Gå til innhold

Hvor utbredt er ønsket om choking/dominans


jokke1

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Ops. Vel, samma faen. 

midt oppi alle disse sexfrikene er det en lettelse hver gang man ser kommentarer fra noen som har mer alminnelige interesser. Er for få av dem som svarer. 

Jeg personlig har  en sterkt begrenset interesse for å bli dominert med voldspreget sex. Ting som minner meg om den negative siden av oppveksten min tenner meg overhodet ikke.

Anonymkode: c4e7a...0f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Choking er et stort nei. Det legger ned på stoltheten min om han skal få lov til å dytte pikken sin langt ned i halsen på meg.

Anonymkode: 1ad95...76d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Choking er et stort nei. Det legger ned på stoltheten min om han skal få lov til å dytte pikken sin langt ned i halsen på meg.

Anonymkode: 1ad95...76d

Hæ? 

Anonymkode: a0be0...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange er som meg. Liker å bli dominert (men bytter gjerne litt på), kan gjerne holdes i håret o.l. men liker ikke smerte.

Spanking svir, lugger du er det bare vondt o.l. Hold meg hardt og dra i alt håret samtidig, ikke slå eller lugg, da mister jeg fokuset på sexen. Samme hvis du mer enn bare holder meg rundt halsen. Er det vanskelig å puste er det ikke noe gøy lenger.

Kanskje vi skal kalle det Vanilje-BDSM? ;) 

 

Anonymkode: ac2bf...22c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker både spanking, tau og blindfold, hold meg i håret men helst alt samlet ikke bare ta i en jafs det lugger noe satans, kvelertak, fingrer i munnviken, liker og vanlig sex men det andre er ett ekstra krydder for å skape mest mulig variasjon. 

Moden dame...

Anonymkode: c2c14...93c

Ja det er både rått og deilig og slippe seg litt fri ....

 

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mest ute etter inntrykket i venninnegjengen, ikke mange enkelterfaringer da det fort blir de som liker dette som svarer. 
Jeg reagerer bare på at jeg har møtt så mange i det siste som har likt/ønsket det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...