Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Ilmimo skrev (1 time siden):

Så godt å høyre at du har hatt ei fin julefeiring😊 Og det er jo ein heilt tydelig auke på testen 😍 
Sidan du er i inne i ei behandling, får du oppfølging med f eks blodprøvar?

Får en ultralyd i uke 7 for å utelukke svangerskap utenfor livmor :) jeg vil nødig til Trondheim "bare" for det, så jeg kommer til å gå til legen for å få henvisning til lokalsykehuset. Legen min er super, så jeg vet at ber jeg om hcg måling så får jeg det. Jeg tenker at om den digitale ikke viser 2-3 på mandag (som den burde) så ber jeg om måling :) god jul og rakk for heiarop ❤️☃️🎄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SUPERMIRI skrev (1 time siden):

Godt å høre at julefeiringen din har vært fin, det fortjener du ❤️ 

Så herlig stigning du har hatt! Tror det er veldig fornuftig at du nå legger bort strimmeltestene. Da har man noe å se frem til, når man kun tester med digital. Også slipper man den uutholdelige tolkningen 🤗

God jul til deg, fine du! Nyt skiføret ☃️

Takk for gode råd ❤️ god jul til dere også, håper du har nytt høytiden også 🎄☃️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babycodex skrev (1 time siden):

deilig å se ❤️ 

❤️ Håper du nyter julen så godt du kan, og at plagene bare blir ytterligere redusert 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (2 timer siden):

God jul Godis 🥰 jeg ønsker bare det beste for deg, god jul 🎄

Tusen takk, så hyggelig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med stigning❤️ Så godt å høre at du har hatt en fin julaften. Håper du får en fortsatt fin romjul og nyter denne starten på noe nytt😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at dere hadde en fin julaften 🥰 

Og synes det har vært en kjempefin stigning på strimmelen! Men synes du gjør veldig lurt i å gå helt over på digital nå. 💕 

Ønsker deg en fortsatt fin romjul ❤️🧑🏻🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin økning :hug: Men blir greit å gå over til digital nå. Høres ut som du hadde en fin feiring på julaften og tenk at vi fikk hvit jul ja! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (53 minutter siden):

Hei ❤️ Håper alt går bra med deg og frøet i magen. Stor klem! 

Uff nei du, jeg har jo ikke blødd da :) for å ta det positive. Tok en digital 4+1 som viste 1-2. Skal ta ny i morgen, da er jeg 4+4 og jeg mener den må vise 2-3 for at det skal være noe håp 😏 da er det 8 dager siden første digitale. 

Den digitale jeg tok på lørdag hadde økt en god del da (ja, jeg er en slik en hehe), så jeg klinger meg fast til håpet ennå, selv om realistisk sett er jeg ikke overbevist om at dette går bra 😒

God du er som spør. Håper det går bra med dere ❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+3

To dager siden jeg slutta med cyclogest. Jeg kjenner det at om det går galt denne gangen også så må st Olavs vurdere sterkere å gi noe annen støttemedisin. Kanskje blodfortynnende er noe? Prednisolon igjen?  Har bestilt tidlig ultralyd til 15 januar, da er jeg 7+0. Håper jeg får bruk for timen ❤️

Symptomer;

- Hardt i noen cm radius rundt brystvorten. Ømme og forstørrede bryst. 

- Murringer av varierende grad

- brekker meg flere ganger under tannpuss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (14 minutter siden):

Den digitale jeg tok på lørdag hadde økt en god del da (ja, jeg er en slik en hehe), så jeg klinger meg fast til håpet ennå, selv om realistisk sett er jeg ikke overbevist om at dette går bra

Neutral90 skrev (13 minutter siden):

Har bestilt tidlig ultralyd til 15 januar, da er jeg 7+0. Håper jeg får bruk for timen

Jeg har trua ❤️ Vi får sende hverandre litt styrkeklemmer og tro fremover, nå må det jo bare gå veien 🥰 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du ikke har blødd noe iallfall! Det må da være et godt tegn❤️ Lykke til med ny test i morgen, håper den viser 2-3 så man kan slå seg til ro med at det går riktig vei😁❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, nå skal jeg bare holde kjeft og være glad 😍😍

IMG_20201229_064548.thumb.jpg.1769ef12078ccf8f96cc20e339569fd1.jpg

Jeg har en liten teori da. 

Jeg var på ultralyd fredag 11 desember. Da var det en stor follikel klar. Jeg satt inn 5 dager senere. Samtidig hadde jeg fortsatt positiv eggløsningstest lørdag 12. Personlig vill jeg anslått lørdag/søndag som eggløsningsdag. 

Så teorien min er at ivf egget festet seg, ga meg tidlig positiv. Så festet det "naturlige" egget seg to dager senere. Ivf egget sluttet å utvikle seg, nå er det embryo fra eggløsning som utvikler seg. Da er jeg egentlig 4+2 i dag, som er mer logisk mtp de testene jeg har fått. 

Grabber jeg etter halmstrå her? Ja. 😂 Men jeg vil så gjerne, inderlig dypt, ha en normal graviditet som gir oss det etterlengtet barnet! 😭

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (1 time siden):

Greit, nå skal jeg bare holde kjeft og være glad 😍😍

IMG_20201229_064548.thumb.jpg.1769ef12078ccf8f96cc20e339569fd1.jpg

Jeg har en liten teori da. 

Jeg var på ultralyd fredag 11 desember. Da var det en stor follikel klar. Jeg satt inn 5 dager senere. Samtidig hadde jeg fortsatt positiv eggløsningstest lørdag 12. Personlig vill jeg anslått lørdag/søndag som eggløsningsdag. 

Så teorien min er at ivf egget festet seg, ga meg tidlig positiv. Så festet det "naturlige" egget seg to dager senere. Ivf egget sluttet å utvikle seg, nå er det embryo fra eggløsning som utvikler seg. Da er jeg egentlig 4+2 i dag, som er mer logisk mtp de testene jeg har fått. 

Grabber jeg etter halmstrå her? Ja. 😂 Men jeg vil så gjerne, inderlig dypt, ha en normal graviditet som gir oss det etterlengtet barnet! 😭

Gratulerer med 2-3 🤩 ❤️👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 2-3😍 om teorien sin stemmer eller ikke aner jeg ikke, men jeg håper uansett hva som er riktig at du får en helt vanlig graviditet nå, og at du sitter der med babyen deres om 9 måneder❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er verdens beste heiagjeng :blomst::hoppendeglad: jeg blir så glad av å gå inn her og lese! 

Jeg gikk en lang, deilig fjelltur. Som balsam for sjelen altså 🥰 Deilig å kunne nyte dette litt også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...