Gå til innhold

Mascara...

Megan

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle forhøre meg om hvilken mascara dere bruker? Vet ikke om dette temaet har vært oppe før iom at jeg sjeldent er inne på dette forumet.

Selv holder jeg meg stort sett til WonderCurl mascaren til Maybelline. Er ganske grei egentlig, og billig (79kr)- gidder ikke bruke min allerede slunkne studentkasse på dyr sminke.

Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Body Shops vannfaste og hverdagsmascara... Godt fornøyd med de, selv om jeg ikke synes at den vannfaste er så vannfast når det kommer til stykket. Sippete jeg vet du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tre ulike maskaraer og er stort sett like fornøyd med dem alle.

1. Mabelinne- Full'n'soft

2. Clarins- Volume

3. Rimmel- 100% Waterproof

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd Kanebo 38°, har jeg blitt helt "avhengig". Den er rett og slett utrolig god, og jeg kommer neppe til å kjøpe noen ann mascara nå lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mange forskjellige, men er mest fornøyd med mascaraene fra Helena Rubinstein. Favoritten derfra er spectacular mascara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også brukt Kanebos mascara, men er ikke så glad i kosten da den er litt liten. Så derfor har jeg nå kjøpt meg Elisabeth Ardens nye mascare. Kosten er lang og buet og passer perfekst til lange øyenvipper. Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverger også til Helena Rubinstein, i allfall til fest. Bruker "Vertiginous mascara" og er meget fornøyd. Til hverdags bruker jeg Kanebo sin, den sitter uansett vær.

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte tidligere Kanebo 38*, og syntes den var bra. Har nå gått over til YSL False Lash Effect. DEN ER SUVEREN!!!!!!

Til hverdags tar jeg bare på ett "lag", og det blir passelig diskret.

Til fest tar jeg på et ekstra lag mascara, og vippene blir lengre og fyldigere :-) Synes den sitter bedre og holder seg penere gjennom hele dagen enn Kanebo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Kanebo 38* vannfast?

Jeg liker best de som ikke er vannfaste. Det er så vanskelig å fjerne de som er vannfaste. De som ikke er vannfaste kan jeg bare vaske rett av om kvelden. Og jeg har ikke noen problemer med at de flasser/klumper ut over dagen. Sipper ikke så mye :ler:

Nå bruker jeg Clinique - long pretty lashes - og er fornøyd med den. Men når jeg skal kjøpe ny, kommer jeg til å kjøpe Clinique - double effect - som jeg har brukt før. Liker den best, for den gir mer fylde til vippene. (De er egentlig lange nok i utgangspunktet, så jeg vil ha noe som gjør de tjukkere, ikke lenger.)

Men hvis Kanebos mascara ikke er vannfast, prøver jeg gjere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Kanebo 38* vannfast?

Men hvis Kanebos mascara ikke er vannfast, prøver jeg gjere den.

Den er vannfast, men ikke for vann over 38°, og det er så utrolig kjekt. D.v.s. at du kan fukte vippene med vann over 38 grader og den går lett av, men samtidig holder den seg utrolig godt hele dagen.

Jeg fikke t tips fra 08juni02 her inne som var skikkelig smart. I likhet med henne tar jeg den av meg i dusjen dagen etterpå. Da tar jeg litt ekstra varmt vann over vippene og "drar" av mascaraen enkelt og greit etterpå. Synes det er kjempeenkelt og smart og mer lettvint enn å styre med en sminkefjerner på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd alt av mascaraer, også den derre YSL false lash- versjonen, og den drysser noe verre! Den beste i hele verden er Lancome definicils, den får jeg utrolig lange og tykke vipper av (lengre enn med YSL, faktisk).

Koster 160 kroner, og er vel verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker

-Wondercurl mascara (Maybelline)

-Volume mascara (Lumene)

-Volume express (Maybelline)

Lumene er favorittmerke her. Den gir litt lengde og volum :wink: . Maybelline sine klumper seg på vippene, og det ser ikke pent ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...