Gå til innhold

Vil Vanish flekkfjerner ødelegge klær...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...som ikke er hvitt? Eller kan man bruke Vanish på klær med farge eller klær som er grått/sort?

Anonymkode: 47bf0...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.7.2019 den 23.28, AnonymBruker skrev:

...som ikke er hvitt? Eller kan man bruke Vanish på klær med farge eller klær som er grått/sort?

Anonymkode: 47bf0...1fc

Klær har ulike materialer. Noen materialer tåler denne miljøbomben, andre gjør det ikke. 

Personlig kjøper eller bruke rjeg ikke Vanish etter å ha lest hva det inneholder og advarlsene på boksen. Den ødelegger ikke bare klær den er miljøskadelig og uheldig å bruke for klær man kler på seg etter bruk, sånn siden du nå spør, da.

Anonymkode: edd32...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært forsiktig med å bruke det på dyre/ fine klær, men jeg har brukt det på veldig mye forskjellig materiale og ingenting har blitt ødelagt.  Hvilken farge klærne har spiller ingen rolle. :) 

Anonymkode: 018fd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2019 den 23.28, AnonymBruker skrev:

...som ikke er hvitt? Eller kan man bruke Vanish på klær med farge eller klær som er grått/sort?

Anonymkode: 47bf0...1fc

Jeg har brukt det på en fjell-anorakk. Den ble flekkfri og var like fin i fargen (rød). 

Anonymkode: 55a01...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet med vanish og bruker nå Gallesåpe (såpestykke) fra Clas Ohlson, den tar så og si alle flekker og ødelegger ikke klærne.

Anonymkode: 37085...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...