Gå til innhold

Sett en skikkelig overdose på alle som går på "plata&qu

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Disse individene forsøpler Oslo og turistene burde bli skånet for denslags.

Hvorfor ikke sende de til Svalbard, eller rett og slett bare sette en skikkelig overdose på alle som ferdes der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, la oss for Guds skyld gjøre det. I tillegg kan vi jo sende homofile og innvandrere tilbake til Afrika der de kommer fra. La oss brenne politikere og trangsynte folk på bålet, og avlive alle sosialklienter og alenemødre.

Først da er problemene løst, gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller vi kan lage ulike soner med høye gjerder rundt:

Innvanderefrie soner (se et lite arbeidskraftsproblem i den sonen,

da)

Rusfrie soner (0 narkotika, 0 øl.vin eller sprit)

Røykfrie soner (det er mye rart som røykes- ikke bare tobakk)

osv.

Det kan lages mange morsomme soner da.

Og har man først valgt sone, så ma man holde seg der, sammen med sine likesinnede, så kan andre, som ikke synes det er så ille med litt blanding bo utenfor sonene.

Da burde vel alle være fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

hei Gjest :o

Jeg ser disse som du kaller for individer hver dag da jeg jobber i AS Oslo Sporveier.De betaler alltid billett selv om det er honør,ærligere enn mange andre som sniker med kollektivtrafikken.

De ser ut som 3 tall enkelt når de har fått seg en dose og ingen veit grunnen til at de har havnet der.Grunnen kan være mange skolesystemet lager tapere i dag som for 30 årsiden.Nå er de kankje lettere å fange opp enn da ,hvorfor gjøre livet deres urere enn det er for dem.Jeg har pratet med menge og de har alltid vært høfflig en var så ærlig at han spurte penger til ei rein sprøyte.Jeg gav han 50 og da fikk han kankje en kopp kaffe i tillegg.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette var jo virkelig intellektuelt sagt! *rister på hodet*

Som man sier med voldelige mennesker, de slår fordi de er tom for ord. Folk som rett og slett ikke klarer å håndtere situasjoner, eller visse mennesker (som her), er ofte de som kommer med slike urealistiske og litt for enkle løsninger på ting.

Sorry å skuffe deg, men verden er nok litt mer komplisert enn det :kul:

Istedet for å bruke tid på å tenke på hva man skulle gjort (som jeg er veldig uenig i!), kan du jo heller bruke tiden til å tenke på hva som faktisk går an å gjøre!

Ser det har kommet inn noen gode forslag allerede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... for et innlegg, jeg er helt rystet.

Hvem er du som mener at du er så mye bedre enn disse stakkars menneskene??

Hvilken garanti har du for at ikke du eller noen av dine nærmeste havner i en sånn situsajon? Tror du virkelig at disse menneskene ønsker å leve et uverdig liv??

:evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa, den som startet debatten la vel ikke veldig mange lagene i mellom meningene sine, og det er ikke rart om det kommer reaksjoner. Synes det var ganske grove påstander selv, jeg. Bokstavlig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse individene forsøpler Oslo og turistene burde bli skånet for denslags.

Hvorfor ikke sende de til Svalbard, eller rett og slett bare sette en skikkelig overdose på alle som ferdes der?

Tror du virkelig at det bare er å sende disse individene til Svalbard? Da får du tro om igjen!!

Tror vi kan legge skylden på at det er for lite behandlingplasser her i Norge. Ikke alle som får et metadontilbud.

Jeg fikk mildt talt sjokk da jeg så Plata nå i sommer, og ærligtalt jeg synes det er ille at du gjest ønsker å gi dem overdose. Hvor er din medmenneskelighet? Jeg håper du virkelig ikke havner i den situasjon som mange av pårørende til narkomane er i nå! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal jeg velge så takker jeg meg til de stakkars jævlene på plata.

I forhold til "snobben" på exstasy og annen syntetisk dop så er disse engler.

Pengeseterke ungdom på syntetisk dop er de mest uberegnelige og psyko jeg vet om.

Hilsen taxi sjåfør i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i at noe må gjøres, men overdose er kanskje ikke den rette løsningen.. det fikser de fint selv med jevne mellomrom. Det som man må tak i er rekrutteringen. Om sommeren dukker det opp unge mennesker på Plata.. helt ned i 14-års alderen.

Min mening er at det må legges vekt på:

1: Behandlingstilbud

2: Metadon

3: Forebygging

4: Et sted de narkomane kan oppholde seg uten at de er så synlige.

5: Forståelse og medmennesklighet.

De som vanker på Plata har sjelden hatt en lykkelig barndom. De fleste jeg har snakket med har hatt rusede foreldre, opplevd mishandling eller harr andre traumatiske opplevelser. Det er synd på disse menneskene og de plager sjelden andre enn seg selv. Det som er viktig (synes jeg) er å få dem bort fra sentrum.

Det som er litt rart er at omsetning av narkotika er forbudt i Norge. likevel er Plata et fristed. Politiet følger med hele døgnet og ser at det er kjøp og salg til alle døgnets tider.. helt åpenlyst!

Jeg er selv i mot alle typer narkotika og egentlig alle former for rus. Alkohol er ikke stort bedre om man misbruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med den som startet tråden! Send bort eller DREP alle som ikke kler seg fint eller er rene nok for turister og vestkantfruer.....

Ta med all ungdommen også da, de kler seg som lasaroner og spiller høy sjenerende musikk.

Og Bergensere! De prater så høyt at turister blir oppmerksomme på dem, og kan lett synes de er i veien...

LEA: Jeg beundrer deg litt, at du kan skrive et saklig og godt svar til et så flåsete oppstartsp. mål.... Jeg klarer ikke det .... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Innlegget er slettet.

Hetsing av enkelte menneskegrupper på den måten, narkomane eller ikke, vil vi ikke ha her på KG.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Ser at innlegget mitt er slettet. Det må da gå an å si hva man synes om narkomane uten at det slettes? Dere hadde vel ikke behøvd å slette hele innlegget? Dersom mitt innlegg er hets, burde i hvert fall innlegget som startet hele debatten bært slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er det rette å legge inn alle disse menneskene.

Men, bort bør de!

Jeg syntes det er ganske ekkelt å gå forbi disse menneskene, de er faktisk ganske innpåslitne...

Kommer helt bort i ansiktet ditt, og spør etter penger. Jeg har jo ofte med meg barna, og det er ikke spesielt morsomt.

Men hjelp, det trenger de iallefall, og ikke minst en ny plass der de er mindre synlige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...