AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #1 Skrevet 16. juli 2019 Når en fyr du kun har flørtet litt uskyldig med sier dette til deg i noe beruset tilstand ; "Jeg er ikke på helt samme sted som deg. Det blir litt for tett på." Jeg syntes utsagnet var både ubehagelig og overasskende. Derfor valgte jeg å ikke be han om å utdype hva han mente med det. Valgte umiddelbart å trekke meg unna han. Mulig han sa dette pga at det ikke er lenge siden han var igjennom et samlivsbrudd. Selv tolket jeg det som en avvisning. Vi har verken kysset eller hatt sex. Ikke noe mer enn uskyldig flørt. I ettertid kom han med en unnskyldning og fortalte at han hadde planlagt å si dette til meg da han var edru. Deretter fortalte han meg at han at han synes jeg er kul og at han håpet at jeg vil bli med på sosiale arrangementer fremover. Han invitert meg på fester. Etc. Har takket nei og holdt meg unna han. Forstår ikke helt hva han vil med meg. Hvordan tolker dere utsagnet hans? Ble litt skremt Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #2 Skrevet 16. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en fyr du kun har flørtet litt uskyldig med sier dette til deg i noe beruset tilstand ; "Jeg er ikke på helt samme sted som deg. Det blir litt for tett på." Jeg syntes utsagnet var både ubehagelig og overasskende. Derfor valgte jeg å ikke be han om å utdype hva han mente med det. Valgte umiddelbart å trekke meg unna han. Mulig han sa dette pga at det ikke er lenge siden han var igjennom et samlivsbrudd. Selv tolket jeg det som en avvisning. Vi har verken kysset eller hatt sex. Ikke noe mer enn uskyldig flørt. I ettertid kom han med en unnskyldning og fortalte at han hadde planlagt å si dette til meg da han var edru. Deretter fortalte han meg at han at han synes jeg er kul og at han håpet at jeg vil bli med på sosiale arrangementer fremover. Han invitert meg på fester. Etc. Har takket nei og holdt meg unna han. Forstår ikke helt hva han vil med meg. Hvordan tolker dere utsagnet hans? Ble litt skremt Anonymkode: 67739...442 Tolker det som at han liker deg/liker å henge med deg, men at han ikke er klar for noe seriøst/forhold. Anonymkode: 81a2f...c40 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #3 Skrevet 16. juli 2019 Tenker at du antagelig tolker riktig. At han merket at du er romantisk interessert i han, mens han bare ser vennskap i deg. Der han antagelig syntes det var såpass ubehaglig at han kanskje ble irritert siden han valgt være rimelig direkte med deg på fylla. Ville bare trukket meg helt unna. Han er tydelig helt uinteressert i det du helst vil ha fra han. Å være "venner" da blir bare rart og sårt for deg. Anonymkode: 15217...e1f 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #4 Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tolker det som at han liker deg/liker å henge med deg, men at han ikke er klar for noe seriøst/forhold. Anonymkode: 81a2f...c40 Takk for svar. Det eneste jeg synes er rart er at jeg har vært veldig forsiktig og unngått å flørte med han tilbake, mye på grunn av at jeg datet kompisen hans i utgangspunktet. Dater ikke kompisen nå lenger. Jeg synes ikke det var nødvendig av han å si det utsagnet til meg i det hele tatt.... Han må jo tro at jeg er skikkelig interessert i han eller noe Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at du antagelig tolker riktig. At han merket at du er romantisk interessert i han, mens han bare ser vennskap i deg. Der han antagelig syntes det var såpass ubehaglig at han kanskje ble irritert siden han valgt være rimelig direkte med deg på fylla. Ville bare trukket meg helt unna. Han er tydelig helt uinteressert i det du helst vil ha fra han. Å være "venner" da blir bare rart og sårt for deg. Anonymkode: 15217...e1f Han har hintet om at han kunne tenkt å hatt meg i sengen. Jeg har vært forsiktig og tilbaketrukket ovenfor han. Ikke flørtet mye med han. Derfor jeg ble sjokkert da han kom med utsagnet. Rart han da inviterte meg til bursdagsfesten sin, om han tror jeg er romantisk interessert i han😂 Får inntrykk av at han setter griller i hodet på meg. Han forsøker å plante en sannhet i hodet mitt som ikke er der. Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #6 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har hintet om at han kunne tenkt å hatt meg i sengen. Jeg har vært forsiktig og tilbaketrukket ovenfor han. Ikke flørtet mye med han. Derfor jeg ble sjokkert da han kom med utsagnet. Rart han da inviterte meg til bursdagsfesten sin, om han tror jeg er romantisk interessert i han😂 Får inntrykk av at han setter griller i hodet på meg. Han forsøker å plante en sannhet i hodet mitt som ikke er der. Anonymkode: 67739...442 Han innbiller seg at du er romantisk interessert i ham. Han ønsker sex fra deg. Da er det ikke rart at han inviterte deg til bursdagsfesten. Men det er jo pent av han å opplyse/hinte om at han "ikke er helt der" (som han tror at du er: interessert i kjærlighetsforhold). Anonymkode: 9f2a7...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #7 Skrevet 16. juli 2019 Jeg opplevde at en jeg var på èn date med skrev «jeg vil ALDRI bli den mannen du ender opp med, skriver dette for at du ikke skal få videre forhåpninger og håper vi kan være venner». Jeg fikk helt sjokk siden jeg ikke hadde noe forhåpninger som helst, ikke bare det, men hadde ikke gitt en lyd fra meg etter daten og forventet egentlig heller ikke å få det. Skikkelig kjipt å bli brutalt avvist når man ikke har vært på i det hele tatt, det føles urettferdig og frustrerende ut, nesten som om er setter griller i hodet på en, ja. Anonymkode: 9cd5a...80e 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #8 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde at en jeg var på èn date med skrev «jeg vil ALDRI bli den mannen du ender opp med, skriver dette for at du ikke skal få videre forhåpninger og håper vi kan være venner». Jeg fikk helt sjokk siden jeg ikke hadde noe forhåpninger som helst, ikke bare det, men hadde ikke gitt en lyd fra meg etter daten og forventet egentlig heller ikke å få det. Skikkelig kjipt å bli brutalt avvist når man ikke har vært på i det hele tatt, det føles urettferdig og frustrerende ut, nesten som om er setter griller i hodet på en, ja. Anonymkode: 9cd5a...80e Det uthevede betyr kanskje "og håper at vi kan være fuckfriends" (?) Anonymkode: 9f2a7...2f2 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #9 Skrevet 16. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplevde at en jeg var på èn date med skrev «jeg vil ALDRI bli den mannen du ender opp med, skriver dette for at du ikke skal få videre forhåpninger og håper vi kan være venner». Jeg fikk helt sjokk siden jeg ikke hadde noe forhåpninger som helst, ikke bare det, men hadde ikke gitt en lyd fra meg etter daten og forventet egentlig heller ikke å få det. Skikkelig kjipt å bli brutalt avvist når man ikke har vært på i det hele tatt, det føles urettferdig og frustrerende ut, nesten som om er setter griller i hodet på en, ja. Anonymkode: 9cd5a...80e Han er høy på seg selv. Sikkert vandt med å få det som han vil. Ts Anonymkode: 67739...442 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #10 Skrevet 16. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har hintet om at han kunne tenkt å hatt meg i sengen. Dette kunne du med fordel hatt med i hovedinnlegget Anonymkode: 9f2a7...2f2 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Han er høy på seg selv. Sikkert vandt med å få det som han vil. Ts Anonymkode: 67739...442 Han jeg skrev om eller du skrev om? Syns de virket å være av samme ulla 😅 Anonymkode: 9cd5a...80e 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg skrev om eller du skrev om? Syns de virket å være av samme ulla 😅 Anonymkode: 9cd5a...80e Ts igjen.. Begge ja. Det værste han sa var: "du må ikke tro at jeg er noe interessert i deg!!!" Kom som et lynnedslag, ut av det blå... I ettertid kontakter han meg og beklager halvhjertet, deretter vil han henge ut med meg. Merkelig oppførsel. Han må ha god selvtillit som tør å invitere meg etter den dårlige oppførselen hans. 😱 Har skrevet et innlegg om det her tidligere. Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har hintet om at han kunne tenkt å hatt meg i sengen. Jeg har vært forsiktig og tilbaketrukket ovenfor han. Ikke flørtet mye med han. Derfor jeg ble sjokkert da han kom med utsagnet. Rart han da inviterte meg til bursdagsfesten sin, om han tror jeg er romantisk interessert i han😂 Får inntrykk av at han setter griller i hodet på meg. Han forsøker å plante en sannhet i hodet mitt som ikke er der. Anonymkode: 67739...442 Javel, men det er jo ikke et kompliment akkurat.. Det kan være skit du ikke vet der. Kanskje de to har sittet å pratet om deg eller noe hvis du har datet kompisen. Menn tøffer seg ofte noe sinnsykt når det kommer til damer de har holdt på med. De slenger dritt, rater damer og stort sett er INGEN god nok, bortsett fra damer ingen av dem får..du aner ikke hva de to har pratet om "på kammerset". Men det er nok relativt sannsynlig at du har vært snakket om. Menn er noen skikkelige slarvehaner seg i mellom. Det han sa: var veldig ovenfra og ned, hvis han i tillegg har hintet om sex er det enn viss fare for at disse kameratene har stemplet deg som "lettvint" eller noe i de baner. Når noen oppfører seg sånn har du egentlig bare to valg: ta samme tone (eller verre) tilbake, eller trekke deg helt unna. Men å ignorere det å f.eks gå på en bursdagsfest til noen som oppfører seg som de er bedre enn deg: er ikke lurt. De framstår du som dum i tillegg. Anonymkode: 15217...e1f 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #14 Skrevet 16. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Javel, men det er jo ikke et kompliment akkurat.. Det kan være skit du ikke vet der. Kanskje de to har sittet å pratet om deg eller noe hvis du har datet kompisen. Menn tøffer seg ofte noe sinnsykt når det kommer til damer de har holdt på med. De slenger dritt, rater damer og stort sett er INGEN god nok, bortsett fra damer ingen av dem får..du aner ikke hva de to har pratet om "på kammerset". Men det er nok relativt sannsynlig at du har vært snakket om. Menn er noen skikkelige slarvehaner seg i mellom. Det han sa: var veldig ovenfra og ned, hvis han i tillegg har hintet om sex er det enn viss fare for at disse kameratene har stemplet deg som "lettvint" eller noe i de baner. Når noen oppfører seg sånn har du egentlig bare to valg: ta samme tone (eller verre) tilbake, eller trekke deg helt unna. Men å ignorere det å f.eks gå på en bursdagsfest til noen som oppfører seg som de er bedre enn deg: er ikke lurt. De framstår du som dum i tillegg. Anonymkode: 15217...e1f Nei nei nei. Kompisen hans er skikkelig allright. Han er en voksen og intelligent mann. Jeg har heller ikke hatt sex med noen av dem. Men ja.. De har nok snakket om meg. Tviler sterkt på at han har sagt noe nedsettende om meg Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #15 Skrevet 17. juli 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Det uthevede betyr kanskje "og håper at vi kan være fuckfriends" (?) Anonymkode: 9f2a7...2f2 Tror det ja, han skrev også et par ting som ymtet om det, frekt og nedlatende som fy. 7 hours ago, AnonymBruker said: Ts igjen.. Begge ja. Det værste han sa var: "du må ikke tro at jeg er noe interessert i deg!!!" Kom som et lynnedslag, ut av det blå... I ettertid kontakter han meg og beklager halvhjertet, deretter vil han henge ut med meg. Merkelig oppførsel. Han må ha god selvtillit som tør å invitere meg etter den dårlige oppførselen hans. 😱 Har skrevet et innlegg om det her tidligere. Anonymkode: 67739...442 Ja, da syns jeg han behandlet deg uten respekt, innbilsk og kvalmt altså. Er nok en del av han som er interessert, enten det er sex eller noe mer han ikke vil innrømme, men da går han feil frem gitt, gi litt småkjeft og fremstille seg selv som kongen før han inviterer på bursdagsfest 😂 Anonymkode: 9cd5a...80e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #16 Skrevet 17. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Han har hintet om at han kunne tenkt å hatt meg i sengen. Jeg har vært forsiktig og tilbaketrukket ovenfor han. Ikke flørtet mye med han. Derfor jeg ble sjokkert da han kom med utsagnet. Rart han da inviterte meg til bursdagsfesten sin, om han tror jeg er romantisk interessert i han😂 Får inntrykk av at han setter griller i hodet på meg. Han forsøker å plante en sannhet i hodet mitt som ikke er der. Anonymkode: 67739...442 Altså hæ? Nå tuller du eller? Anonymkode: 93afc...713 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #17 Skrevet 17. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei nei nei. Kompisen hans er skikkelig allright. Han er en voksen og intelligent mann. Jeg har heller ikke hatt sex med noen av dem. Men ja.. De har nok snakket om meg. Tviler sterkt på at han har sagt noe nedsettende om meg Anonymkode: 67739...442 Hvis han andre er grei, hvorfor gå for den arrogante duste-kameraten i stedet? Anonymkode: 15217...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #18 Skrevet 17. juli 2019 Blir du skremt av det der? Du må være en sart sjel. Anonymkode: 301ad...e85
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #19 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han andre er grei, hvorfor gå for den arrogante duste-kameraten i stedet? Anonymkode: 15217...e1f Nettopp det jeg ikke gjør da. Når han behandler meg slik. Gikk ikke i bursdagsfesten hans. Ts.. Anonymkode: 67739...442
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #20 Skrevet 17. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir du skremt av det der? Du må være en sart sjel. Anonymkode: 301ad...e85 Ts her Du ser ikke hele bildet. Han har gitt meg kald og varm behandling hele veien. Anonymkode: 67739...442
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå