Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Lyden var jo helt elendig, sangprestasjonene like så.

Syns det endte bra, Lilleprinsessen hadde Idolfest og et enstemmig sjetteklassepanel på ti jublet unisont og spontant da Erik gikk ut. Og sjetteklassinger må jo være ekspertene her....... :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Erik skulle ikke røket i går syns jeg, jeg hadde håpet han ville vinne jeg. :-( Syns han var best

Gjest Anonymous
Skrevet
Erik skulle ikke røket i går syns jeg' date=' jeg hadde håpet han ville vinne jeg. :-( Syns han var best[/quote']

Enig... Nå er det på tide at Tone ryker!

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis man skal se på prestasjonene i går isolert sett, så hadde Jorunn fortjent å gå ut. Syns hun sang helt rævva i går men det er jo tydelig at hun er favoritt blandt dommerne :roll:

Tone er ganske anonym, det var helt greit, men hun og Erik gjorde det best på duetten i går.

Erik var en som helt klart sang best i går og fortjente ikke å gå ut!!!

Ali har en spesiell stemme men mestrere ett begrenset antall og type sanger. I går var han fantastisk men det er lenge siden sist han var spesielt god.

Av alle de som er igjen nå så er det ingen som har ett spesielt særpreg og som kommer til å gjøre det noe spesielt bra når Idol er over. Det blir vel en ny "Kjartan-flopp."

Gjest Aurélie
Skrevet

Synd at Erik forsvant - han har i det siste seilt opp til å bli min favoritt. De resterende er vel hypet opp alle som en, visst har Jorun utråling og sjarm, men jeg fatter ikke hvorfor hun hesebleser seg gjennom låtene. Tom. ballader blir et svare strev å høre på når hun hele tiden skal "jazze" de opp med pusting, pesing og, etterhvert veldig irriterende, "knekker" i stemmen. Synes Tone har best stemme, og det hadde vært gøy om hun danket ut de to andre, som stadig vekk "flyter på sjarmen".

Skrevet

Ali er genial :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...