AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #21 Skrevet 17. juli 2019 Han sa det han gjorde for ikke å såre deg. Derfor bedre å såre deg litt nå, enn å såre deg hardt på sikt. Syns han høres ut som en grepa kar. Anonymkode: d9b6c...ccc
enkefru Skrevet 17. juli 2019 #22 Skrevet 17. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har hintet om at han kunne tenkt å hatt meg i sengen. Jeg har vært forsiktig og tilbaketrukket ovenfor han. Ikke flørtet mye med han. Derfor jeg ble sjokkert da han kom med utsagnet. Rart han da inviterte meg til bursdagsfesten sin, om han tror jeg er romantisk interessert i han😂 Får inntrykk av at han setter griller i hodet på meg. Han forsøker å plante en sannhet i hodet mitt som ikke er der. Anonymkode: 67739...442 Han "holder deg varm" i tilfelle det kniper... 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #23 Skrevet 17. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sa det han gjorde for ikke å såre deg. Derfor bedre å såre deg litt nå, enn å såre deg hardt på sikt. Syns han høres ut som en grepa kar. Anonymkode: d9b6c...ccc 😂😂😂😂😂 Såppas grepa kar at jeg holder meg unna han Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #24 Skrevet 17. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei nei nei. Kompisen hans er skikkelig allright. Han er en voksen og intelligent mann. Jeg har heller ikke hatt sex med noen av dem. Men ja.. De har nok snakket om meg. Tviler sterkt på at han har sagt noe nedsettende om meg Anonymkode: 67739...442 Kompisen kan ha løyet og sagt at han har hatt sex med deg. Det er ikke uvanlig at enkelte menn skryter på seg sex som de aldri har hatt...(for å tøffe seg for kompisene). Anonymkode: 9f2a7...2f2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #25 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså hæ? Nå tuller du eller? Anonymkode: 93afc...713 Ts her Jeg mener at han forsøker å plante i hodet mitt at jeg er skikkelig forelsket i han, men dette stemmer ikke i realiteten. Jeg forelsker meg ikke lett. Men jeg har vært nysgjerrig og tiltrukket av han. Det er jeg ikke lenger. Nå er jeg skremt. Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #26 Skrevet 17. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kompisen kan ha løyet og sagt at han har hatt sex med deg. Det er ikke uvanlig at enkelte menn skryter på seg sex som de aldri har hatt...(for å tøffe seg for kompisene). Anonymkode: 9f2a7...2f2 Sukk.... Jeg har ikke noe kontroll på hva slags rykter folk setter ut om meg. Tror faktisk ikke at han har sagt det om meg og at han likte meg genuint. Ja ja. De får tro hva de vil om meg. Dems problem😂 Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #27 Skrevet 17. juli 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kompisen kan ha løyet og sagt at han har hatt sex med deg. Det er ikke uvanlig at enkelte menn skryter på seg sex som de aldri har hatt...(for å tøffe seg for kompisene). Anonymkode: 9f2a7...2f2 Ts igjen Den siste daten jeg var på med kompisen hans spurte han meg: "Inviterte xxxxx deg på kino i går?" Han snakket om han som jeg har skrevet om i innlegget her. Derfor jeg mener at dette er en indikasjon på at de har snakket om meg. Han har kanskje spurt daten min om han får lov til å invitere meg på kino.? Men skal ikke spekulere for mye i hva som har blitt sagt om meg. Ikke noe vits. Jeg vet jo selv at jeg har alt på det rene. Har vært forsiktig og ikke lovet dem noe. Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #28 Skrevet 17. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du antagelig tolker riktig. At han merket at du er romantisk interessert i han, mens han bare ser vennskap i deg. Der han antagelig syntes det var såpass ubehaglig at han kanskje ble irritert siden han valgt være rimelig direkte med deg på fylla. Ville bare trukket meg helt unna. Han er tydelig helt uinteressert i det du helst vil ha fra han. Å være "venner" da blir bare rart og sårt for deg. Anonymkode: 15217...e1f Vet ikke helt jeg. Har vært forsiktig og tilbakeholden ovenfor han. Ettersom jeg har vært usikker på hva intensjonen hans er. Anonymkode: 67739...442
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå