Trampe Skrevet 6. mai 2005 #1 Skrevet 6. mai 2005 Hvem går ut? Jeg er kjempespent jeg, har ingen aning om hvem som kan ryke... Jeg gleder meg også til duettene. De skulle jo ha vært mye tidligere de, av ren underholdningsgrunn
*Lene* Skrevet 6. mai 2005 #2 Skrevet 6. mai 2005 I dag ryker rett og slett den som synger dårligst tror jeg.. Ingen favoritter liksom.. Men, nå børjar det straks!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #3 Skrevet 6. mai 2005 Håper at Ali eller Tone ryker, jeg, selvom det kanskje ikke er så realistisk...
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #4 Skrevet 6. mai 2005 Syns ikke Tone imponerer i det hele tatt - søt jente, men kjedelig stemme. K
Gjest bertine(ikke innl) Skrevet 6. mai 2005 #5 Skrevet 6. mai 2005 jeg KLARER IKKE erik!!! Uff, han har det samme, irriterende utrykket i ansiktet hver gang han synger.... Merkelig at noe så teit kan irritere meg men men... Håper virkelig han ryker ikvel... Alt for kjedelig! Og idag var det surt!! ps. syns ikke det var noe merbar forandring i håret til idolene!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #8 Skrevet 6. mai 2005 Jeg håper Kurt vinner! *gjesp* Jeg trodde du heiet på Kjartan i år jeg?
smil Skrevet 6. mai 2005 #9 Skrevet 6. mai 2005 Duetten til Jorun og Alejandro var tilnærmet grusom å høre på. Hvorfor kan ikke dommerne være ærlige da? Håper å se Tone og Alejandro i finalen, selv om Erik også synger veldig bra. Skjønner ikke hvorfor Jorun har fått favorittstempel.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #10 Skrevet 6. mai 2005 Jeg håper Kurt vinner! Nei, Gaute! (var det ikke det han andre het?) Vel, selv synes jeg Jorun fortjener å vinne, og han der fløtepus-syngern på andreplass (Ikke Erik!). Så enten Tone eller Erik så bør ryke idag.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2005 #11 Skrevet 6. mai 2005 Duetten til Jorun og Alejandro var tilnærmet grusom å høre på. Hvorfor kan ikke dommerne være ærlige da? ENIG!!!
rutti Skrevet 6. mai 2005 #12 Skrevet 6. mai 2005 syns Tone synger helt grusomt. Stemmer på Jorun og Ali i finalen jeg. De er jo helt rååååå Og så er de sørlendinger begge to!
Cr@sh Skrevet 6. mai 2005 #13 Skrevet 6. mai 2005 Duetten til Jorun og Alejandro var tilnærmet grusom å høre på. Hvorfor kan ikke dommerne være ærlige da? Æsj ja... blei nesten litt flau på deres vegne, jeg... Stemmene druknet helt i hverandre og musikken. Ikke bra... Syntes Erik er bra jeg da... Håper virkelig ikke Jorunn vinner.... Synger OK - men det er bare ett eller annet ved henne jeg ikke liker... For mye selvtillit kanskje...? Blir veldig spennende under utstemming i dag, gitt!
Gjest Madam Felle Skrevet 6. mai 2005 #14 Skrevet 6. mai 2005 Syns Jorun og Ali gjorde det mye bedre enn Tone og erik, for de var bare kjedelig. Selv om J og A ikke sang så bra, så var opptreden deres kjempe herlig
Gjest Melk Skrevet 6. mai 2005 #15 Skrevet 6. mai 2005 Duettene hadde da utrolig dårlig lyd? Særlig Jorun og Ali. Musikken var jo mye høyere enn sangerne, og gjorde at det ble mye styggere enn det jeg egentlig tror det var.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2005 #16 Skrevet 6. mai 2005 Jeg ble helt rørt av Alejandros "alenesang" i dag. Var definitivt det aller beste han har gjort. Så for første gang stemte jeg bare på han, tidligere har Jorun også alltid fått min stemme, men synes hun har tapt seg den senere tid.
nat26 Skrevet 6. mai 2005 #17 Skrevet 6. mai 2005 Tone var helt klart dårligst i dag.Håper hun ryker ut i kveld.Ali var veldig bra synes jeg,selv om stemmen hans druknet i duetten da.Erik var også bra synes jeg
smil Skrevet 6. mai 2005 #18 Skrevet 6. mai 2005 Tone synger jo fint hun, men Alejandro er nok noen hakk bedre ja. Duetten til Tone og Erik var veldig fin syns jeg, men sangen var kanskje litt kjedelig da. Alejandro og Jorun burde danset litt mindre og heller konsentrert seg om å synge rent.
Trampe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #19 Skrevet 6. mai 2005 Nå er jeg spent altså... Tror Tone ryker i dag (selv om hun har et stilig navn ) Hun er liksom ikke på nivå med de andre synes jeg. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om Erik, men han har en god stemme.... Men nå er det rett rundt hjørnet her...
Trampe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter #20 Skrevet 6. mai 2005 ???? Huffda.... Dette blir da ikke helt riktig det. Han var bedre enn Tone...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå