AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #21 Skrevet 21. juli 2019 Fordi det virker kaldt og upersonlig. Samme med sosiale medier hvor alle viser kun solskinnsidene. Helt uinteressant. Anonymkode: 4c7c6...37f 4
Ikke ta imot jesus Skrevet 21. juli 2019 #22 Skrevet 21. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, du er en skikkelig kødder du! Nå lo jeg godt! 😂 👍 Jeg tror ærlig talt ikke du ikke er kristen mer. Jeg tror du bare kødder og leser bibelen i smug. Anonymkode: ae8c2...137 Ja, må ta igjen for all den tiden jeg ikke fikk leve og kødde som kristen.. 🤘😂 du har nok rett i det, hver jævla gang jeg gjør eller skriver litt stygt her må jeg sette av 5 minutter til å be om tilgivelse for det jeg gjorde til Gud og så lese i bibelen i 30 min etter det 😂🤘🤘😂
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #23 Skrevet 21. juli 2019 Fordi tinder er en sex app. De fleste er ute etter sex. Om man faktisk har en interessant samtale, slutter vedkommende plutselig å svare. Folk snakker med så mange om gangen. Det eneste man er, er en match. Og fordi det er så mange som er utro der. Anonymkode: 80150...d59 5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #24 Skrevet 21. juli 2019 Tinder fungerer for noen få. De som har utseende med seg og en god profil. For de fleste andre er det selvskadingsapp. Dette er godt dokumentert https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a Anonymkode: dd2c4...23c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #25 Skrevet 21. juli 2019 Fordi jeg er gift 😅 Anonymkode: b139f...cb0
Ripshagen Skrevet 21. juli 2019 #26 Skrevet 21. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi menn på Tinder har dårlige kristne verdier og moraler, og er fulle av kjønnssykdommer. Er ikke så gira på å dø av AIDS jeg Ikke attraktivt med menn som ser på kvinner som et objekt og bytter damer flere ganger i uka. Syns jeg da, men ser utrolig nok at flere damer liker å bli behandla som søppel mens mannfolka ler av de. Anonymkode: 85313...23c Facepaaaaaaalm 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #27 Skrevet 21. juli 2019 Jeg fant typen på tinder for snart tre år siden. Han er en superfin fyr som jeg føler meg helt på team med. Og nei, jeg er ikke en støgg freak. Har alltid vært populær blant det motsatte kjønn. Folk møtes overalt og på alle mulige måter i disse tider. Hva er galt med det? Anonymkode: eee9a...18f 2
Gjest Melis123 Skrevet 21. juli 2019 #28 Skrevet 21. juli 2019 Jeg har bare positive erfaringer med Tinder, og møtte min eks der. Er relativt ny-singel, så har ikke lastet den ned enda, men kommer nok sikkert til å gjøre det i løpet av høsten😊 skjønner ikke hvorfor så mange sier at det bare er en sex app? Var iallfall ikke sånn da jeg var aktiv for et par år siden, men kan jo ha endret seg.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #29 Skrevet 21. juli 2019 28 minutter siden, Ta imot Jesus skrev: Ja, må ta igjen for all den tiden jeg ikke fikk leve og kødde som kristen.. 🤘😂 du har nok rett i det, hver jævla gang jeg gjør eller skriver litt stygt her må jeg sette av 5 minutter til å be om tilgivelse for det jeg gjorde til Gud og så lese i bibelen i 30 min etter det 😂🤘🤘😂 Det var det jeg trodde ja. En skapkristen! 🤣 Det lyser kristen av deg lang vei! På samme måte som homofobe lyser homofil med fobi for å vise hvem de virkelig er. Du har noe til felles med de homofobe da! 😂 Anonymkode: ae8c2...137
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #30 Skrevet 21. juli 2019 Jeg er nok ikke så negativ som andre for det er ikke bare en sexapp og det finnes bra folk der. Allikevel har jeg ikke Tinder nå. Jeg har hatt det flere ganger, men liker ikke helt konseptet. Man skal bedømme utfra er bilde om dette er en ok person, og jeg synes det er noe som blir unaturlig over det hele. I tillegg så føler jeg at det blir veldig overfladisk og mange svarer ikke på meldinger osv. Det er noe som mangler for at jeg skal like det eller så handler det nok om meg som person. Jeg tror også at det er en fordel å være pen om man ønsker mange matcher, men det er litt av problemet tror jeg. Antall matcher blir liksom så viktig. Nesten så det overskygger det å finne noen og folk virker litt for opptatt av hva som er rundt neste sving. Så ja, man kan være heldig, men for særinger som meg er det kanskje ikke så enkelt siden jeg ikke liker mange og mange liker ikke meg Anonymkode: d1301...f66 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #31 Skrevet 21. juli 2019 Sletta tinder etter at jeg fant kjæresten min der. Vi giftet oss for ett år siden... God erfaring med tinder 😍 Anonymkode: f6edf...479 1
frubaluba Skrevet 21. juli 2019 #32 Skrevet 21. juli 2019 Jeg hadde den, møtte han jeg er crazy madly in løv in akkurat nå der, så håper jeg slipper tinder ever igjen, men man vet jo aldri hva som skjer.. Om han plutselig dumper meg osv... 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #33 Skrevet 21. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant typen på tinder for snart tre år siden. Han er en superfin fyr som jeg føler meg helt på team med. Og nei, jeg er ikke en støgg freak. Har alltid vært populær blant det motsatte kjønn. Folk møtes overalt og på alle mulige måter i disse tider. Hva er galt med det? Anonymkode: eee9a...18f Hvorfor sier du slikt? Anonymkode: c1ae2...91d 1
Skogkatten Skrevet 21. juli 2019 #34 Skrevet 21. juli 2019 Jeg burde sikkert være både på Tinder og andre nettdating-tjenester, siden jeg ikke har den blekeste anelse om hvor jeg skal treffe menn i virkeligheten. Likevel har jeg bare så vidt prøvd Match, og det holdt lenge for jeg forsto raskt at det ikke var noe for meg. For det første synes jeg det blir kaldt og samlebåndaktig, man er ikke utvalgt og spesiell for fem øre, man er bare en av mange. For det andre klarer jeg ikke å fatte interesse for en mann ut fra et bilde eller to og noen korte setninger. Jeg bryr meg fint lite om hvordan noen ser ut, så lenge det ikke er ekstremt i noen retning, det er sjarm, humor og utstråling som kan få meg på fall, og det kommer ikke frem i en profil på nett. Det å skulle gå ut med alle som kan være aktuelle blir bare stress, spesielt siden jeg hater dating og helst vil spare det til noen som jeg faktisk vet på forhånd at interesserer meg. Bonuspoeng for at jeg er tidenes minst fotogene menneske og stort sett ser tilbakestående ut på alle bilder, da funker sånne nettjenester ekstra dårlig. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #35 Skrevet 21. juli 2019 0 Advanced issues found ▲ 1 time siden, Skogkatten skrev: Jeg burde sikkert være både på Tinder og andre nettdating-tjenester, siden jeg ikke har den blekeste anelse om hvor jeg skal treffe menn i virkeligheten. Likevel har jeg bare så vidt prøvd Match, og det holdt lenge for jeg forsto raskt at det ikke var noe for meg. For det første synes jeg det blir kaldt og samlebåndaktig, man er ikke utvalgt og spesiell for fem øre, man er bare en av mange. For det andre klarer jeg ikke å fatte interesse for en mann ut fra et bilde eller to og noen korte setninger. Jeg bryr meg fint lite om hvordan noen ser ut, så lenge det ikke er ekstremt i noen retning, det er sjarm, humor og utstråling som kan få meg på fall, og det kommer ikke frem i en profil på nett. Det å skulle gå ut med alle som kan være aktuelle blir bare stress, spesielt siden jeg hater dating og helst vil spare det til noen som jeg faktisk vet på forhånd at interesserer meg. Bonuspoeng for at jeg er tidenes minst fotogene menneske og stort sett ser tilbakestående ut på alle bilder, da funker sånne nettjenester ekstra dårlig. Du har faktisk ganske hard konkurranse fra meg! Hvorfor er ikke jeg på Tinder? Vel, jeg klarer ikke å møte noen med den bakgrunnen. Altså, vi er ute etter noe, gutten vil ha seg et ligg. Jeg må bli kjent med noen på et ikke-seksuelt grunnlag først. Jeg møtte en mann gjennom sukker, og selv om han var hyggelig, lå det likevel en forventing i lufta om at vi skulle ha sex. Klarer ikke. Jeg er visst demiseksuell, noe lista mi med partnere støtter: 28 år og FIRE partnere. Anonymkode: 035dd...683 1
SunnivaOslo Skrevet 21. juli 2019 #36 Skrevet 21. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er virkeligheten er at de fleste menn på tinder får null og niks likes. Det er noen få som får drøssevis av likes som det klages over hele tida. Tinder fungerer dårlig, av den enkle grunn at de fleste damer matcher med noen få menn. Dette er tydeligvis en veldig upopulær sannhet, men det er nå faktisk sånn det er Anonymkode: 2a29e...556 Fordi det er en mindre gruppe dame som alle mennene legger deg etter og disse damene kan da velge og vrake blant de kjekkeste. Er ikke på Tinder fordi jeg har vært i 2 forhold som begge gikk dårlig med og bestemte meg for å være singel. Fant ut at jeg var lykkeligere da. Er heller ikke på byen noe særlig.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #37 Skrevet 21. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er årsaken til at dere ikke har det? For min del er det ikke min "greie", så derfor blitt valgt bort. Anonymkode: c1ae2...91d Hørt mye negativt om Tinder. Blant annet så er jeg 1,7 meter og det er vist ingen vinner der inne. Virker som det er mest overfladiske og ekle damer der. Anonymkode: fd8af...b0e 1
Xcase33 Skrevet 22. juli 2019 #38 Skrevet 22. juli 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva er årsaken til at dere ikke har det? For min del er det ikke min "greie", så derfor blitt valgt bort. Anonymkode: c1ae2...91d Har ca 7 ulike personligheter...så det ble sykt stress å vedlikeholde alle profilene, forklare alle "tvillingene" osv osv..ble jo matcha med flere av de ulike personlighetene selv om de er nokså ulike og ser etter ulike matcher 😕
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #39 Skrevet 26. juli 2019 For min del fordi jeg ikke er interessert. Anonymkode: 85d04...e15
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #40 Skrevet 26. juli 2019 På 21.7.2019 den 17.57, Ikke ta imot jesus skrev: Kristne verdier?? Åssen verdier er det? 😂😂 Ofre førstefødte guttebarn, korsfeste folk og undertrykke damer og sånn. Anonymkode: b8da6...827 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå