Gå til innhold

Hvor utbredt er ønsket om choking/dominans


jokke1

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier. Jeg lurer på hva inntrykket er i deres venninnegjeng. Siste fire fem stykker virker til å tenne veldig på det å bli choket, spanket, lugga i håret osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke tenke meg at noen av dem liker det, men vi diskuterer ikke sex.

Anonymkode: c4e59...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de fleste kvinner liker at mannen er litt dominant i senga, på den måten at han tar styring og initiativ, og av og til tar dama litt røft. Men det er nok et fåtall som ønsker kvelning og slikt. 

Anonymkode: 5fff8...d39

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er rusa ønsker jeg nærmest å gå inn i et voldtekts-rollespill. Voldelig og røft. 

Når jeg er nykter derimot...Klarer jeg ikke tanken på sex. Får angst, blir kvalm, blir på gråten. Føler skam. 

Jeg er et ødelagt individ og det at jeg ønsker dette i ruset tilstand er ikke noe friskt eller normalt. Så jeg tørr ikke ruse meg lenger. Lever i sølibat. 

Anonymkode: 6afa5...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt og kjenner flere som liker dette, mange av de driver bdsm i sengen. De er utdannet som alt fra sykepleier, advokater og en er faktisk politi 😂

Anonymkode: e6a63...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med en som er 130 kg mann, og rå styrke, veier 60 kg selv, så det blir litt brutalt seksuelt, uten at vi egentlig trenger å dra det lenger enn til bare ren lyst! Så jeg må overleve både med blåmerker og skrubbsår, alle steder når vi har hatt sex..♥️

Anonymkode: 9c341...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han drar meg bestemt i håret mens han knuller meg hardt tenner jeg veldig på. Ett bestemt grep om halsen tenner meg også veldig. Altså ikke at han kveler meg men bare at han har ett grep om halsen mens han knuller meg hardt. Dessverre har jeg bare turd å si dette til en mann,så er kun eksen min som behandler meg sånn i sengen. 

Anonymkode: 79f02...ce9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanking derimot tenner jeg ikke på.

Anonymkode: 79f02...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en mann som bare tar seg til rette. Knuller meg når det passer han og han bare MÅ ha meg der også. Dessverre er det en fantasi som aldri kommer til å skje. Jeg lever i et sexløst forhold, med en som er totalt uinteressert. 😴

Anonymkode: cbcc1...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker mye med venninner om sex. De aller færreste jeg kjenner liker disse tingene. De fleste foretrekker vanilje. Men er du på et sexforum som dette, vil du nok få mange svar fra dem som er spesielt interesserte.

Jeg liker spanking, liker å bli beordret rundt i senga og at han tar kontrollen og tar meg hardt. Tenner veldig på at han tar styringa. MEN kvelning, choking og lugging er totalt uaktuelt, jeg finner ingen tenning i å bli kvalt, bare frykt og den ekle følelsen av å bli misbrukt. Sånt er individuelt. 

Vi liker å snu på rollene også, at jeg beordrer ham rundt og dominerer, og han tenner veldig på å bli slått med flathånd i ansiktet. Dette tok laaaang tid før jeg var komfortabel med å gjøre, men jeg gjør det fordi han blir helt vill av det. 

Anonymkode: ed6de...175

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg en mann som bare tar seg til rette. Knuller meg når det passer han og han bare MÅ ha meg der også. Dessverre er det en fantasi som aldri kommer til å skje. Jeg lever i et sexløst forhold, med en som er totalt uinteressert. 😴

Anonymkode: cbcc1...bcc

Bare MÅ ha meg Der og da skulle det stå 😅

Anonymkode: cbcc1...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bli lugget eller noe sånt, men litt kveling er bare sexy. Spanking er sikkert digg for mannen, men svir noe inn i helvete. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker både spanking, tau og blindfold, hold meg i håret men helst alt samlet ikke bare ta i en jafs det lugger noe satans, kvelertak, fingrer i munnviken, liker og vanlig sex men det andre er ett ekstra krydder for å skape mest mulig variasjon. 

Moden dame...

Anonymkode: c2c14...93c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt into it, men kan gjerne lugge deg litt og smekke til deg, hvis du liker det..Eller er det bare damer det er snakk om? 

Anonymkode: 6b4ac...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å bli dratt i håret, spanket, slått i ansiktet med flat hånd og et hardt grep rundt halsen (ikke kvelning). Liker at han tar kontroll og bruker meg slik som han vil. Er også glad i å bli bundet fast. Jeg har ikke diskutert dette med venninner, så jeg vet ikke hvor utbredt det er. 

K29 

Anonymkode: 57f0f...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker å bli dominert litt ja 🙂 Tror de fleste kvinner gjør det, ris på rumpa...bli tatt hardt bakfra mens han riser meg å drar i hestehalen. Da kommer jeg som et skudd etterhvert...av bare penetreringen og spankingen.

Eller at han styrer meg litt suging, forteller meg hvordan de skal gjøre. Ellers klappser han meg i ansiktet, tenner meg.

Kan også dominere han, når jeg rir for eks. Da er jeg sjefen av og til 🙂 

 

Husk at dette er sexlek, dominans. Avtalt på forhånd, kjenner våre grenser....vill sagt stopp om det gikk for langt.

Anonymkode: 20802...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Eksen ville at jeg skulle ta kvelertak på henne under samleie, noe hun tente stort på. Jeg prøvde litt forsiktig, men hun ville ha det hardere. Det funka ikke for meg, fikk fullstendig avtenning av det og følte bare redsel for å potensielt skade henne. Ikke noe jeg er konfortabel med å gjøre i hvert fall. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Tar denne som anonym.

Det var nok lurt.

Anonymkode: c4e3f...4e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var nok lurt.

Anonymkode: c4e3f...4e4

Ops. Vel, samma faen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...