Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Hurra for 2-3 👏👏❤️ Dette er så spennende, nesten så jeg holder pusten i spenning  hver gang jeg går inn i dagboken din. Jeg unner dere såå veldig en liten baby neste år ❤️ August er en kjempefin tid å få baby på ❤️ Vi er en hel haug med jenter her inne som heier på deg og mannen - heia heia heia 🥳 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har trykket meg inn på kg jevnlig igjen, bare for å følge med her. Sååå utrolig bra med 2-3😍 heier så på dere💞💞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, så utrolig koselig, Neutral! Jeg har hatt meg en liten juleferie fra forumet, men dette var jammen en fantastisk nyhet å komme tilbake til! Gratulerer så mye, og måtte spiren klore seg fast videre😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Håper alt går smidig fremover selv om jeg vet det er vanskelig å slappe av! Brekninger ved tannpuss er velkjent så ta det som et godt tegn 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleden av å lese det dere skriver fortsetter å vokse 🥰 Dere er så omsorgsfulle og gode. Jeg setter pris på enhver av dere! 

Nå har jo ikke 2020 vært noe supert år for oss personlig, så her er et inderlig ektefølt ønske om et bedre 2021 ❤️

4+6

Ikke noe blod så langt! Har en hel del symptomer, inkl kvalme 2-3 gang per dag er jeg er sikker på å spy. Det må være psykisk så tidlig 😂 gleder meg mye til å gå inn i svangerskapsuke 6 🥳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (31 minutter siden):

Hurra for 5+0 i morgen 😍 

Godt nyttår, gode du 🎉❤️

Godt nyttår, kjære du 🥳❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+2

Alt vel. Men, jeg tør ikke teste. Tenkte egentlig å ta en test i dag, men jeg bare tør ikke. Hva om den fortsatt viser 2-3? Har lovet meg selv å ta på tirsdag, da er det en uke siden jeg fikk 2-3. Om jeg er redd? Hell yeah 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du gjør lurt i å holde en uke i mellom. Da kan man i hvertfall mest sannsynlig unngå unødig bekymring 😀 Uansett, veldig godt å se at alt er tilsynelatende bra enda ❤️ Har du fremdeles en del kvalme eller? Klem

Endret av SUPERMIRI
Jeg tenkte heelt feil 🙈
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (34 minutter siden):

Jeg tror du gjør lurt i å holde en uke i mellom. Da kan man i hvertfall mest sannsynlig unngå unødig bekymring 😀 Uansett, veldig godt å se at alt er tilsynelatende bra enda ❤️ Har du fremdeles en del kvalme eller? Klem

Ja, jeg er helt enig 😅 jeg er bare livredd for å ikke se økning på den uken... Det er jo ikke noe vi kan gjøre fra eller til uansett, men frykten er der. 

Ja, er kvalm av og på :) Det har ikke økt i styrke og ikke i hyppighet heller. Takk ❤️ Har du slitt med kvalme? I så fall, når begynte det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt frykten din ❤️ Det er så vondt å kjenne på. Man skulle så gjerne ønske man kunne ha et bekymringsløst svangerskap. 

Jeg hadde svært få symptomer i starten, og kvalmen begynte nok ikke å melde seg før uke 6-7. Kjenner det når jeg er sulten og spesielt på morgenen, så jeg har vel egentlig ikke sliti noe særlig med det 🤗 Har ikke sliti med noen symptomer i det heletatt, så er det som skaper bekymringer her i gården 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Så gode nyheter 😍 Jeg har fulgt med på reisen deres fra sidelinjen og virkelig heiet på dere. Har en god følelse ❤️ 

Angående kvalme, så var jeg kvalm to dager i uke seks i mitt svangerskap. Eller, mer uggen. Så gikk det over 😆 Men bra gikk det allikevel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med deg i å teste en uke etter at du fikk 2-3, ikke tidligere. Skjønner du er redd, det var jeg også😅 for å være ærlig er jeg vel det fortsatt også, så dette blir noen lange uker😅 Det blir godt når man får vært på tidlig ultralyd tror jeg❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det med å vere nervøs i starten av graviditeten. Eg var det og i alle mine tre svangerskap. Hadde ingen symptom i starten heller. Men når eg begynte å kjenne bevegelse daglig roa det seg. 
...heilt til nye bekymringar dukka opp då 😜 Sånn er det å vere mor ❤️

Enig med @Noldi, sikkert lurt å vente til det har gått ei veke sidan du fekk 2-3. 

Kryssar fingrane for at tida flyr fram mot tidlig UL 🥰

Endret av Ilmimo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...