AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #41 Skrevet 23. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som først trodde du var skikkelig spydig da du svarte slik 😂 Så mye vet altså jeg om gaming! OK, jeg vet såpass som at det betyr World of Warcraft(?) og Legends of League(??). Jeg er singel dels fordi jeg vil og dels fordi jeg føler jeg må(lang historie), og trives bedre og bedre med dét. Men så har jeg jobbet for det også: Etter mange år med desperat søken etter "det rette" - den "rette" jobben, det "rette" bostedet, den "rette" typen å være sammen med - så ble jeg nødt å stoppe opp litt og begynne med meg selv. Kall det gjerne en forsinket modningsfase. I løpet av den tiden har jeg virkelig funnet meg selv mer, og lært meg å oppriktig like den personen jeg finner. Før var jeg besatt av å finne andre mennesker - spesielt finne én mann - som så skulle finne meg: slik at jeg omsider skulle vite hvem jeg er. Men så måtte jeg heller finne meg selv. Blant de tingene jeg har gjort der, er å ta opp gamle interesser som hadde havnet i glemselen; ta dem fram og prøve dem ut. Og det har vært så utrolig moro og så utrolig fint! Jeg føler at jeg har kommet mye mer på plass, blitt mye mer "meg". Så det anbefaler jeg til alle som levr alene og føler seg mer eller mindre forvirret eller usikre: Let inni deg selv, finn fram interesser du engang hadde - gjerne det som engasjerte deg da du var et barn - og gå på oppdagelsesferd i hva disse interessene kan gi deg i ditt voksne liv nå. For meg har dette betydd å få både peronligheten og tilværelsen mer på plass, og ha det bra mens jeg gjør det. Kanskje jeg en dag møter noen som jeg føler jeg bare må være sammen med. Og om det skjer, så vet jeg at den personen møter en mer hel og fullstendig meg. Anonymkode: 12988...3e6 Haha måtte le litt av den.. Lol, wow liksom 😂 Takk for fint innlegg 💗 men når jeg var barn var vel det som var gøy å leke på lekeplassen med de andre. Kanskje jeg kunne startet en lekegruppe med voksne. Noen som er gira på å møtes på en lekeplass og leke boksen går? Kan også være med på å hoppe strikk 🐈🎠 Hva slags interesser hadde du som du har tatt opp igjen? Anonymkode: 150bc...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #42 Skrevet 23. juli 2019 37 minutter siden, AnonymBruker said: Haha måtte le litt av den.. Lol, wow liksom 😂 Takk for fint innlegg 💗 men når jeg var barn var vel det som var gøy å leke på lekeplassen med de andre. Kanskje jeg kunne startet en lekegruppe med voksne. Noen som er gira på å møtes på en lekeplass og leke boksen går? Kan også være med på å hoppe strikk 🐈🎠 Hva slags interesser hadde du som du har tatt opp igjen? Anonymkode: 150bc...bbe Lekegruppe for voksne høres ikke så dumt ut, noen vil kanskje mene at det er nettopp det gamere gjør. Trikset er vel å finne en lek der alle kan være med og der ingen jukser eller mobber andre vekk. Boksen går lekte vi aldri der jeg kommmer fra(nord), men hoppe strikk og tau gjorde vi. Rollespillek, gjemsel, dikte historier og fortelle hverandre. Som singel og aleneboende måtte jeg finne fram igjen det jeg hadde holdt på med på egenhånd, og det var å lese om alt mulig som interesserer meg - enten i bøker eller på nett, tegne, male, sy, se på tegnefilmer, høre på musikk jeg likte før men hadde glemt, gå turer alene. I tillegg begynte jeg å lære meg annen slags matlaging enn den jeg var vant til, bli flinkere med planter og å gjøre litt hjemmetrening(sit-ups og sånn). Nå skal det sies at jeg er temmelig innadvendt og sær, så jeg trenger å være i eget selskap og sulle med mitt. Tingen var at jeg måtte finne tilbake til trivselen med dette, framfor å føle meg fortapt fordi jeg var alene. Jeg ser det arrangeres litt av vært rundt om i landet som jeg kan tenke meg passer bra for voksne som vil leke litt sammen med andre:alskens turer, klatring i klatrevegg, samlinger for folk som har en hobby via nett(sånn som gaming). Selv vurderer jeg å melde meg inn i Turistforeningen siden jeg bor i byen men savner friluftsliv. Anonymkode: 12988...3e6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #43 Skrevet 24. juli 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som først trodde du var skikkelig spydig da du svarte slik 😂 Så mye vet altså jeg om gaming! OK, jeg vet såpass som at det betyr World of Warcraft(?) og Legends of League(??). Jeg er singel dels fordi jeg vil og dels fordi jeg føler jeg må(lang historie), og trives bedre og bedre med dét. Men så har jeg jobbet for det også: Etter mange år med desperat søken etter "det rette" - den "rette" jobben, det "rette" bostedet, den "rette" typen å være sammen med - så ble jeg nødt å stoppe opp litt og begynne med meg selv. Kall det gjerne en forsinket modningsfase. I løpet av den tiden har jeg virkelig funnet meg selv mer, og lært meg å oppriktig like den personen jeg finner. Før var jeg besatt av å finne andre mennesker - spesielt finne én mann - som så skulle finne meg: slik at jeg omsider skulle vite hvem jeg er. Men så måtte jeg heller finne meg selv. Blant de tingene jeg har gjort der, er å ta opp gamle interesser som hadde havnet i glemselen; ta dem fram og prøve dem ut. Og det har vært så utrolig moro og så utrolig fint! Jeg føler at jeg har kommet mye mer på plass, blitt mye mer "meg". Så det anbefaler jeg til alle som levr alene og føler seg mer eller mindre forvirret eller usikre: Let inni deg selv, finn fram interesser du engang hadde - gjerne det som engasjerte deg da du var et barn - og gå på oppdagelsesferd i hva disse interessene kan gi deg i ditt voksne liv nå. For meg har dette betydd å få både peronligheten og tilværelsen mer på plass, og ha det bra mens jeg gjør det. Kanskje jeg en dag møter noen som jeg føler jeg bare må være sammen med. Og om det skjer, så vet jeg at den personen møter en mer hel og fullstendig meg. Anonymkode: 12988...3e6 Legends of League😂😂😂 dagens! Anonymkode: 05434...fba
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #44 Skrevet 24. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg som først trodde du var skikkelig spydig da du svarte slik 😂 Så mye vet altså jeg om gaming! OK, jeg vet såpass som at det betyr World of Warcraft(?) og Legends of League(??). Jeg er singel dels fordi jeg vil og dels fordi jeg føler jeg må(lang historie), og trives bedre og bedre med dét. Men så har jeg jobbet for det også: Etter mange år med desperat søken etter "det rette" - den "rette" jobben, det "rette" bostedet, den "rette" typen å være sammen med - så ble jeg nødt å stoppe opp litt og begynne med meg selv. Kall det gjerne en forsinket modningsfase. I løpet av den tiden har jeg virkelig funnet meg selv mer, og lært meg å oppriktig like den personen jeg finner. Før var jeg besatt av å finne andre mennesker - spesielt finne én mann - som så skulle finne meg: slik at jeg omsider skulle vite hvem jeg er. Men så måtte jeg heller finne meg selv. Blant de tingene jeg har gjort der, er å ta opp gamle interesser som hadde havnet i glemselen; ta dem fram og prøve dem ut. Og det har vært så utrolig moro og så utrolig fint! Jeg føler at jeg har kommet mye mer på plass, blitt mye mer "meg". Så det anbefaler jeg til alle som levr alene og føler seg mer eller mindre forvirret eller usikre: Let inni deg selv, finn fram interesser du engang hadde - gjerne det som engasjerte deg da du var et barn - og gå på oppdagelsesferd i hva disse interessene kan gi deg i ditt voksne liv nå. For meg har dette betydd å få både peronligheten og tilværelsen mer på plass, og ha det bra mens jeg gjør det. Kanskje jeg en dag møter noen som jeg føler jeg bare må være sammen med. Og om det skjer, så vet jeg at den personen møter en mer hel og fullstendig meg. Anonymkode: 12988...3e6 Flott innlegg. Er så lei av mennesker som bare jager etter en partner, definerer livet sitt ut fra at de må ha en partner. Et evig jag som tappes alle energi. Som du sier, svært få tar seg tid til å finne seg selv. Få kontakt med seg selv som menneske. Lære seg å sette pris på egentid, at det ikke må skje noe heletiden. Kunne slappe av, tenke og reflektere. Bare koble ut er viktig. Jeg elsker å være single, har ingen planer om å finne meg en partner. Om det skjer så blir det å bo hver for seg, gir ikke fra meg friheten og mitt eget liv. Anonymkode: f7011...b6a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 #45 Skrevet 24. juli 2019 For å ta det siste først - ja, det er helt uaktuelt med partner. Jeg elsker livet mitt og egoisten i meg er ikke interessert i å måtte tilpasse så mye som en brøkdels brøkdel for en mann. Ikke vil jeg ha barn heller, så da ser jeg strengt tatt ikke nytten i å ha et mannfolk masende rundt i hverdagen min. Jeg har hund, som jeg trener aktivt og konkurrerer med i inn- og utland. Tilbringer mye tid på tur i skog og mark. Reiser en del. Og mer trenger jeg ikke for å være lykkelig. Anonymkode: 8d5ac...470
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå