Gå til innhold

Er jeg for tjukk for dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en godt synlig skade etter en trafikkulykke. Kall det en defekt. Det førte til at på datingmarkedet på byen virker jeg ikke attraktiv i det hele tatt. Men når jeg har blitt kjent med noen over tid, via felles kjente, velger de å se bort fra skaden. Samme gjelder ei stor venninne av meg. Hun er i tillegg lite heldig med ansikstrekkene sine. Men hun har et rikt og interessant liv, er smart og morsom, og sammen med en fyr som falt for det, uavhengig av vekta hennes. Endel menn vil ikke klare å se forbi vekt og andre skavanker som jeg har, men mange gjør det, ihvertfall hvis man blir kjent over tid.

Anonymkode: 25e92...50d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Moonwalker skrev:

Er tykk selv (og litt høyere enn deg)

Så om du er høy og har en bmi på rundt 30 så har det lite å si. Er du sykelig overvektig derimot, er det noe annet.

Anonymkode: 8a160...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, artigmedsex skrev:

Kjenner flere overvektige kvinner som har utømmelig tilgang på sexpartnere. Det handler om sosial intelligens, selvtillitt, og sjarm.

 

 

Eller at menn har sex med alt og alle?

Anonymkode: 8a160...f66

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn ser på overvekt som ett tegn på latskap og dårlig livsstil. Og ergo ikke noe "kone"emne. 

I dagens samfunn er førsteinntrykket nøkkelen til samliv. Skal du finne deg en partner så må du søke på andre arenaer enn på by’n. Hvor 90% av alle mannfolk kun ønsker å dekke egne seksuelle behov. 

Førsteinntrykket trenger ikke være utseende. Det er viktig å vite hvor du vil i livet. Hva du vil drive med, hva du ønsker ut av partneren din. Prat litt løst og fast om dine ambisjoner, hva du vil oppnå her i livet. Så kanskje du finner noen med samme ønske og fremtidsdrøm. Vekk interessen for deg som person. Det er da du finner en god partner som varer. 

 

Det skader ikke å legge om kosthold etc om en føler at kroppen ikke orker, eller at disser når en løper. men mange kvinner har misforstått alt. De trur de kan følge nazi regime i hverdager, og at det ikke skader å Skeie ut i helgene. 

Kroppen er ett vanedyr. Og tilpasse seg ett annet kosthold tar tid, og skal ta tid. Ting skal ikke skje over natta. Da varer det sjeldent. Start i det små. Og ikke bråstopp når ønsket resultat er oppnådd.

men uansett. Lykke til. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal legge fra deg nettdating ts. Skjønner at du ønsker å møte folk på ordentlig. Men på disse sidene møter du folk som er ute etter det samme som deg, å få seg kjæreste. Det er uansett bare "første praten" som er på nett. Jeg har aldri kunne snakket med noen i uke/månedsvis før jeg måtte dem. Alltid innen en ukes tid. Man møtes, stemmer kjemien møtes man kanskje igjen. Ofte stemmer den ikke og man møtes ikke. Poenget mitt er at man må prøve, man kan ikke sitte passiv å vente på at noen kommer til deg. Du må selv ut å være aktiv. 

Hilsen ei med 29 I bmi som er gift med tinderdaten sin. 

Anonymkode: ab1c9...4b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller at menn har sex med alt og alle?

Anonymkode: 8a160...f66

men ikke TS?

Anonymkode: 5abc6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes selvsagt menn som liker det og, men de er i mindretall. Og utvalget blir deretter. Ser jeg på mine venninner, så sliter konsekvent de overvektige på datingmarkedet og har erfaringer som dine; de er en valgmulighet kl. 3 men får sjelden ordentlige dates med attraktive menn.

Vektnedgang er og blir noe av det mest effektive overvektige kvinner kan gjøre for å øke sin attraktivitet. 

Problemet er ikke nødvendigvis vekten i henhold til utseendet. Det mer at det sier noe om livstilen til den som er veldig overvektig. Kosthold og holdninger til dette, og ikke minst hvor mye dette kan begrense muligheten til å ha et aktivt liv. For det begrenser dette veldig ovenfor veldig mange partnere som liker å bevege seg, og da må partner drasse med seg 30 kilo for mye på hver eneste tur man tar sammen. Har selv vært der, gått ned 15 kilo og trener ofte. Ikke for noen andre, men for min egen helse og velværes skyld og jeg liker det mer en noe annet på fritiden faktisk.

Det sier seg at menn som liker å bevege seg og ha med seg sin kjæreste på mye av det han holder på med? Så teller slike ting. Derfor blir dette som det blir.

Endret av Duftavsommerregn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Problemet er ikke nødvendigvis vekten i henhold til utseendet. Det mer at det sier noe om livstilen til den som er veldig overvektig. Kosthold og holdninger til dette, og ikke minst hvor mye dette kan begrense muligheten til å ha et aktivt liv. For det begrenser dette veldig ovenfor veldig mange partnere som liker å bevege seg, og da må partner drasse med seg 30 kilo for mye på hver eneste tur man tar sammen. Har selv vært der, gått ned 15 kilo og trener ofte. Ikke for noen andre, men for min egen helse og velværes skyld og jeg liker det mer en noe annet på fritiden faktisk.

Det sier seg at menn som liker å bevege seg og ha med seg sin kjæreste på mye av det han holder på med? Så teller slike ting. Derfor blir dette som det blir.

Tror ikke det er det viktigste for de fleste menn. Utseende teller veldig mye for menn, det vet jo alle. Og en slank eller normalvektig dame ser jo bedre ut og tar seg bedre ut enn en dame med betydelig overvekt. Kan man ikke like så godt innrømme det? Vi store damer vet jo at det er sånn det fungerer, og at det er hovedgrunnen. Dette med at det er så viktig å orke å bestige fjelltopper og løpe rundt i skogen er sekundært til utseende for de fleste menn. 

Anonymkode: 33890...7cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser av og til tråder her inne hvor mange menn svarer at de liker jenter med former, men jeg lurer på hvor disse mennene er irl. Er ikke på Tinder. Foretrekker å møte folk i 3D.

Jeg er en sosial jente på 26 år som liker å finne på mye kjekt med venninnene mine. Vi går på festival og konserter, har en stor utvidet vennegjeng, og drar på byen i ny og ne. Jeg er den største i gjengen, ca BMI ca 30, prøver å gjøre noe med det, men det er vanskelig, og jeg er genetisk en stor jente. Pynter meg, og får høre at jeg har et fint ansikt. Er vennlig og snill. Likevel blir jeg nesten aldri sjekket opp. Bare typ kl. 3 når mennene rundt er drita og despo. Så jeg har jo "draget" sånn sett. At jeg kan få sex når jeg vil. Leder aldri til noe mer.

Men jeg ser at venninnene mine, spesielt de små venninnene får en annen type oppmerksomhet, menn står rundt dem og vil løfte dem og holde rundt dem. Og initierer til møter med dem. Med meg er det som sagt mer når det er mørkt og promillen er høy.

Helt ærlig - er jeg bare for spesielt interesserte? Dere menn, er det litt scary med en stor dame, jeg er også ganske høy (176).

Ser at mange damer her også claimer at de er overvektige og har sykt draget. Hva gjør dere? Eller hva gjør jeg feil? 

Anonymkode: 784ba...046

Synes du høres både reflektert ut, smart og vakker. Prøv å finne deg et lite miljø hvor folk kan bli kjent med DEG - ikke bare de små søte venninnene dine. Ute på byen er alt bare overflatisk, de gode snille guttene finner du på arenaer som deler ditt interessefelt. 

Du er hverken for høy eller «stor». Helt perfekt synes jeg.

Anonymkode: 8b33d...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ut på byen/festivaler for å finne deg en mann? Du kaller deg også sosial, alle mennesker er jo det. Du lister også opp andre egenskaper som du tillegger deg selv.

Ikke tenk så mye på dette, om du møter noen så gjør du det.

Men du er nok litt stor ja, uten at det er negativt. Men det finnes jo mange høye menn på ca 190.

Jeg er mann på 189cm, men synes damer på ca 170 er optimalt, ikke så mye over. Din høyde ser jeg på som maks.

Anonymkode: e5fc3...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 13.35, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er det viktigste for de fleste menn. Utseende teller veldig mye for menn, det vet jo alle. Og en slank eller normalvektig dame ser jo bedre ut og tar seg bedre ut enn en dame med betydelig overvekt. Kan man ikke like så godt innrømme det? Vi store damer vet jo at det er sånn det fungerer, og at det er hovedgrunnen. Dette med at det er så viktig å orke å bestige fjelltopper og løpe rundt i skogen er sekundært til utseende for de fleste menn. 

Da må man faktisk både som jente som mann finne sin likemann :) Altså velge menn som er overvektige da? De får heller ikke nødvendigvis slanke jenter sånn uten videre. Man må sikte på sin egen "klasse" slik sett. Det er noe som alle vet, om man da ikke har en annen sjarm som er ekstrem god. Jeg trenger ikke en slank dame nødvendigvis, men en som liker å holde seg i form og bevege seg. For det er en interesse som jeg har, og finner som en nødvendighet. Uten noen felles interesser er ikke et forhold liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann på 189cm, men synes damer på ca 170 er optimalt, ikke så mye over. Din høyde ser jeg på som maks.

Anonymkode: e5fc3...380

Jeg har hatt sex med en mann på 190 og ser appellen, men for et forhold synes jeg 20 cm høydeforskjell er for mye. Høydeforskjell på ei gjennomsnittsdame og en gjennomsnittsmann er bare 13 cm. Dame, 170.

Anonymkode: 6f04c...938

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker forskjell på interessen når jeg er tynnere helt klart, men vet ikke om det går på utstråling. Føler meg helt forferdelig når jeg har lagt på meg og kan vel bli litt lett sur... ikke så tiltrekkende vil jeg tro.

Anonymkode: 0b0e6...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ca 15-20 kg overvektig, har ikke hatt problemer på datingmarkedet. Og er i et forhold igjen nå.

Anonymkode: 743f4...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grenser for hvor ukritiske mange menn er når det kommer til å få seg et ligg. Da hopper de på både overvektige og 10-15 år eldre kvinner uten engang å se på vedkommende først. Dette får dessverre noen kvinner til å tro ar de har draget til tross for at de ser ut som en dårlig stappa potetsekk. Ikke rart de blir skuffet når de prøver å få en partner.

Hvis du er ute etter et forhold til en normalt utseende, mentalt frisk mann, er sjansene dine sterkt redusert om du er overvektig. Men den gode nyheten er at det er fullt mulig å gjøre noe med overvekt. 

Anonymkode: 8ff95...45a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen grenser for hvor ukritiske mange menn er når det kommer til å få seg et ligg. Da hopper de på både overvektige og 10-15 år eldre kvinner uten engang å se på vedkommende først. Dette får dessverre noen kvinner til å tro ar de har draget til tross for at de ser ut som en dårlig stappa potetsekk. Ikke rart de blir skuffet når de prøver å få en partner.

Hvis du er ute etter et forhold til en normalt utseende, mentalt frisk mann, er sjansene dine sterkt redusert om du er overvektig. Men den gode nyheten er at det er fullt mulig å gjøre noe med overvekt. 

Anonymkode: 8ff95...45a

Ja, morsomt å lese om kvinner som veier 90+ kilo og hevder at de har "skikkelig draget" 😂

Anonymkode: 41df8...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.7.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Du er for høy. 

Anonymkode: d0284...b3c

Dor noe piss. Jeg er 181. Null problem det ;) 

Anonymkode: 8d811...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2019 den 18.08, Duftavsommerregn skrev:

Da må man faktisk både som jente som mann finne sin likemann :) Altså velge menn som er overvektige da? De får heller ikke nødvendigvis slanke jenter sånn uten videre. Man må sikte på sin egen "klasse" slik sett. Det er noe som alle vet, om man da ikke har en annen sjarm som er ekstrem god. Jeg trenger ikke en slank dame nødvendigvis, men en som liker å holde seg i form og bevege seg. For det er en interesse som jeg har, og finner som en nødvendighet. Uten noen felles interesser er ikke et forhold liv laga.

Problemet er at de fleste overvektige menn også vil ha slanke jenter. Mange menn har skyhøye krav til damas utseende. 

Anonymkode: 27cab...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Problemet er at de fleste overvektige menn også vil ha slanke jenter. Mange menn har skyhøye krav til damas utseende. 

Anonymkode: 27cab...e1e

Og de fleste tynne damer vil ha kraftige menn. Det er jo ikke lettere for menn, det er bare andre krav. En mann kan ikke være tynn, det kan en dame. 

Anonymkode: ca821...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...