Gå til innhold

Til dere som IKKE har Tinder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er årsaken til at dere ikke har det? 

For min del er det ikke min "greie", så derfor blitt valgt bort. 

Anonymkode: c1ae2...91d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi menn på Tinder har dårlige kristne verdier og moraler, og er fulle av kjønnssykdommer. Er ikke så gira på å dø av AIDS jeg :) Ikke attraktivt med menn som ser på kvinner som et objekt og bytter damer flere ganger i uka. Syns jeg da, men ser utrolig nok at flere damer liker å bli behandla som søppel mens mannfolka ler av de. 

Anonymkode: 85313...23c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke fordi jeg ønsker å finne kjærligheten, og tinder er en sex app. 

Anonymkode: ddb81...629

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn på Tinder har dårlige kristne verdier og moraler, og er fulle av kjønnssykdommer. Er ikke så gira på å dø av AIDS jeg :) Ikke attraktivt med menn som ser på kvinner som et objekt og bytter damer flere ganger i uka. Syns jeg da, men ser utrolig nok at flere damer liker å bli behandla som søppel mens mannfolka ler av de. 

Anonymkode: 85313...23c

Kristne verdier?? Åssen verdier er det? 😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Har hatt det før i tiden, men lærte fort at det var en arena for de kjekkeste. Dessuten føltes det som å snakke med en 6 år gammel unge med et vokabular på 10 ord når jeg først fikk match. Damene skulle leke kostbare og ga så lite av seg selv. På grunn av de to tingene så har jeg ikke vært på tinder og nekter å få det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ta imot Jesus skrev:

Kristne verdier?? Åssen verdier er det? 😂😂

Kristne verdier = å ikke spre kjønnssykdommer (faktisk ikke få kjønnssykdommer i utgangspunktet), ikke lyve, ikke se på kvinner som horer som skal pumpes og dumpes og ødelegges psykisk sånn at sosiopatiske mannfolk får utløp for sin stygge oppførsel. Ikke være utro, være ærlig og ikke date 10 damer om gangen som alle norske menn gjør og skryter av det. Syns det er kvalmt og uglamorøs oppførsel. 

Anonymkode: 85313...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har blitt avvist og såret nok IRL av useriøse menn. Virker som mentalt selvmord å bruke apper det er en kjent sak at alle mulige assholes bruker for å få seg noe for alle som ønsker forhold.

Anonymkode: f5d1a...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ta imot Jesus skrev:

Kristne verdier?? Åssen verdier er det? 😂😂

Du utga deg for å ha vært medlem av en eller annen menighet. Det var derfor, hevdet du, at du har dette brukernavnet.

Nå vet du ikke hva, "kristne verdier", er for noe? Det betyr at du aldri har vært kristen. Langt mindre vært en del av noen kristen menighet.

Anonymkode: ae8c2...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at dere ikke har det? 

For min del er det ikke min "greie", så derfor blitt valgt bort. 

Anonymkode: c1ae2...91d

Fordi det er hjernedødt, samme gjelder snapchat, facebook og instagram.

Jeg ønsker å leve i virkeligheten, ikke i en fantasiverden.

Anonymkode: 166c0...2d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristne verdier = å ikke spre kjønnssykdommer (faktisk ikke få kjønnssykdommer i utgangspunktet), ikke lyve, ikke se på kvinner som horer som skal pumpes og dumpes og ødelegges psykisk sånn at sosiopatiske mannfolk får utløp for sin stygge oppførsel. Ikke være utro, være ærlig og ikke date 10 damer om gangen som alle norske menn gjør og skryter av det. Syns det er kvalmt og uglamorøs oppførsel. 

Anonymkode: 85313...23c

Hvordan kan kristne være sikre for at de ikke får kjønnssykdommer selv om de ikke har sex før ekteskap og aldri før har hatt sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det bare er rusk og rask på datingsider og apper. Man må være temmelig desperat for ty til det.

Anonymkode: e6df5...35a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du utga deg for å ha vært medlem av en eller annen menighet. Det var derfor, hevdet du, at du har dette brukernavnet.

Nå vet du ikke hva, "kristne verdier", er for noe? Det betyr at du aldri har vært kristen. Langt mindre vært en del av noen kristen menighet.

Anonymkode: ae8c2...137

Ja og det har jeg. Jo jeg vet meget godt hva kristne verdier er, men det bryr meg midt i røven nå etter jeg ble fri fra lenkene 🤘 

Du drar den konklusjonen kun for et køddespørsmål? Tror ærlig talt ingen i norge ikke vet hva kristus verdier er 🤘😂🤘😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker said:

ikke date 10 damer om gangen som alle norske menn gjør 

Det som er virkeligheten er at de fleste menn på tinder får null og niks likes. Det er noen få som får drøssevis av likes som det klages over hele tida.

Tinder fungerer dårlig, av den enkle grunn at de fleste damer matcher med noen få menn. Dette er tydeligvis en veldig upopulær sannhet, men det er nå faktisk sånn det er

Anonymkode: 2a29e...556

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi menn på Tinder har dårlige kristne verdier og moraler, og er fulle av kjønnssykdommer. Er ikke så gira på å dø av AIDS jeg :) Ikke attraktivt med menn som ser på kvinner som et objekt og bytter damer flere ganger i uka. Syns jeg da, men ser utrolig nok at flere damer liker å bli behandla som søppel mens mannfolka ler av de. 

Anonymkode: 85313...23c

Hvorfor tror du at det bare er damene som blir brukt? Damene bruker jo like mye mennene? 

Jeg har ikke tinder fordi jeg fant kjæresten min på den gammeldagse måten, en hyttefelt :) 

Anonymkode: 4059c...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du at det bare er damene som blir brukt? Damene bruker jo like mye mennene? 

Jeg har ikke tinder fordi jeg fant kjæresten min på den gammeldagse måten, en hyttefelt :) 

Anonymkode: 4059c...1ea

*Hyttefest

Anonymkode: 4059c...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Ta imot Jesus skrev:

Ja og det har jeg. Jo jeg vet meget godt hva kristne verdier er, men det bryr meg midt i røven nå etter jeg ble fri fra lenkene 🤘 

Du drar den konklusjonen kun for et køddespørsmål? Tror ærlig talt ingen i norge ikke vet hva kristus verdier er 🤘😂🤘😂

Åh, du er en skikkelig kødder du! Nå lo jeg godt! 😂 👍 Jeg tror ærlig talt ikke du ikke er kristen mer. Jeg tror du bare kødder og leser bibelen i smug. ;) 

Anonymkode: ae8c2...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi min guddommelig skjønnhet hadde gjort att dere andre ikke hadde fått dere noe😈

Anonymkode: 2333e...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man ha tinder? Det er ikke noen årsak til at jeg ikke har det, på samme måte som det ikke er noen årsak til at jeg ikke har en lenestol. 

Anonymkode: 8446f...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...