AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #61 Skrevet 23. juli 2019 On 7/21/2019 at 3:20 PM, AnonymBruker said: Bydel Nordstrand. Ekeberg, Bekkelaget,Ljan. Kåret til Oslos beste bydel, nærhet til sjø og byen. Prisene er selvsagt deretter, men man kan være heldig å få tomannsbolig for 9-10. Vi var kjempeheldig i fjor og fikk en enebolig til 10,5. Anonymkode: 762d5...a41 Hvis man liker skikkelig snobbete folk då er det sikkert fint å bo der.... bodde der frem til jeg fikk barn, men flyttet. Ville ikke at ungene mine skulle få slike holdninger som det som avles blant «finansfruene» på Nordstrand. Anonymkode: 41e2f...85e 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #62 Skrevet 23. juli 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Er det et problem? Er du rasistisk mot hvite? Anonymkode: a93d3...6e7 Ikke meg du siterte, men hvite gettoer er til å spy av... sorry! Anonymkode: 41e2f...85e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #63 Skrevet 23. juli 2019 19 timer siden, Kontormus skrev: Nordstrand! Uten tvil (men ikke Lambertseter som tilhører samme bydel). Det er relativt høy snobbefaktor i forhold til resten av Oslo på østsiden av elva. Det er vestkanten på østkanten. Men kåret til beste bydel å bo i for en grunn Lambertseter er hyggelig det Anonymkode: 33e92...48e 2
Kontormus Skrevet 23. juli 2019 #64 Skrevet 23. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lambertseter er hyggelig det Anonymkode: 33e92...48e Ikke noe galt med de som bor der, men boligene har en annen struktur. Trivdes godt der jeg 😊
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #65 Skrevet 23. juli 2019 3 timer siden, I Grosny skrev: Like ved Bøler har du et annet fint sted som heter Ulsrud, med fine hvite mursteinsrekkehus i Olav Nygaards vei. Kort vei til Marka, Haraløkka fotballbaner, Bøler, Ulsrudvann og Nøklevann. Jeg bor på Ulsrud, men kaller det Bøler jeg😉😊 Stortrives... Barna er så glad de vokste opp her! Østmarka, Østensjøvannet, kort t-banetur til sentrum🙏 Elsker Bøler❤️ Godlia, Oppsal osv er også kjempebra! Lamberseter, Nordstrand...Vokste selv opp på Kjelsås-Korsvoll-Tåsen, bra der og, men liker meg best her øst🙏😊 Anonymkode: 227ef...280 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #66 Skrevet 23. juli 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vokste opp på Sæter, og det er et område jeg ALDRI vil tilbake til. Likte ikke bydelen Nordstrand eller stedet Nordstrand heller. Jeg ble mobbet så mye fordi foreldrene mine i sin tid ikke hadde så mye penger at de kunne gi meg det «alle andre hadde.» Snobbete til dels ufine folk som måtte påpeke ting, ja den stygge gamle kjerra dere kjører passer ikke inn i nabolaget. Hvem faen sier sånt?! Har aldri opplevd dette på vestkanten som jeg flyttet til senere. Anonymkode: 6e9dd...e80 Dette rimer med det jeg har hørt fra ungdommer på sentrumsskolen (vgs) der jeg jobber. De kunne ikke vente med å komme seg vekk fra ungdomsskolene i området, og forteller om dårlig miljø, skyhøy snobbefaktor og merkepress. Ikke et sted jeg ville ønsket å bo med større barn, selv om det helt sikkert finnes mange fine folk der også. Anonymkode: 867ea...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #67 Skrevet 23. juli 2019 Hvor har det blitt av trådstarter? Noe av det som er av betydning, når du skal velge et sted å bo i Oslo, er jo hva slags naboer du vil ha. Vil du ha et blendahvitt strøk, vil du ha noe mer midt på treet, eller tåler du et område med mange innvandrere fra fjerne strøk, og deres etterkommere? Hva tjener dere? Er dere komfortable med at barna deres går i klasse med rikfolk, når dere selv ikke er i den kategorien? Akkurat det ville ikke jeg gjort, i alle fall. Studier viser at folk trives best om de bor i områder der folk flest er i samme kategori som dem selv, når det gjelder status. Bruk det som et utgangspunkt. Anonymkode: 6bdf2...be8 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #68 Skrevet 23. juli 2019 Ikke TS, men hva tror dere om Manglerud? Anonymkode: cd4eb...af0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #69 Skrevet 23. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke TS, men hva tror dere om Manglerud? Anonymkode: cd4eb...af0 Tror det er helt topp. Anonymkode: 88a3b...60a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå