nat26 Skrevet 6. mai 2005 #21 Skrevet 6. mai 2005 ???? Huffda.... Dette blir da ikke helt riktig det. Han var bedre enn Tone... Enig
Arwen Skrevet 6. mai 2005 #22 Skrevet 6. mai 2005 Enig Ble litt deppa nå, hadde håpet på finale med Erik og Jorunn jeg. :-(
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #23 Skrevet 6. mai 2005 Æsj...syns ikke Erik fortjente å gå ut - Tone er ikke på langt nær så dyktig som han... Spiller ingen rolle hvem som vinner i år, ingen som skiller seg ut fra mengden uansett...
sirka Skrevet 6. mai 2005 #24 Skrevet 6. mai 2005 Duettene hadde da utrolig dårlig lyd? Særlig Jorun og Ali. Musikken var jo mye høyere enn sangerne' date=' og gjorde at det ble mye styggere enn det jeg egentlig tror det var.[/quote'] Det er veldig vanskelig å synge når musikken er så høy. Kan være vanskelig å høre seg selv i monitoren og da kan det fort bli falskt. Snakker av erfaring... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #25 Skrevet 6. mai 2005 Syns ikke Tone imponerer i det hele tatt - søt jente, men kjedelig stemme. K Enig. Det skuffer meg skikkelig at hun enda er med.
Gjest Violetta Skrevet 6. mai 2005 #26 Skrevet 6. mai 2005 Synes det var noe rart med lyden i dag jeg. Hørte jo nesten ikke når de sang! Var det flere enn meg som reagerte?
Arwen Skrevet 6. mai 2005 #28 Skrevet 6. mai 2005 Synes det var noe rart med lyden i dag jeg. Hørte jo nesten ikke når de sang! Var det flere enn meg som reagerte? Nei, jeg sa det akkurat til B. Hørte ikke hva de sang, og så synes jeg de datt ut litt mye?
Gjest Melk Skrevet 6. mai 2005 #29 Skrevet 6. mai 2005 Synes det var noe rart med lyden i dag jeg. Hørte jo nesten ikke når de sang! Var det flere enn meg som reagerte? Enig med deg.
Gjest Spacegirl Skrevet 6. mai 2005 #30 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har ikke likt Ali tidligere, men syns han gjorde det veldig bra i dag. Han kledte den sangen . Ble helt rørt da han sang, og måtte selvfølgelig laste ned sangen, men originalen var langt fra så bra som Ali's versjon... Var bra Erik måtte gå i dag, og håper Tone blir nestemann ut...
Trampe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #31 Skrevet 6. mai 2005 Nei, jeg sa det akkurat til B. Hørte ikke hva de sang, og så synes jeg de datt ut litt mye? Ja, de datt ut litt her og der. Spesielt Tone falt vekk, men noen ganger tror jeg nok hun ganske enkelt kom ut av det Og så hørte jeg Ali dårlig enkelte steder. Stemmen hans druknet litt i musikken, hans "lille" stemme trengte nok litt mer mikrofonvolum enn det der ja.
Gjest manic Skrevet 6. mai 2005 #32 Skrevet 6. mai 2005 Tv2 har aldri satset noe særlig voldsomt på live-lyd, derfor blir det dårlig. Tv2 satser mere på playback, derfor er det en utfordring for dem (og oss) når de har livemusikk-sendinger. NRK derimot er "verdenskjente" for god lyd. Flere band har brukt opptredener fra nrk i sine live-utgivelser. De er gamle i gamet og har satset hundre prosent på lyd Jeg synes de fleste idolene drukner litt i lyden jeg.
Væren Skrevet 6. mai 2005 #33 Skrevet 6. mai 2005 Stakkars Tone, hun blir dømt nord og ned. Erik har jo "levert" som det heter, hele veien! Mens Jorun, hun får skryt uansett hvor dårlig hun gjør det!!! Ali, også! Det er jo et helt klart mønster; her har man bestemt seg på forhånd hvem som skal heies opp og fram! "Jorun, vokalmessig er det IKKE så bra i dag, vi har hørt deg bedre, men det gjør INGENTING, for du gjør det så bra på scenen!" Hallo!!! :o Jorunn og Ali ble jo kjørt fram i media lenge før vi seere fikk møte idol kandidatene; mens andre deltakere knapt nok ble presentert og vi fikk omtrent ikke høre noe om dem eller fra dem før de røyk ut! Snakk om å sette enkelte deltakere på dagsorden!!! Jeg synes faktisk det lukter svidd av hele Idol, jeg! Og både Jorunn og Ali er flinke, men det har jammen vært mange andre som har gjort det like bra, men som ikke har fått så mye tålmodighet! Det er da forbasket at 40 åringer skal la seg rive med av Idol på denne måten!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #34 Skrevet 6. mai 2005 Ja, var noe rart i dag. Jorun falt endel igjennom følte jeg. Til tider hørtes det ut som hun ble overdøvet av koret bak seg, andre ganger tror jeg hun sang for fort for musikken. Synes hun bare har blitt dårligere jeg, men hun og Tone (som synger "helt greit" men ikke noe mer) har mer av den helhetlige pakken enn Ali. Likevel bare elsker jeg stemmen hans, og håper han vinner ettersom han sikkert vil det selv, men likevel; kanskje han gjør det bedre uten Idol? Han er en type som og har en slik stemme som kanskje gjør seg bedre uten Idolsirkuset? Men, men, Kurt har jo klart det og jeg tror Ali er en ny Kurt
Trill Skrevet 6. mai 2005 #36 Skrevet 6. mai 2005 Stakkars Tone, hun blir dømt nord og ned. Erik har jo "levert" som det heter, hele veien! Mens Jorun, hun får skryt uansett hvor dårlig hun gjør det!!! Ali, også! Det er jo et helt klart mønster; her har man bestemt seg på forhånd hvem som skal heies opp og fram! "Jorun, vokalmessig er det IKKE så bra i dag, vi har hørt deg bedre, men det gjør INGENTING, for du gjør det så bra på scenen!" Hallo!!! :o Jorunn og Ali ble jo kjørt fram i media lenge før vi seere fikk møte idol kandidatene; mens andre deltakere knapt nok ble presentert og vi fikk omtrent ikke høre noe om dem eller fra dem før de røyk ut! Snakk om å sette enkelte deltakere på dagsorden!!! Jeg synes faktisk det lukter svidd av hele Idol, jeg! Og både Jorunn og Ali er flinke, men det har jammen vært mange andre som har gjort det like bra, men som ikke har fått så mye tålmodighet! Det er da forbasket at 40 åringer skal la seg rive med av Idol på denne måten! Kjempebra sagt! Eg e heilt enig.. Blir heilt kvalm når dommarane skryte av Jorunn og Ali idag- det var etter mi mening elendig... Jaja- kjekt å engasjere seg litt...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #37 Skrevet 6. mai 2005 Stakkars Tone, hun blir dømt nord og ned. Erik har jo "levert" som det heter, hele veien! Mens Jorun, hun får skryt uansett hvor dårlig hun gjør det!!! Ali, også! Det er jo et helt klart mønster; her har man bestemt seg på forhånd hvem som skal heies opp og fram! "Jorun, vokalmessig er det IKKE så bra i dag, vi har hørt deg bedre, men det gjør INGENTING, for du gjør det så bra på scenen!" Hallo!!! :o Jorunn og Ali ble jo kjørt fram i media lenge før vi seere fikk møte idol kandidatene; mens andre deltakere knapt nok ble presentert og vi fikk omtrent ikke høre noe om dem eller fra dem før de røyk ut! Snakk om å sette enkelte deltakere på dagsorden!!! Jeg synes faktisk det lukter svidd av hele Idol, jeg! Og både Jorunn og Ali er flinke, men det har jammen vært mange andre som har gjort det like bra, men som ikke har fått så mye tålmodighet! Det er da forbasket at 40 åringer skal la seg rive med av Idol på denne måten! Heeeelt enig!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #38 Skrevet 7. mai 2005 Kjempebra sagt! Eg e heilt enig.. Blir heilt kvalm når dommarane skryte av Jorunn og Ali idag- det var etter mi mening elendig... Jaja- kjekt å engasjere seg litt...
fiesta Skrevet 7. mai 2005 #39 Skrevet 7. mai 2005 Hadde håpet at Ali skulle ryke ut i dag. Han er ikke noe popidol. Nå håper jeg at enten Jorunn eller Tone vinner. Vi får iallefall en sørlending i finalen. Så får vi håpe at det blir Jorunn.
Cinnamon Skrevet 7. mai 2005 #40 Skrevet 7. mai 2005 Stakkars Tone, hun blir dømt nord og ned. Erik har jo "levert" som det heter, hele veien! Mens Jorun, hun får skryt uansett hvor dårlig hun gjør det!!! Ali, også! Det er jo et helt klart mønster; her har man bestemt seg på forhånd hvem som skal heies opp og fram! "Jorun, vokalmessig er det IKKE så bra i dag, vi har hørt deg bedre, men det gjør INGENTING, for du gjør det så bra på scenen!" Hallo!!! :o Jorunn og Ali ble jo kjørt fram i media lenge før vi seere fikk møte idol kandidatene; mens andre deltakere knapt nok ble presentert og vi fikk omtrent ikke høre noe om dem eller fra dem før de røyk ut! Snakk om å sette enkelte deltakere på dagsorden!!! Jeg synes faktisk det lukter svidd av hele Idol, jeg! Og både Jorunn og Ali er flinke, men det har jammen vært mange andre som har gjort det like bra, men som ikke har fått så mye tålmodighet! Det er da forbasket at 40 åringer skal la seg rive med av Idol på denne måten! Så sant, så sant, Væren!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå