Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2005 #42 Skrevet 12. mai 2005 Journalist.jeg hater å snakke i telefonen med ukjente folk. Selger: jeg er ikke sån pushy type. Jobbe i kiosk: jeg liker ikke å stå hele dagen. Og vasker: der holdt jeg ut en hel dag Vet ikke helt hva jeg passer til ennå.
Avery Skrevet 13. mai 2005 #43 Skrevet 13. mai 2005 Kokk Lærer Prest Revisor Flyvertinne Sveiser Elektriker Tømrer Telefonselger Sykepleier/omsorgsarbeider Au-pair Servitør
Gjest Seleena Skrevet 14. mai 2005 #44 Skrevet 14. mai 2005 Det er mange yrker eg ikkje kunne hatt!! Går jo ikkje ann å notere alle.. men nokre i farta: - Fotpleiar - Advokat - Selgar/butikkmedarbeidar! - Lastebilsjåfør/busssjåfør (Får panikk berre av tanken!) - Omsorgspleiar/hjelpepleiar (dårlig betalt) - Ferjebillettør - Stuepike/vaskehjelp (! Hater å rydde !)
Lillemor Gull Skrevet 14. mai 2005 #45 Skrevet 14. mai 2005 Jeg tror det er mye jeg kunne ha gjort, men jeg vet at som selger hadde jeg gjort det dårlig og jeg vil helst jobbe med noe jeg føler gir litt mening. Renholder hadde jeg heller ikke taklet å jobbe som, eller svært endformig arbeid.
Ottine Skrevet 16. mai 2005 #46 Skrevet 16. mai 2005 Rart at så mange ikke vil være lærere - når jeg vet at en gjengs oppfatning er at de tjener rått og bare har fri/ ferier... Men det var en avsporing av tråden - sorry, sorry!! Kunne bare ikke dy meg ....
Gjest SumoBryter Skrevet 17. mai 2005 #47 Skrevet 17. mai 2005 Jeg passer ikke til noe jobb som krever at man holder foredrag siden jeg lider av fryktelig sceneskrekk. Kanskje heller ikke til vertenær siden jeg er redd for hunder og store dyr, heller ikke servitør fordi jeg er litt klønete av og til...
Gjest porselen Skrevet 18. mai 2005 #48 Skrevet 18. mai 2005 Lege eller beslektede yrker - tåler ikke å se operasjoner og ta sprøyter Helsevesenet generellt Barnehage har jeg prøvd - ok på sommerstid og en kort periode selger, nei takk - men kan godt være salgssekretær advokat, nei takk - men kan godt være advokatsekretær butikk har jeg prøvd - og never again tannlege journalist, nei takk - ikke husker jeg navn, og ikke husker jeg begivenheter og dårlig til å notere - hadde nok gått den veien høna sparker Jeg liker praktiske yrker.
_sannheten_ Skrevet 18. mai 2005 #49 Skrevet 18. mai 2005 er mange yrker jeg ikke kan tenke meg, men kan jo nevne noen: taxisjåfør: gud, så kjedelig det må være... telefonselger: orker ikke tlfselgere.. Stuepike: da jeg var yngre hadde jeg sommerjobb som stuepike og det var en skikkelig drittjobb.... revisor: ikke glad i tall
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2005 #50 Skrevet 18. mai 2005 - Prosjektleder (jeg er ikke særlig god til å holde oversikten over mange oppgaver på en gang) - Modell (jeg er usannsynlig dårlig til å gå på høye hæler) - Økonom (ikke min sterkeste side...) - Omsorgsyrker (er dårlig på smalltalk) - Selger i parfymeri (altfor dårlig kunnskapsnivå ) - Musiker (jeg har så dårlig rytmesans) - Sirkusartist (dårlig kroppsbeherskelse, jeg?) - Veiarbeider (jeg synes nylagt asfalt lukter så ekkelt)
Fam Skrevet 18. mai 2005 #51 Skrevet 18. mai 2005 Rengjøringshjelp: ryggen kommer til å knekke og jeg blir ufør. Telefonselge: Liker ikke at folk "hater meg". Parkeringsvakt: Risikofylt, kan få grundig juling i arbeidstiden, om skikkelig uflaks utenfor arbeidstid også. Barnehageassistent: Jeg elsker mitt eget barn, men har ikke den største toleranse ovenfor andres barn. Butler: Å krype for andre er det værste jeg vet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå