Gå til innhold

Gidder ikke spill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå er hun likevel på den greia med å hinte om at det er flere som flørter med henne, spille kostbar, ikke få til dater, samtidig som det hagler inn snapchater av varierende romantisk grad. 

Anonymkode: 331fe...be0

Jeg er kvinne og synest det høres skikkelig fjortis ut med sånt spill. Litt sånn gi deg inntrykk av at hun er så populær, at hun har flere på gang osv. At en kanskje har kontakt med flere helt i starten er nå så, men å lage til en greie, ja som et spill hadde ikke jeg orket heller. 

Anonymkode: 4f60a...6bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste på deres alder er i forhold. Da er det nok slik at mange single i deres aldersgruppe er håpløse når det kommer til å inngå seriøse forhold. Hadde de vært seriøse hadde de ikke vært single.

Dette er nok ei dame som nyter oppmerksomhet og det å føle seg ettertraktet... 

Anonymkode: 23748...825

Statistikk på dette? De fleste er i forhold??? 

Anonymkode: 577e3...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Statistikk på dette? De fleste er i forhold??? 

Anonymkode: 577e3...619

https://www.ssb.no/samboer/

Sjekk tabell for gifte, samboere og ikke i samliv. Hvorfor spør du om det her egentlig, trodde du helt seriøst at de fleste i 50-åra var single? 

Anonymkode: 23748...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
17 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg møtte en dame for to uker siden. 

Jeg er 48 og hun er et par år eldre. Hun er sjarmerende, men jeg sa fra første kvelden om at jeg ikke liker spill. Hun kan flørte med meg og bli sammen med meg, men det blir den "kjedelige meg". Kjærlig, omtenksom og sånn, men skrike høyt fra tindenes topp med en rose, det er ikke meg. Det aksepterte hun..

Nå er hun likevel på den greia med å hinte om at det er flere som flørter med henne, spille kostbar, ikke få til dater, samtidig som det hagler inn snapchater av varierende romantisk grad. 

Jeg er lykkelig (rimelig lykkelig ) ungkar. Jeg har ikke datet på en stund. Er dere virkelig fortsatt fjortisser når dere bikker 50? eller har jeg bare truffet på ei som henger litt etter. 

 

 

Anonymkode: 331fe...be0

Tror det er individuelt. Jeg har ikke gode erfaringer med damer som holder på slik, sånn at jeg har ikke særlig toleranse for den type oppførsel. Tingene du lister opp er røde flagg som det holder, og jeg hadde nok droppet den damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...