Gå til innhold

Gidder ikke spill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en dame for to uker siden. 

Jeg er 48 og hun er et par år eldre. Hun er sjarmerende, men jeg sa fra første kvelden om at jeg ikke liker spill. Hun kan flørte med meg og bli sammen med meg, men det blir den "kjedelige meg". Kjærlig, omtenksom og sånn, men skrike høyt fra tindenes topp med en rose, det er ikke meg. Det aksepterte hun..

Nå er hun likevel på den greia med å hinte om at det er flere som flørter med henne, spille kostbar, ikke få til dater, samtidig som det hagler inn snapchater av varierende romantisk grad. 

Jeg er lykkelig (rimelig lykkelig ) ungkar. Jeg har ikke datet på en stund. Er dere virkelig fortsatt fjortisser når dere bikker 50? eller har jeg bare truffet på ei som henger litt etter. 

 

 

Anonymkode: 331fe...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjortisser? Nei, vil ikke si det. Men jeg vil tro mange av oss voksne kvinner er lei av menn som ikke klarer å uttrykke følelser, men kun gir informasjon i kommunikasjonen. 

Man trenger ikke skrike høyt fra tidenes topp, problemet er vel heller at mange ikke skjønner at det handler om de små tingene. At "han" kommuniserer på en måte som gjør at man føler at man har gjort et inntrykk, at vedkommende gleder seg til å se oss igjen og lignende.

Informasjonsformidling (vi kan møtes i morra hvis det ikke regner) og kun det, dreper flammen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste på deres alder er i forhold. Da er det nok slik at mange single i deres aldersgruppe er håpløse når det kommer til å inngå seriøse forhold. Hadde de vært seriøse hadde de ikke vært single.

Dette er nok ei dame som nyter oppmerksomhet og det å føle seg ettertraktet... 

Anonymkode: 23748...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Nooni skrev:

Fjortisser? Nei, vil ikke si det. Men jeg vil tro mange av oss voksne kvinner er lei av menn som ikke klarer å uttrykke følelser, men kun gir informasjon i kommunikasjonen. 

Man trenger ikke skrike høyt fra tidenes topp, problemet er vel heller at mange ikke skjønner at det handler om de små tingene. At "han" kommuniserer på en måte som gjør at man føler at man har gjort et inntrykk, at vedkommende gleder seg til å se oss igjen og lignende.

Informasjonsformidling (vi kan møtes i morra hvis det ikke regner) og kun det, dreper flammen. 

TS: Det er Helt greit om hun ønsker en annen enn meg! En som er mer lidenskapelig. Helt fint. Det fikk hun beskjed om at jeg ikke er. Da får hun gå på tur i den parken!

Det er også Helt greit om hun mener jeg, som du skriver "Dreper flammen", men da får hun da vel si fra at hun ikke er interessert lengre. Jeg har spurt om hun har lyst på date den dagen, eller den dagen, eller den dagen. Jeg får unnskyldninger. .. og en strøm av bilder som hinter. 

Dersom jeg "dreper den flammen" så veldig så kunne hun vel sluttet å sende snapchat 7 ganger i døgnet?

Anonymkode: 331fe...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du holdt på gress?

Anonymkode: d3de9...f7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste på deres alder er i forhold. Da er det nok slik at mange single i deres aldersgruppe er håpløse når det kommer til å inngå seriøse forhold. Hadde de vært seriøse hadde de ikke vært single.

Dette er nok ei dame som nyter oppmerksomhet og det å føle seg ettertraktet... 

Anonymkode: 23748...825

TS: Jo... Hun virket bare så fin og sjarmerende.. Og oppegående! .. 

Bare hun ikke begynner å stalke når jeg går videre så .. 

Jeg er litt skuffa. Hun virket veldig fin. Men det var bomtur. 

Vel vel ... ny uke i morgen :)

 

Anonymkode: 331fe...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest commeilfaut
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om hun har lyst på date den dagen, eller den dagen, eller den dagen. Jeg får unnskyldninger. .. og en strøm av bilder som hinter. 

Hun prøver å vekke lidenskapen i deg, bare. Dette er typisk for kvinner i alle aldre, de vil gjerne forandre og pusse opp litt på manneobjektet sitt, og særlig når du har sagt at du ikke "er sånn" har hun fått en fix ide om at hun, og bare hun, kan vekke denne siden av deg.

Inntrykket jeg får, ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte en dame for to uker siden. 

Jeg er 48 og hun er et par år eldre. Hun er sjarmerende, men jeg sa fra første kvelden om at jeg ikke liker spill. Hun kan flørte med meg og bli sammen med meg, men det blir den "kjedelige meg". Kjærlig, omtenksom og sånn, men skrike høyt fra tindenes topp med en rose, det er ikke meg. Det aksepterte hun..

Nå er hun likevel på den greia med å hinte om at det er flere som flørter med henne, spille kostbar, ikke få til dater, samtidig som det hagler inn snapchater av varierende romantisk grad. 

Jeg er lykkelig (rimelig lykkelig ) ungkar. Jeg har ikke datet på en stund. Er dere virkelig fortsatt fjortisser når dere bikker 50? eller har jeg bare truffet på ei som henger litt etter. 

 

 

Anonymkode: 331fe...be0

Sånt fra så voksne mennesker hadde jeg ikke brukt tid på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du holdt på gress?

Anonymkode: d3de9...f7b

TS: Det er vel det hun forsøker på, men den gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 331fe...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS: Det er Helt greit om hun ønsker en annen enn meg! En som er mer lidenskapelig. Helt fint. Det fikk hun beskjed om at jeg ikke er. Da får hun gå på tur i den parken!

Det er også Helt greit om hun mener jeg, som du skriver "Dreper flammen", men da får hun da vel si fra at hun ikke er interessert lengre. Jeg har spurt om hun har lyst på date den dagen, eller den dagen, eller den dagen. Jeg får unnskyldninger. .. og en strøm av bilder som hinter. 

Dersom jeg "dreper den flammen" så veldig så kunne hun vel sluttet å sende snapchat 7 ganger i døgnet?

Anonymkode: 331fe...be0

Det er/var kanskje litt vanskelig for henne å helt forstå hva lidenskap betyr for deg? Jeg forstår det hvert fall ikke ut fra hva du skriver. Du er ikke lidenskapelig, ok, men hvordan forstår en kvinne at du er interessert? Hvordan er du når det kribler i magen? 

Jeg tror nok at alle som starter et forhold - og er i et - har et behov for å føle at man er spesiell/utgjør en forskjell. Og hvis man kommuniserer forskjellig, en praktisk og en gjennom ord, så bør man vel heller forsøke å snakke om det? Hvilke forventninger man har og "hvordan skal jeg forstå at du er interessert - og senere "elsker meg". 

For man må jo ha et felles språk på dette ellers går det jo ikke. Jeg tror også at ved å forstå den andres "språk", så kan man inni mellom strekke seg litt lengre, fordi man vet det betyr mye for den andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Nooni skrev:

Det er/var kanskje litt vanskelig for henne å helt forstå hva lidenskap betyr for deg? Jeg forstår det hvert fall ikke ut fra hva du skriver. Du er ikke lidenskapelig, ok, men hvordan forstår en kvinne at du er interessert? Hvordan er du når det kribler i magen? 

Jeg tror nok at alle som starter et forhold - og er i et - har et behov for å føle at man er spesiell/utgjør en forskjell. Og hvis man kommuniserer forskjellig, en praktisk og en gjennom ord, så bør man vel heller forsøke å snakke om det? Hvilke forventninger man har og "hvordan skal jeg forstå at du er interessert - og senere "elsker meg". 

For man må jo ha et felles språk på dette ellers går det jo ikke. Jeg tror også at ved å forstå den andres "språk", så kan man inni mellom strekke seg litt lengre, fordi man vet det betyr mye for den andre. 

Nå har jeg ikke helt ordlyden, men min første invitasjon til henne var en dag eller så etter at vi møttes.

Den gikk noe slik som "Jeg likte meg svært godt sammen med deg på lørdag. Jeg syntes du var sjarmerende og pen. Jeg hadde satt veldig pris på å møte deg igjen og fått muligheten til å bli bedre kjent med deg. Har du lyst til å gå ut på date med meg for eksempel på lørdag?" 

For meg er det en ærlig og oppriktig melding fra meg til henne. Noe mer smør der så hadde jeg ikke vært ærlig.

Anonymkode: 331fe...be0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg ikke helt ordlyden, men min første invitasjon til henne var en dag eller så etter at vi møttes.

Den gikk noe slik som "Jeg likte meg svært godt sammen med deg på lørdag. Jeg syntes du var sjarmerende og pen. Jeg hadde satt veldig pris på å møte deg igjen og fått muligheten til å bli bedre kjent med deg. Har du lyst til å gå ut på date med meg for eksempel på lørdag?" 

For meg er det en ærlig og oppriktig melding fra meg til henne. Noe mer smør der så hadde jeg ikke vært ærlig.

Anonymkode: 331fe...be0

Det var en kjempefin melding. Du er personlig, du gir av deg selv og du gir henne komplimenter. 

Hvis hun ønsker mer så tenker jeg at dere kanskje ikke "matcher" på forventninger. 

Når det er sagt så synes jeg du undersolgte deg litt i åpningsinnlegget ditt. Du er flinkere enn mange menn. Fortsett sånn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nooni skrev:

Når det er sagt så synes jeg du undersolgte deg litt i åpningsinnlegget ditt. Du er flinkere enn mange menn. Fortsett sånn. 

Vel .. Driver ikke innen salg.. Driver innen ærlighet.

Anonymkode: 331fe...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel .. Driver ikke innen salg.. Driver innen ærlighet.

Anonymkode: 331fe...be0

Mitt poeng er at jeg opplevde at du er en mann som ikke behersker kommunikasjonens kunst - så viste det seg å ikke være tilfelle. 

Når jeg nå leser hovedinnlegget så ser jeg at det ikke så mye handler om deg, men om relasjonen til henne - og kanskje mest hennes forventninger til deg. De færreste jeg har møtt har sånne forventninger til menn, men jeg står nå fortsatt ved at man kan være litt mer konkret når man avklarer forventninger :)

Hadde du limt inn meldingen du skrev til henne i ditt åpningsinnlegg, så ville jeg svart det samme:

"Dette er en utrolig fin sms". 

Fortsatt sånn anonym. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, commeilfaut skrev:

Hun prøver å vekke lidenskapen i deg, bare. Dette er typisk for kvinner i alle aldre, de vil gjerne forandre og pusse opp litt på manneobjektet sitt, og særlig når du har sagt at du ikke "er sånn" har hun fått en fix ide om at hun, og bare hun, kan vekke denne siden av deg.

Inntrykket jeg får, ihvertfall

Eller så blir hun redd for at en mann som er selvbevisst på at han ikke er romantisk, heller ikke har andre kvaliteter som hun er ute etter.

Jeg ville ihvertfall ikke oppfatte det som positivt, selv om jeg i flere år data en mann som ikke skreiv et eneste kjærlighetsbrev og knapt kjøpte blomster, noe jeg synes det var helt ok (fordi han hadde andre fine ting). Det er noe med å annonsere det før forholdet en gang har begynt, og før hun har sett bredden av kvaliteter du måtte ha...

Anonymkode: 5cd63...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg ikke helt ordlyden, men min første invitasjon til henne var en dag eller så etter at vi møttes.

Den gikk noe slik som "Jeg likte meg svært godt sammen med deg på lørdag. Jeg syntes du var sjarmerende og pen. Jeg hadde satt veldig pris på å møte deg igjen og fått muligheten til å bli bedre kjent med deg. Har du lyst til å gå ut på date med meg for eksempel på lørdag?" 

For meg er det en ærlig og oppriktig melding fra meg til henne. Noe mer smør der så hadde jeg ikke vært ærlig.

Anonymkode: 331fe...be0

Nå skal du vite at naturen er sånn at damer kjører shittester hele tiden.....du slipper ikke unna. Hun tester deg som alle andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke egentlig om du kan forvente så mye mer fra en person du traff for to uker siden som er godt voksen. I hennes alder kan hun ha svært gode grunner til å være skeptisk mot menn og stå på bremsen. Dessuten: hvis hun avvlyser dater med deg, og har kontakt med flere så virker hun ikke veldig interessert i deg. Ikke enda i alle fall.

Anonymkode: 0ac3f...82e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du trekker konklusjoner litt vel kjapt her ts...Du ødelegger jo hele steningen med å bli kjent med et nytt menneske!

Ha tillit, ha tro, møt henne flere ganger. Ikke ødelegg med å sette henne i bås så kjapt. 

Et annet tips: hvorfor si med en gang at "du er sånn og sånn"? Hvorfor ikke bare være?

Se det an, senk skuldere, slutt og stress, det er jo du som stikker kjepper i hjulene her.

Ha tillit, møt henne med et åpent sinn!❤️

 

 

Anonymkode: 32fef...888

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 50 her. Dating er ett spill en blir bare nødt til å lære seg spillereglene først som sist enda det ikke er meg. Jeg liker ikke spill heller.

Naturlig for meg hvis jeg liker noen etter en date som eksempel og så trekker seg tilbake er å sende mld fordi jeg ikke skjønner hva gikk feil eller hva jeg gjorde feil. Allerede der har jeg spilt spillet feil. Reglene er da å ikke ta kontakt og la fyren får pusterom/space. Sender jeg mld blir jeg sett på etter spill reglene som needy, klengete og masete og det skremmer folk bort. Riktig trekk i spillet her er å trekke seg fullstendig tilbake og ikke ta kontakt.

Annen spill regel er at har man sex på første date om man aldri har så mye lyst så er fyren lost case når han fikk for lett tilgang til godteposen. Det er for meg mannfolk som har laget disse reglene da d er de som reagerer som de gjør. Vil jeg opprettholde interesse er jeg etter reglene nødt til å spille kostbar enda det er imot min natur. Menn er sett som jakter’ne. Gjør jeg det samme er jeg needy, klengete og masete.

Så enten du vil eller ikke er du nok spille spillet hvis du vil treffe noen. Desverre.

Enn om alt kunne vært enkelt at man kunne vise følelser for hva man føler der og da med en mann. Istede må man skjule hva man føler. Spille uinteressert og følge spille reglene istede. 

Dette er spillet jeg har vært til å skjønne og forstå i dagens dating liv. Å kun være deg selv på godt og vondt fra første minutt. Da blir ingen interessert i deg i hvertfall. 

Søk på dating coach for men på you tube de forklarer spillereglene ganske bra. Har sett ørten for kvinner for å forstå hvorfor menn tenker og hvorfor de gjør det og det i dette spillet.

Lykke til

Anonymkode: 6096b...9c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...