Stueloff Skrevet 16. juli 2019 #21 Skrevet 16. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, Ragnarok var bra. Likte ikke Thor og Thor: The Dark World, men Ragnarok var genial:) Anonymkode: 16bc1...6ae Enig
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #22 Skrevet 16. juli 2019 2 minutter siden, Ariana807 skrev: Spiderman Fare from home er det som klassifiseres som «slutten» av fase 3(?), og er den nyeste filmen. Jeg bare digget selve personen Captain Marvel, hun var bare helt rå! Skikkelig ... ja ... har vel ikke helt ord for det, «sassy» er vel det beste jeg kommer på. Fantastisk og gjorde mye for meg i forhold til å like filmen Anbwfaler å gjøre som jeg gjorde, se alle. Kjøre i gang med et maraton (over flere dager selvsagt), og se alle filmene i «riktig» rekkefølge 😄 Når jeg så Captain Marvel «manglet» jeg mange filmer! Tok tak, fikk sett alle filmene (uten om Hulken, liker ikke den filmen), og var klar når Endgame kom ut 😄 Jeg er enig i at karakteren var bra, men av en eller annen grunn så likte jeg ikke filmen så godt. Liker filmene som har en del humor, som for eksempel guardians of the galaxy, ragnarok og spiderman 😄 Har tenkt å se de filmene jeg ikke har sett:) Likte denne scenen fra Captain Marvel-filmen 😅 Anonymkode: 16bc1...6ae
TrekStar Skrevet 16. juli 2019 #23 Skrevet 16. juli 2019 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker said: Fort gjort. Når det gjelder DC-filmer, så har jeg ikke sett så mange av de. Hva syns du om DC-filmene (sammenlignet med Marvel-filmene)? Er noen av filmene som jeg ikke syns har vært spesielt gode da. Wolverine er en marvel-karakter, men er ikke en del av MCU (marvel cinematic universe). Ikke enkelt dette her 😅 Her har du listen over Marvel-filmene (den mangler kun endgame) https://www.imdb.com/list/ls020525837/ Anonymkode: 16bc1...6ae Det er sant. Hvorfor skal dem gjøre ting så rotete. Kunne ikke Marvel og DC slå seg sammen og bli et selskap. Det hadde gjort ting mer ryddig. Med tiden så gjør dem kanskje det. Hehe...jeg er ikke sikker på hva jeg har sett lenger, hva som er DC og Marvel, av de jeg har sett. Må nå tenke meg litt om. Jeg likte Superman Returns. Det var den siste Supermann filmen jeg likte. Tror det er fordi dem holdt den vanlige historien vedlike, noe som var kjent og kjært. Akkurat nå er jeg ikke stor fan av DC filmene. Dem har heller ikke kommet med noe særlig nytt på en stund, som jeg da liker. Batman med Christian Bale var bra, og det er kanskje noe av det beste som har kommet ut fra DC på en stund. Batman ble kjedelig når Ben Affleck tok over. Aquaman er også litt kjedelig. Wonder Woman er heller ikke noe spesielt. Green Lantern med Ryan Reynolds var bra. Den ultimate superhelten for meg, er Supermann. Supermann har alt. Jeg må si at Marvel filmene er mye bedre, er bedre laget, og har en bedre historie. Dem lager også mer filmer, og har en bedre variert type av superhelter. I en alt i alt pakke, så er X-Men, eller Avengers, en god filmserie. Endret 16. juli 2019 av TrekStar 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #24 Skrevet 16. juli 2019 6 minutter siden, Elida88 skrev: Doctor strange og infinity wars. Spiderman, Loki, Thor 😁 Det visuelle var bra i Doctor Strange-filmen 😄 Anonymkode: 16bc1...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #25 Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, TrekStar skrev: Det er sant. Hvorfor skal dem gjøre ting så rotete. Kunne ikke Marvel og DC slå seg sammen og bli et selskap. Det hadde gjort ting mer ryddig. Med tiden så gjør dem kanskje det. Hehe...jeg er ikke sikker på hva jeg har sett lenger, hva som er DC og Marvel, av de jeg har sett. Må nå tenke meg litt om. Jeg likte Superman Returns. Det var den siste Supermann filmen jeg likte. Tror det er fordi dem holdt den vanlige historien vedlike, noe som var kjent og kjært. Akkurat nå er jeg ikke stor fan av DC filmene. Dem har heller ikke kommet med noe særlig nytt på en stund, som jeg da liker. Batman med Christian Bale var bra, og det er kanskje noe av det beste som har kommet ut fra DC på en stund. Batman ble kjedelig når Ben Affleck tok over. Aquaman er også litt kjedelig. Wonder Woman er heller ikke noe spesielt. Green Lantern med Ryan Reynolds var bra. Den ultimate superhelten for meg, er Supermann. Supermann har alt. Jeg må si at Marvel filmene er mye bedre, er bedre laget, og har en bedre historie. Dem lager også mer filmer, og har en bedre variert type av superhelter. I en alt i alt pakke, så er X-Men en god filmserie. Det er litt forvirrende, spesielt når det finnes filmer med marvel-superhelter, men som ikke er en del av MCU. DA blir jeg litt forvirret. Det er lenge siden jeg har sett en DC-film, men tenker kanskje å gi superman-filmene en sjanse? Aquaman og Wonder Woman ble nærmest slaktet av (norske) kritikere, så de filmene kommer jeg til å unngå. Jeg liker i hvert fall Marvel-filmene, noen av de er veldig morsomme. Men jeg har ikke noen sammenligningsgrunnlag ettersom jeg ikke kan huske å ha sett så mange av DC-filmene 🙈 Anonymkode: 16bc1...6ae
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #26 Skrevet 16. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Thor: Ragnarok og den første Guardians of the Galaxy-filmen er favoritfilmene. Starlord er favorittkaraktteren, med Thor på andreplass. Gleder meg til neste Guardians-film nå som Skjul innhold Anonymkode: ef92f...b04 Kommer det en ny guardians of the galaxy-film? Den må jeg isåfall se 😄 Anonymkode: 16bc1...6ae
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. juli 2019 #27 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer det en ny guardians of the galaxy-film? Den må jeg isåfall se 😄 Anonymkode: 16bc1...6ae Det gjør det i 2021
TrekStar Skrevet 16. juli 2019 #28 Skrevet 16. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er lenge siden jeg har sett en DC-film, men tenker kanskje å gi superman-filmene en sjanse? Aquaman og Wonder Woman ble nærmest slaktet av (norske) kritikere, så de filmene kommer jeg til å unngå Tenker det er billigere å leie\kjøpe disse Supermann filmene nå, siden dem ikke er helt fersk akkurat. Ikke mye penger kastet bort, hvis du ikke liker dem. Dem går jo ann, men synes Supermann var bedre før, etter min personlige smak. At Aquaman og Wonder Woman ble slaktet, kan jeg forstå etter å ha sett dem selv. Venter på den dagen, når det blir utgitt en ny Supermann film, og forhåpentligvis så er det et godt manuskript og en god regissør bak den. Det trengs, spesielt med en så stor superhelt med "tyngde" som Supermann. 1
kaleidoskop Skrevet 16. juli 2019 #29 Skrevet 16. juli 2019 Digger Jessica Jones. Men det er serie og ikke film, så telles kanskje ikke... Ellers liker jeg Tony stark veldig godt. 1
TrekStar Skrevet 16. juli 2019 #30 Skrevet 16. juli 2019 (endret) Just now, Aragorn ll Elessar said: Det gjør det i 2021 Er det DC eller Marvel? Mener da Guardians of the galaxy. Endret 16. juli 2019 av TrekStar
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. juli 2019 #31 Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, TrekStar skrev: Er det DC eller Marvel? Guardian of the Galaxy er Marvel. 1
TrekStar Skrevet 16. juli 2019 #32 Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar said: Guardian of the Galaxy er Marvel. OK. Gleder meg også til den filmen. Hadde helt glemt den gjengen der.
Gjest kaninen Skrevet 16. juli 2019 #33 Skrevet 16. juli 2019 Favorittene tror jeg er Ant-Man og Doctor Strange. De skiller seg ut ifra de andre Marvel filmene. Eller synes jeg første Iron-Man, Thor og Captain America var bra. Avengers filmene ble for "action bomber" for min del, kanskje med untak av End Game, som var veldig bra. De dårligste må være Iron-Man 3 og Thor: The Dark World. Har ikke sett Black Panther og Captain Marvel enda.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #34 Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, TrekStar skrev: OK. Gleder meg også til den filmen. Hadde helt glemt den gjengen der. Den gjengen der liker jeg! Og groot da 😅 Anonymkode: 16bc1...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #35 Skrevet 16. juli 2019 4 minutter siden, kaninen skrev: Favorittene tror jeg er Ant-Man og Doctor Strange. De skiller seg ut ifra de andre Marvel filmene. Eller synes jeg første Iron-Man, Thor og Captain America var bra. Avengers filmene ble for "action bomber" for min del, kanskje med untak av End Game, som var veldig bra. De dårligste må være Iron-Man 3 og Thor: The Dark World. Har ikke sett Black Panther og Captain Marvel enda. The Dark World var en stor skuffelse, det må være den desidert dårligste Marvel-filmen. Men Thor: Ragnarok? Fantastisk film Anonymkode: 16bc1...6ae
Gjest kaninen Skrevet 16. juli 2019 #36 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: The Dark World var en stor skuffelse, det må være den desidert dårligste Marvel-filmen. Men Thor: Ragnarok? Fantastisk film Anonymkode: 16bc1...6ae Thor: Ragnarok var en bra film jeg. De henta seg godt inn igjen fra den elendige 2'ern.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #37 Skrevet 16. juli 2019 Elsker alle. The end game var rå, men ufattelig at det jeg kjenner er over. Blir jo ikke det samme nå. Men Guardian of the Galaxy er jo utrolig artige. Anonymkode: ccddc...a5b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #38 Skrevet 16. juli 2019 Tror jeg liker CA: Civil War best! Også veldig glad i Infinity War, Winter Soldier og den første Avengers filmen. Favorittkarakteren er Tony Stark, hehe. Spiderman på god andreplass! Anonymkode: d246a...b5f
Jadzia Skrevet 17. juli 2019 #40 Skrevet 17. juli 2019 Jeg er veldig glad i Iron man. Både filmene og karakteren. Kunne spart meg for Paltrow i rollen hun har, men det er heldigvis ikke hun som er i hovedfokus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå