Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å fy faen. Unnskyld banningen, men fy faen for en jævelig urettferdig opplevelse dette er for dere!

Jeg forstår selvfølgelig ikke hvordan dere har det, men forstår at det må være grusomt tøft. 💔 Det skulle jo ikke ende sånn! Ord blir fattige, virkelig uten mulighet til å gripe det dere opplever og står i nå. 💔

Dette er bare vondt, sånn helt inn til beinet... 🥺

Ønsker dere alt godt. Har lest de siste 55 sidene i denne dagboken på nytt de siste par dagene og heldigvis virker det som dere har et sterkt og godt forhold. Er det som noen klarer seg gjennom tiden som kommer så er det dere. Sammen. ❤️ Det blir selvfølgelig ikke slik dere ønsket, men jeg ønsker dere alt det beste videre. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, det var ikke sånn det skulle ende 🥺❤️ vet ikke helt hva jeg skal skrive, ønsker bare å sende masse kjærlighet ❤️❤️❤️ ta vare på hverandre og ta tiden til hjelp, ønsker dere alt godt fremover ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord blir fattige nå 💔 Livet er bare hjerteskjærende urettferdig. Veldig få kan forestille seg hvordan dere har det nå :trøst:

Vi kan ikke gjøre annet enn å klemme, føle med dere og ønske lykke til videre i livet som et sterkt par med masse kjærlighet. Om det kan føles som noe trøst så har dere virkelig forsøkt alt. Med den viten så kanskje er det kanskje mulig å legge hele denne vanskelig og tunge prosessen bak dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gi deg en god klem❤️ vet ikke hva jeg skal skrive, for dette er så hjerteskjerende😞 håper som andre her skriver at dere klarer å legge det bak dere etterhvert, dere virker som et sterkt par med mye kjærlighet for hverandre. Håper dere kommer over dette med tiden selv om det et hardt, mye hardere enn det vi aner.. livet er uretferdig det er helt sikkert. Synes det er så synd at det var sånn det skulle ende med dette store ønske for dere. ❤️ mange varme tanker her ifra!  Kjenner jeg får tårer i øyne for deg, om hvordan du og dere har det nå og har hatt på denne reisen. Ønsker deg alt godt videre i livet❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var vondt å lese @Neutral90 💔 

Dette har vært en lang og vond prosess for deg og din kjære. Mest for deg selvsagt med all den fysiske belastningen som følger med, men det må også være tøft for han. En berg og dalbane. Håper dere står sammen og nå kan finne en ro dere kanskje ikke har hatt på noen år? 

Jeg er helt sikker på at du hadde blitt en fantastisk mamma, og jeg håper at livet på en eller annen måte ordner seg slik at du får oppleve å få gi noe av den mammakjærligheten du har på lager. 

Heier på deg alltid, og gir aldri opp håpet om et lite mirakel ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hjerterått og vondt å lese. 
Jeg kommer alltid til å heie på deg. 

Sender deg en stor klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skikkelig vondt å lese...
Sender deg en stor stor klem ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å lese 😔💔❤️ Har fulgt med her inne hele veien, håpet og heiet ❤️ Ta vare på hverandre og kjærligheten dere har sammen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Neutral ♥️

Jeg er tom for ord, vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg begynte å følge deg sensommeren 2020 og har heiet på deg hver dag siden. Tatt meg selv i å tenke at «det er ingen jeg heller ønsker skal få barn enn deg». Og jeg kjenner deg ikke engang, jeg aner ikke hvem du er, men likevel føler jeg at jeg kjenner deg. Og jeg kjenner på smerten din, det gjør oppriktig vondt i brystet og magen. Jeg gråter med deg, for deg. Du er så sterk, så klok, så god. Og jeg vet at du kommer deg gjennom dette også. Men det er så lov til å ha vondt, så lenge du vil. Så håper jeg at det blir litt bedre etterhvert. 

Sender deg en god og lang klem, og skulle ønske jeg kunne gi den til deg fysisk. Neutrals heiagjeng. Kom tilbake når du orker ♥️ Vi venter her, og vi liker deg. 

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovia skrev (13 timer siden):

Hei kjære Neutral ♥️

Jeg er tom for ord, vet ikke hva jeg skal skrive. Jeg begynte å følge deg sensommeren 2020 og har heiet på deg hver dag siden. Tatt meg selv i å tenke at «det er ingen jeg heller ønsker skal få barn enn deg». Og jeg kjenner deg ikke engang, jeg aner ikke hvem du er, men likevel føler jeg at jeg kjenner deg. Og jeg kjenner på smerten din, det gjør oppriktig vondt i brystet og magen. Jeg gråter med deg, for deg. Du er så sterk, så klok, så god. Og jeg vet at du kommer deg gjennom dette også. Men det er så lov til å ha vondt, så lenge du vil. Så håper jeg at det blir litt bedre etterhvert. 

Sender deg en god og lang klem, og skulle ønske jeg kunne gi den til deg fysisk. Neutrals heiagjeng. Kom tilbake når du orker ♥️ Vi venter her, og vi liker deg. 

Signerer dette fine innlegget her❤️

Det var virkelig ikke dette som skulle bli utfallet, gode, sterke du! Det er så urettferdig og vondt å lese❤️‍🩹 Sender deg mange gode virtuelle klemmer❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler så med deg og dere 💔 Det gjør vondt i magen, hadde så håpet på at det var deres tur. For en kamp du har stått i, det står det så respekt av! Du har prøvd alt og lagt så mye tid å ressurser i disse forsøkene, husk hvor sterk du er som har stått i dette i så mange år. Jeg vet ikke hvordan du har det nå, men jeg ønsker deg virkelig bare alt det beste ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet er hjerterått og urettferdig. Utrolig trist å lese. Ønsker dere det beste for tiden fremover ❤️ Ta vare på hverandre. Klarer dere å stå i en sånn prosess over så mange år og fortsatt holde sammen, da klarer dere ALT - sterk alene, men sterkere sammen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke dagen din i dag har vært for grusom, dager som dette kan være så utrolig tunge når man står i det du står i. 💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️❤️❤️medfølelse sendes herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

• 4 uker senere...

https://www.klikk.no/foreldre/gravid/torill-onsket-seg-barn-men-forsto-ikke-hva-som-var-galt-7394518?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0Ccmmnn0SsOKd6GnfxB26FLjx0s3DlBBreYU0FZsbDlTP9mDUO5QvqfFc_aem_rmN2DegkpaBtnEBpEpx2eg

jeg vet at du har lagt barneønske helt på hylla og at det kan hende  jeg tråkker feil med å sende deg denne linken. Men om du en dag vil ta det opp igjen så har denne damen fått det til på en klinikk i russland etter 10 år med mange spontanaborter. Tenker stadig vekk på deg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kunne tatt turen innom igjen 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...