AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #21 Del Skrevet 27. juli 2019 Hei. Har krise her, noen om har funnet VAKTnummeret? Anonymkode: f6b35...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #22 Del Skrevet 27. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har krise her, noen om har funnet VAKTnummeret? Anonymkode: f6b35...693 Hva er krisen? Vi fant ut av den forrige 😊 Anonymkode: c4126...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andersen1 Skrevet 27. juli 2019 #23 Del Skrevet 27. juli 2019 Haha, der ordnet seg:) var om jeg skulle starte på sprøytene i dag eller i morgen da jeg fikk mensen men bare noen dråper i morges for å og stoppe.. får det av og til men viste ikke om det gjaldt som første mensen dag eller om jeg skulle vente til det tok seg opp i morgen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #24 Del Skrevet 27. juli 2019 1 minutt siden, Andersen1 skrev: Haha, der ordnet seg:) var om jeg skulle starte på sprøytene i dag eller i morgen da jeg fikk mensen men bare noen dråper i morges for å og stoppe.. får det av og til men viste ikke om det gjaldt som første mensen dag eller om jeg skulle vente til det tok seg opp i morgen😅 Bra det ordnet seg😊 Anonymkode: c4126...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #25 Del Skrevet 30. juli 2019 Noen burde kanskje gi beskjed til Hausken at de må oppgi VAKTnummeret sitt. Nå har de jo åpnet igjen. Anonymkode: c4126...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andersen1 Skrevet 30. juli 2019 #26 Del Skrevet 30. juli 2019 Ja det hadde jeg fått på et av papirene men de hadde jeg reist i fra, er på ferie.. så meg selv å takke😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansesvans Skrevet 1. januar 2022 #27 Del Skrevet 1. januar 2022 Var det noen som kunne dele nummeret til Hausken Vakttelefon? Haster!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #28 Del Skrevet 1. januar 2022 Hansesvans skrev (3 minutter siden): Var det noen som kunne dele nummeret til Hausken Vakttelefon? Haster!! Ser de har en pasientportal, har du sjekket om du finner et vaktnummer der? Anonymkode: 08f3f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansesvans Skrevet 1. januar 2022 #29 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser de har en pasientportal, har du sjekket om du finner et vaktnummer der? Anonymkode: 08f3f...a82 Ja, fant det ikke der 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #30 Del Skrevet 1. januar 2022 Hansesvans skrev (Akkurat nå): Ja, fant det ikke der 😕 Hmm, så rart! Har du prøvd å ringe alle avdelingene? Anonymkode: 08f3f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #31 Del Skrevet 1. januar 2022 Hansesvans skrev (2 timer siden): Var det noen som kunne dele nummeret til Hausken Vakttelefon? Haster!! Fant dette, men aner ikke om det stemmer: 99099242 Anonymkode: 7b9be...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå