Gå til innhold

Hard hud under bein

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som en annen over her skriver, må dette gjøres hele tiden, hyppig, for å holdes vedlike. Bruk en manuell fotfil fra apoteket med en fin og en grov side fil. Den tar mye bedre enn den elektriske som bare såvidt rører ved overflaten. Jeg har en sånn Scholl elektrisk, og det var bare tull. Den ble lagt bort ganske raskt. Jeg bruker manuell fotfil og tar skikkelig i på hælene for å få bort hard eller gammel hud.

Jeg har aldri hatt problemer med sprekker eller så tørr hud at det må smøres, men det skyldes antagelig at jeg i alle år har vært flink til å file føttene rett etter dusj veldig jevnlig. Det går lettest når føttene er oppbløtte og har vært våte en stund.

Var jeg deg, ville jeg bestilt meg time hos en god fot-terapeut, som kan gjøre føttene dine fine for deg og "komme til bunns". Etter det er det lettere for deg selv å vedlikeholde med jevnlig filing og pussing. Ikke la problemet gro seg ut av kontroll igjen, men vedlikehold og puss føttene med fotfil minst en gang i uken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, barbent skrev:

Den heter pattesalve :)

Jeg regner med at det er Agrysan pattesalve du mener? Den selges blant annet hos Europris og Felleskjøpet

Pattesalve100ml.jpg

Skrevet
4 timer siden, Perelandra skrev:

Jeg regner med at det er Agrysan pattesalve du mener? Den selges blant annet hos Europris og Felleskjøpet

Pattesalve100ml.jpg

Helt riktig :)

Den er bare kjempegod, leger små sår og rifter samt holder huden myk og god

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...