AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #21 Skrevet 21. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ow cs og lol 😂 Anonymkode: 150bc...bbe Ahh. Spilte lol for noen år siden. Vurdert å ta det opp igjen. Hvilken lane går du?😊 Anonymkode: 05434...fba
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #22 Skrevet 21. juli 2019 3 minutter siden, ThotSlayer skrev: Da kan du jo bare begynne å strikke så omgås du for det meste bare kvinnfolk Nei, huff stakkars ts. Ikke si hun skal strikke da! Det er en hard pris å betale for å ha en ny kvinnedominert-hobby..det skjer jo ingenting annet enn den intense klirringen som er en prøvelse for alle andre enn den som strikker, også tar det sånn 6mnd før det blir en genser.. Anonymkode: 0bd89...00a 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #23 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, huff stakkars ts. Ikke si hun skal strikke da! Det er en hard pris å betale for å ha en ny kvinnedominert-hobby..det skjer jo ingenting annet enn den intense klirringen som er en prøvelse for alle andre enn den som strikker, også tar det sånn 6mnd før det blir en genser.. Anonymkode: 0bd89...00a Må ikke glemme den meningsløse kvinnfolkpraten som medfølger😂 Anonymkode: 05434...fba
Gjest ThotSlayer Skrevet 21. juli 2019 #24 Skrevet 21. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, huff stakkars ts. Ikke si hun skal strikke da! Det er en hard pris å betale for å ha en ny kvinnedominert-hobby..det skjer jo ingenting annet enn den intense klirringen som er en prøvelse for alle andre enn den som strikker, også tar det sånn 6mnd før det blir en genser.. Anonymkode: 0bd89...00a Sorry jeg vet ikke hvilke andre interesser kvinner har. Netflix, vin med gørlsa og poste bilder på sosiale medier? Er det bedre?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #25 Skrevet 21. juli 2019 Mine interesser og hobbyer er jakten på røverdatter. Anonymkode: 16406...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #26 Skrevet 21. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ahh. Spilte lol for noen år siden. Vurdert å ta det opp igjen. Hvilken lane går du?😊 Anonymkode: 05434...fba Mest support som sona eller zyra 👉 riven TOP også 🥰 hva med deg? 57 minutter siden, ThotSlayer skrev: Sorry jeg vet ikke hvilke andre interesser kvinner har. Netflix, vin med gørlsa og poste bilder på sosiale medier? Er det bedre? Det blir som å gjøre meg selv en bjørnetjeneste 😂 flytte fokus fra en usunn ting til en annen 🙈 men supre forslag 💪 Anonymkode: 150bc...bbe
Gjest ThotSlayer Skrevet 21. juli 2019 #27 Skrevet 21. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det blir som å gjøre meg selv en bjørnetjeneste 😂 flytte fokus fra en usunn ting til en annen 🙈 men supre forslag 💪 Anonymkode: 150bc...bbe Tok et kjapt google søk og fant denne Kanskje du blir inspirert?https://ritely.com/hobbies-for-women/
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #28 Skrevet 21. juli 2019 4 minutter siden, ThotSlayer skrev: Tok et kjapt google søk og fant denne Kanskje du blir inspirert?https://ritely.com/hobbies-for-women/ Ja! Den var ikke så dum, takk 💪😊 Anonymkode: 150bc...bbe
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #29 Skrevet 21. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mest support som sona eller zyra 👉 riven TOP også 🥰 hva med deg? Det blir som å gjøre meg selv en bjørnetjeneste 😂 flytte fokus fra en usunn ting til en annen 🙈 men supre forslag 💪 Anonymkode: 150bc...bbe Support og adc😊 en sjelden gang jungler Anonymkode: 05434...fba
Xcase33 Skrevet 22. juli 2019 #30 Skrevet 22. juli 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg gjør ingenting for å være fornøyd med singellivet. Det kommer helt av seg selv fordi jeg liker å være singel. Interesser og hobbyer, liker å lese, male, gå turer, trene, dra på campingturer, liker å kjøre bil så drar på road trips når jeg får sjansen, har hund, hjelper til I en stall, syns hagearbeid et fint på sommeren og ski på vinteren. Anonymkode: c4568...20b Sier meg nada om hvem du er som person og dermed hva som gjør at du som person trives best som singel ..du kan vel definere en personlighet i nærheten av de veletablerte 16?
Deerinspotlight Skrevet 22. juli 2019 #31 Skrevet 22. juli 2019 Jeg tegner, leser, gamer, spiller dungeons&dragons. Burde kanskje fått meg noen utendørshobbyer 😄 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #32 Skrevet 23. juli 2019 Jeg liker å være singel fordi dating og "bli kjent fasen" virker alt for slitsomt og stressende for meg. Jeg finner vanligvis ikke motivasjon til å bry meg eller gjøre innsats. Det har skjedd et jeg har motivert meg til dating og til og med ble forelsket. Det ble ikke noe av det så første reaksjon ble at jeg begynte å date flere i en veldig kort periode for å finne kjæresten og ikke føle vondt. Men de som jeg har truffet har ikke gjort god nok inntrykk på meg for at jeg kunne motivere meg til date nr 2 eller svare på melding etter daten. Og dette virket bare slitsomt og stressende. Jeg har det mye bedre som singel fordi jeg unngår de meste som jeg ikke kan påvirke. Ellers hverdagene er helt vanlige. Ikke noe store ting jeg driver med eller spesielle hobbyer. Bare bruker tid åsen jeg vil der og da. Det hender at jeg bruker mye tid på kropp sminke osv. Så kommer perioder hvor er fint vær og lange turer er det som fritiden går til. Det er film, bok, vanlige hverdags oppgaver og til og med KG. Jeg trives som singel fordi det er fint og rolig. Men har ikke noe imot forhold og kjærlighet. Det er bare at det måtte bare skje av seg selv. Orker ikke nettdating. Er ikke fest menneske heller ( en gang i blant er fint men hver eller annenhver uke- nope). Så tror at neste daten min må bare falle fra himmelen 😂😂 Anonymkode: 77922...f32 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #33 Skrevet 23. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker å være singel fordi dating og "bli kjent fasen" virker alt for slitsomt og stressende for meg. Jeg finner vanligvis ikke motivasjon til å bry meg eller gjøre innsats. Det har skjedd et jeg har motivert meg til dating og til og med ble forelsket. Det ble ikke noe av det så første reaksjon ble at jeg begynte å date flere i en veldig kort periode for å finne kjæresten og ikke føle vondt. Men de som jeg har truffet har ikke gjort god nok inntrykk på meg for at jeg kunne motivere meg til date nr 2 eller svare på melding etter daten. Og dette virket bare slitsomt og stressende. Jeg har det mye bedre som singel fordi jeg unngår de meste som jeg ikke kan påvirke. Ellers hverdagene er helt vanlige. Ikke noe store ting jeg driver med eller spesielle hobbyer. Bare bruker tid åsen jeg vil der og da. Det hender at jeg bruker mye tid på kropp sminke osv. Så kommer perioder hvor er fint vær og lange turer er det som fritiden går til. Det er film, bok, vanlige hverdags oppgaver og til og med KG. Jeg trives som singel fordi det er fint og rolig. Men har ikke noe imot forhold og kjærlighet. Det er bare at det måtte bare skje av seg selv. Orker ikke nettdating. Er ikke fest menneske heller ( en gang i blant er fint men hver eller annenhver uke- nope). Så tror at neste daten min må bare falle fra himmelen 😂😂 Anonymkode: 77922...f32 Som jeg kjenner meg igjen i det du skriver om å starte date 😂 hvis man bare hadde en chip man kunne gi til andre så kunne de koblet den til seg selv også visste de alt. Ah, har sett litt for mye Black mirror.. Men ja, bli kjent fasen er helt forferdelig 🙈 Takk for svar 💗 Anonymkode: 150bc...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #34 Skrevet 23. juli 2019 Idag har jeg holdt på i hagen før jobb 🙈 mamma har ett bed som ikke ser ut så jeg har bestemt meg for å gjøre det til mitt lille prosjekt. Har fjernet alt ugress i og rundt idag, har lyst å plante noe i det. Men det er sikkert sent å begynne å plante nå! Anonymkode: 150bc...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #35 Skrevet 23. juli 2019 Er singel fordi jeg endelig er ute av et forhold som ikke var bra for meg. Stortrives alene med å kunne bestemme hvordan jeg skal ha det ( innredning), når jeg skal legge meg, hva jeg skal ha til middag. De tingene der som ikke mange egentlig forstår. Jeg krangler ikke med meg selv for å si det sånn. Prøver å trene litt, ser på serier, turer. Leser en del. Er ikke så mye med venner- har ikke hatt det mens jeg var i forhold. Det må jeg prøve å få etterhvert. Men har veldig god kontakt med familie. Går ikke på byen. Det er litt vanskelig økonomisk enda, men når det bedrer seg kommer jeg til å reise mer. Hopper gjerne spontant på restplass tur hit og dit. Anonymkode: 1b303...425 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #36 Skrevet 23. juli 2019 Jobb og pendling tar en stor del av hverdagen. Jeg leser og strikker. Spiller litt på Wii og PS samt på mobil.Surfer på nett. Liker å lage mat og kaker. Tester gjerne noe nytt i helga. Går tur i marka. Planlegger neste ferie. Leter etter hidden gems i det landet jeg skal til. Leser om landet. Planlegger hvor jeg vil dra og transport dit. Hva kan jeg gjøre der? Er noe med venner også. Ingen festing, men vin hjemme eller på cafe. Konserter. Anonymkode: a8ab4...a93 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #37 Skrevet 23. juli 2019 Gaming, jakt fra september-november, et sted mellom 10-15 timer trening i uka, jobb som krever mye i perioder, tv-serier, reddit, bøker. Anonymkode: 2a526...561
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #38 Skrevet 23. juli 2019 On 7/21/2019 at 5:49 PM, Elán said: WoW og LoL. Og jeg som først trodde du var skikkelig spydig da du svarte slik 😂 Så mye vet altså jeg om gaming! OK, jeg vet såpass som at det betyr World of Warcraft(?) og Legends of League(??). Jeg er singel dels fordi jeg vil og dels fordi jeg føler jeg må(lang historie), og trives bedre og bedre med dét. Men så har jeg jobbet for det også: Etter mange år med desperat søken etter "det rette" - den "rette" jobben, det "rette" bostedet, den "rette" typen å være sammen med - så ble jeg nødt å stoppe opp litt og begynne med meg selv. Kall det gjerne en forsinket modningsfase. I løpet av den tiden har jeg virkelig funnet meg selv mer, og lært meg å oppriktig like den personen jeg finner. Før var jeg besatt av å finne andre mennesker - spesielt finne én mann - som så skulle finne meg: slik at jeg omsider skulle vite hvem jeg er. Men så måtte jeg heller finne meg selv. Blant de tingene jeg har gjort der, er å ta opp gamle interesser som hadde havnet i glemselen; ta dem fram og prøve dem ut. Og det har vært så utrolig moro og så utrolig fint! Jeg føler at jeg har kommet mye mer på plass, blitt mye mer "meg". Så det anbefaler jeg til alle som levr alene og føler seg mer eller mindre forvirret eller usikre: Let inni deg selv, finn fram interesser du engang hadde - gjerne det som engasjerte deg da du var et barn - og gå på oppdagelsesferd i hva disse interessene kan gi deg i ditt voksne liv nå. For meg har dette betydd å få både peronligheten og tilværelsen mer på plass, og ha det bra mens jeg gjør det. Kanskje jeg en dag møter noen som jeg føler jeg bare må være sammen med. Og om det skjer, så vet jeg at den personen møter en mer hel og fullstendig meg. Anonymkode: 12988...3e6 1
Elán Skrevet 23. juli 2019 #39 Skrevet 23. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og jeg som først trodde du var skikkelig spydig da du svarte slik 😂 Så mye vet altså jeg om gaming! OK, jeg vet såpass som at det betyr World of Warcraft(?) og Legends of League(??). Anonymkode: 12988...3e6 Haha! Slik var det altså ikke ment! 😂 WoW er World of Warcraft. LoL er League of Legends, men du var nær!
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #40 Skrevet 23. juli 2019 1 minutt siden, Elán said: Haha! Slik var det altså ikke ment! 😂 WoW er World of Warcraft. LoL er League of Legends, men du var nær! 😄 Jaaa, det var League of Legends ja, jeg kjenner folk som spiller det så burde vite bedre. Skjønte jo da jeg finleste svaret ditt at du ikke mente noe galt - "wow og LOL" liksom - sånn er det å være utenfor gaming-universet. Forresten er det gjort forskning i USA som viste at halvparten av gamere på nett er kvinner, men de skjuler seg(f.eks. bak mannlige/kjønnsnøytrale bruker-ID for å slippe pes fra endel av mannlige gamere. Nevner dette bare, siden det sto her i tråden at flesteparten av gamere er menn. https://www.theguardian.com/commentisfree/2014/sep/18/52-percent-people-playing-games-women-industry-doesnt-know http://kjonnsforskning.no/nb/2014/09/online-dataspill-tvinger-kvinner-inn-i-skapet https://www.nrk.no/norge/nettspillere-later-som-de-er-menn-1.12002951 https://sosiologen.no/tidsskrifter/norsk-sosiologisk-tidsskrift/symbolske-grenser-i-dataspillet-the-league-of-legends/ Anonymkode: 12988...3e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå