SUPERMIRI Skrevet 16. desember 2020 #881 Del Skrevet 16. desember 2020 Neutral90 skrev (10 minutter siden): Takk ❤️ jeg tenker å teste juleaften 😬 da er jeg 13 dpo. Offisielle testdato er ikke før 30 desember, men om jeg ikke er gravid vil nok mensen ha kommet før da uansett, selv om jeg står på cyclogest Klem til deg også, håper du og spire har det godt 🥰 Oooh, spennende! Jeg håper så inderlig for dere 💛✨ Det hadde vært helt fantastisk! Du har sikkert skrevet noe om det før, men er du åpen med familie om prosessen mtp hvis du skulle bli gravid? 🤗 Og tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 16. desember 2020 #882 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) For en fin oppdatering!😍 Så deilig å høre at du har kost deg masse og at det er den eneste definitive planen du har fremover også, det fortjener du❤️ Det er nok det som gir best grobunn for en liten spire😁 nå gleder jeg meg masse til testdag på julaften! Det blir fantastisk hvis du får positiv test da! Endret 16. desember 2020 av Noldi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #883 Del Skrevet 16. desember 2020 SUPERMIRI skrev (1 time siden): Oooh, spennende! Jeg håper så inderlig for dere 💛✨ Det hadde vært helt fantastisk! Du har sikkert skrevet noe om det før, men er du åpen med familie om prosessen mtp hvis du skulle bli gravid? 🤗 Og tusen takk ❤️ De vet om prosessen, men jeg sier ikke lengre på forhånd om vi har innsett. De mener det godt, men det blir for belastende når de spør om hbordan det gikk osv når vi aldri har kunnet gi en god nyhet 😏 da vi ble naturlig gravid visste min familie om det fra første positive test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. desember 2020 #884 Del Skrevet 16. desember 2020 Ooh så spennende!! Tenk at du er gravid nå inntil det motsatte blir bevist. Jeg håååper lille spire vil feste seg godt ❤️ Jeg er så imponert over vektnedgangen din!! Du går gått ned mer i oktober enn det jeg har klart i hele 2020! Og jeg har virkelig prøvd - med babymotivasjon Du er superflinke!! Og - så moro med julemarkedet. Der gikk jeg også igjennom i dag. Tenk at det faktisk er en mulighet for at vi gikk rett forbi hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #885 Del Skrevet 16. desember 2020 Amatariel skrev (38 minutter siden): Ooh så spennende!! Tenk at du er gravid nå inntil det motsatte blir bevist. Jeg håååper lille spire vil feste seg godt ❤️ Jeg er så imponert over vektnedgangen din!! Du går gått ned mer i oktober enn det jeg har klart i hele 2020! Og jeg har virkelig prøvd - med babymotivasjon Du er superflinke!! Og - så moro med julemarkedet. Der gikk jeg også igjennom i dag. Tenk at det faktisk er en mulighet for at vi gikk rett forbi hverandre Ja jeg prøver å nyte tanken og følelsen ❤️ det er veldig spesielt 🥰 Åå sier du det? 😄 det kan vel være da, ja 🥳 Verden er veldig liten inni mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 16. desember 2020 #886 Del Skrevet 16. desember 2020 Ååh, jeg håper sånn for dere 🤞🏻❤️ Helt enig i at du skal kose deg big time og ha lave skuldre i tiden fremover ❤️ Du har vært superflink med å gå ned i vekt, all ære til deg 👏🌟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 17. desember 2020 #887 Del Skrevet 17. desember 2020 Sender deg intense ruge-vibber og håper på gode dagar for deg og din kjære 🥰 nedtelling fram til jul er seig, og sikkert ekstra seg for deg no! 🤞🏻🤞🏻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 17. desember 2020 #888 Del Skrevet 17. desember 2020 Det var en koselig oppdatering å lese 😊 Godt å lese at du er i godt humør. Nå håper jeg bare dere får verdens beste julegave på julaften 🤞🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 20. desember 2020 #889 Del Skrevet 20. desember 2020 Så koselig oppdatering! Nå må jeg rett inn her når jeg våkner på julaften! Krysser alt jeg kan for deg og sender over tonnevis med babystøv 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #890 Del Skrevet 21. desember 2020 10 dpo Tror dere jeg greide å vente til julaften da?? Jeg har ikke ord 😭😭😭 Femte gangen da MÅ det gå! Det er mange som har spekulert on babyplan tidligtest har blitt dårlige. Det tør jeg å påstå jeg kan bekrefte. Disse er fra kl 05 i morges. Babyplan tidlig mot make sure vanlig (25 mlu). Skimte ingenting på babyplan. Når jeg dto opp kl 08 fikk jeg testene i øverste bildet. Mannen er på jobb. Hadde egentlig tenkt å overraske han julaften med en test, men usikker på om jeg greier å vente til da 😂 Noen gode tips om hvordan jeg kan overraske han med nyheten? Djeez, for en vitaminsprøyte! Og tenk, st Olavs ville avbryte 😰💕 jeg håper, håper, håper at denne holder helt til termin! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 21. desember 2020 #891 Del Skrevet 21. desember 2020 😱😭❤️👏🏼 Velfortjent førjulsgave! Gleder meg til å følge med vidre🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. desember 2020 #892 Del Skrevet 21. desember 2020 HERREGUD😍❤️ Så fantastisk!!!😭😍 Nå sitter jeg faktisk ved frokostbordet og gisper av sjokk! Dette forventet jeg ikke så tidlig😍 Dette er helt fantastisk! For en julegave! Jeg pakket inn testen, en bok og babyklær, og det var fulltreffer for mannen min iallfall😇 Kunne se gleden i øynene hans på lang vei! Jeg tenkte jeg skulle fortelle det til moren min før julaften også, og da skal jeg kjøpe babysokker og skrive på et kort/en lapp «Hei mormor, jeg gleder meg til å møte deg i august». Det er de eneste tipsene jeg har, for det er det eneste jeg har tenkt på så langt😅 Nå håper jeg denne spiren holder løpet ut❤️ Du måååå fortelle hvordan det gikk å fortelle mannen det😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 21. desember 2020 #893 Del Skrevet 21. desember 2020 Herlighet, dette var helt fantastisk! Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 21. desember 2020 #894 Del Skrevet 21. desember 2020 Åååå!!! For en FANTASTISK nyhet!!! 😍😍😍😍😭 Dette MÅ jo bare gå!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 21. desember 2020 #895 Del Skrevet 21. desember 2020 Herlighet, nå fikk jeg frysninger på hele kroppen! Noe så fantastisk 😍👏🏻🤩 gratulerer så mye!! Nå måå det bare holde helt inn 💖 for en herlig jul dere går i møte! Gleder meg til å høre om reaksjonen til mannen 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 21. desember 2020 #896 Del Skrevet 21. desember 2020 Denne må jo bare holde!! 💕 Gratulerer 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 21. desember 2020 #897 Del Skrevet 21. desember 2020 Ååå så flott, for en julegave!🥰😍 Gratulerer så mye, håper denne spiren holder hele veien! Det fortjener dere❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. desember 2020 #898 Del Skrevet 21. desember 2020 Ååå så fantastisk kjære Neutral90!!! Gratulerer!!! Skjønner godt du ikke klarte å vente. Jeg hadde tenkt å henge en strømpe opp til mannen som han fant på julaften dersom jeg testet positivt i disse dagene her, så jeg kan bare tipse om det samme for deg. Tenk såååå koselig da! Blir en ultramagisk julaften da ❤️ Så jeg hadde garantert holdt meg i et par dager til for å kunne gi han denne da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 21. desember 2020 #899 Del Skrevet 21. desember 2020 Omg! 😍😍😍 Gåsehud!! Gratulerar så mykje med tidenes julegåve! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 21. desember 2020 #900 Del Skrevet 21. desember 2020 Ååå, klump i halsen og tårer i øynene 🤩 Så nydelig syn ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå