Gå til innhold

Bli gravid med annen enn mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/19/2019 at 9:16 AM, AnonymBruker said:

Hvis man har tilfeldig sex og blir gravid med en annen person som man egentlig ikke har noe forhold/kjennskap til bortsett fra ons på byen, har denne personen rett til å vite om det hvis jeg blir gravid med han? Jeg og mannen har prøvd å bli gravid uten å lykkes. Tenkte å prøve sex med en tilfeldig person eller finne en som har lyst å gjøre meg gravid. Hvis man blir enig om at de kun skal gjøre meg gravid har de noen forpliktelser da eller rettigheter i forhold til barnet?

Anonymkode: 849a1...c6d

For å si det sånn: Alle barn har rett til å kjenne sitt opphav. Dette er mye på grunn av eventuelle sykdommer som barnet kan få, som kan være arvelige. Det burde veie tungt!!!!!

 

Og hva når ungen vokser opp og selv har lyst/behov til å bli kjent med sin biologiske far ref. hundre episoder med Tore på sporet/Sporløs. Hva med barnets identitet??

 

Hva med din og mannen din sitt fremtidige forhold????

 

Støtter de andre oppe i tråden her, om at du virkelig ikke virker egnet til å ha barn. Det virker ikke som om at du forstår hva det innebærer å ha et lite MENNESKE som du skal oppdra!

Anonymkode: 430b0...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.7.2019 den 10.47, AnonymBruker skrev:

Vi har vudert det, men er vel fort litt dyrt, og man må gjennom behandlinger som tar på kroppen osv. 

Anonymkode: 849a1...c6d

Bedre det enn å få barn med en du ikke vet om har arvelige sykdommer og attpåtil kanskje får kjønnssykdom av.

Hva gjør du hvis denne «donoren» en dag dukker opp på dørs og vil møte barnet?

Jeg synes forslaget ditt er totalt hjernedødt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, EvaLena skrev:

Bedre det enn å få barn med en du ikke vet om har arvelige sykdommer og attpåtil kanskje får kjønnssykdom av.

Hva gjør du hvis denne «donoren» en dag dukker opp på dørs og vil møte barnet?

Jeg synes forslaget ditt er totalt hjernedødt

Denne "donoren " vil vel aldri få vite at han er far,  så det er vel lite trolig han dukker opp på døren. 

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MuffinStud skrev:

Jeg er ingen jurist, men jeg tror det er følgende som gjelder:

Det går an å avklare det juridiske til donasjon. Lovene her er ment å ivareta barnet. Du kan ikke frasi deg foreldrebidrag fra den biologiske faren da dette ikke er dine, men barnets, rettigheter. Din samboer må påta seg de juridiske forpliktelsene og bevise at denne har midler og forutsetninger for å kunne ivareta dette. Og den biologiske faren må med fullt vitende frasi seg disse rettighetene.

Jeg ville hørt med en jurist på familierett. 

Jo hun kan  la være å fortelle den biologiske faren det.  Og er hun gift slår Pater est loven inn. Hennes ektemann blir registrert som far.  

Endret av tirben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du troller, for dette er noe av det mest bedritne jeg har hørt!

En mann har selvsagt rett til å vite at han skal bli far! Og selvsagt har barnet rett til å vite hvem som er dets far!

Verden er snart tom for etikk og moral...

Anonymkode: 3c4f5...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2019 at 9:16 AM, AnonymBruker said:

Hvis man har tilfeldig sex og blir gravid med en annen person som man egentlig ikke har noe forhold/kjennskap til bortsett fra ons på byen, har denne personen rett til å vite om det hvis jeg blir gravid med han? Jeg og mannen har prøvd å bli gravid uten å lykkes. Tenkte å prøve sex med en tilfeldig person eller finne en som har lyst å gjøre meg gravid. Hvis man blir enig om at de kun skal gjøre meg gravid har de noen forpliktelser da eller rettigheter i forhold til barnet?

Anonymkode: 849a1...c6d

Kanskje lurt å gå fra mannen først, eller hadde du tenkt å få en vilkårlig mann til å gjøre deg gravid, for å så lyve å si til din mann at barnet er hans?!?

Anonymkode: fb0b3...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knips bilde av førerkort eller bankkort til denne fyren så du kan oppsøke han om det trengs en nyre eller barnet får en arvelig sykdom du trenger forklaring på. 

Anonymkode: eabf8...78e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Solgul skrev:

Grønn stær..... 🤣🤣🤣

Hva er morsomt med grønn stær? 🤨 

Anonymkode: 1a8d2...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...