Gå til innhold

Anbefaling til gutta: kjøp denne til dama


LH H

Anbefalte innlegg

On 7/18/2019 at 1:23 PM, AnonymBruker said:

Hahah, godt å se du er en ordentlig mannemann! Typen min bke overrasket over hvor insane mye bedre jeg fikk det i senga med et leketøy involvert. Og det når vi i utgangspunktet begge mente vi hadde bra sex fra før av.. Han får nyte av det selv og, faktisk.

Anonymkode: eb3b1...351

Hvorfor skal jeg bry meg om hennes nytelse da?

Anonymkode: 84d4e...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.7.2019 den 4.07, AnonymBruker skrev:

Å la kvinne være sterke og selvstendige er en for høy standard for din del? At på til mener du det er trolling å mene at kvinner burde klare å være sterke og selvstendige, med egne meninger?

Jaggu.

Anonymkode: 9c5a0...3db

Han snakker om en ting. En gave. Ro deg litt ned da. Kvinner blir ikke mindre selvstendige av å få blomster fra mannen selv om vi fint klarer å velge den buketten vi liker best, og til og med betale for den.

Anonymkode: 90c58...68e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sona vs womanizer? Noen erfaringer? 

Anonymkode: 3b5dd...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sona er nå testet ut, og jeg må si at for min del tror jeg ikke at denne kommer til å fungere. Selv på laveste hastighet blir denne altfor voldsom for min del. Holdt på å komme flere ganger, men den er så voldsom at jeg "snudde i døren" hver gang. Den kunne bringe meg nesten til orgasme, men den ødela også orgasmen. Det ble vondt rett og slett. Prøvde etterhvert desperat å finne et "program" som ikke var så brutalt, men endte opp med å slenge den fra meg, og la mannen sørge for orgasme på tradisjonelt vis. 

Denne er for kvinner som liker det røft, og har en klitoris som tåler det, også når de får orgasme. Bomkjøp for min del dessverre. :(

Anonymkode: 84a0f...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 4.11, AnonymBruker skrev:

Sona er nå testet ut, og jeg må si at for min del tror jeg ikke at denne kommer til å fungere. Selv på laveste hastighet blir denne altfor voldsom for min del. Holdt på å komme flere ganger, men den er så voldsom at jeg "snudde i døren" hver gang. Den kunne bringe meg nesten til orgasme, men den ødela også orgasmen. Det ble vondt rett og slett. Prøvde etterhvert desperat å finne et "program" som ikke var så brutalt, men endte opp med å slenge den fra meg, og la mannen sørge for orgasme på tradisjonelt vis. 

Denne er for kvinner som liker det røft, og har en klitoris som tåler det, også når de får orgasme. Bomkjøp for min del dessverre. :(

Anonymkode: 84a0f...44b

Det var litt kjedelig å høre - og kan bare beklage. Det å anbefale et leketøy er selvfølgelig litt risikabelt, alle har forskjellige preferanser og toleransenivå på sine "sweetspots". Har du prøvd med f. eks. trusa på? Slik at det på en måte blir litt dempet stimulans. Det var i hvertfall ikke min intensjon å få deg (eller noen andre) til å gjøre bomkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/16/2019 at 3:02 AM, LH H said:

Først litt  om starten; For en tid tilbake fant jeg ut at jeg ønska å piffe opp sexlivet med kona. Kjøpte derfor en Womanizer Liberty (var på salg hos Lyko.no). Kona er litt konservativ, men ho gikk med på å prøve. Funka greit, men kona er litt "powequeen", ho har prøvd den par ganger, men den gir henne ikke særlig.

Så jeg gjorde litt research, og fant ut at "Lelo Sona" kunne være noe.

Fytterakkern, aldri har jeg sett henne vri og orme seg sånn som hun gjør med den.

En gang fikk hun en skikkelig spruteorgasme. Da hadde jeg kost og fingra en god halvtime med klitoris og hele området. Når hun da til slutt putta Sonaen på klitten,  og jeg masserte hennes G-pkt eller A-pkt (veldig usikker på hvilken det faktisk er), så var det nærmest hyling i et minutt. Hun lå med spredte ben, løfta opp hoftepartiet. Hele hoftepartiet og lår vibrerte og nærmest ristet før hun skrek til og det fossa ut av musa. Et stort område av lakenet var fullstendig gjennomvått, og hun pusta og pesa og rødmet over hele kroppen og så ut som hun hadde vært en time i badstua. Det er det sexigste jeg noensinne har opplevd.

Nøkkelen var nok et langt forspill. Jeg har en liten snopp (12 cm i både lengde og omkrets). Derfor gjør jeg mitt beste og prøver å kompensere med fingre og av og til munn. Desverre er hun ikke veldig glad i oralt, hverken gi eller få.

Så gutter, kjøp en Lelo Sona, kona elsker den. Finnes i to varianter, hvorav den ene heter "Cruise" i tillegg. Den skal visstnok ikke miste kraft om man presser hardt mot klitten. Tror ikke det er verdt de ekstra hundrelappene.

Anbefalingen gjelder selvsagt også jentene. Vær dog klar over at det er kraftig stimuli. Husker ikke hvor mange trinn og forskjellige mønstre den har. Kona liker ikke vibrasjon, så denne er perfekt. Ho griper etter den omtrent hver gang vi koser oss.

Beklager langt innlegg, men hadde lyst å dele opplevelsen.

Takk for du deler tips, skal sjekkes ut ja!!

Anonymkode: 01afe...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2019 den 3.02, LH H skrev:

Først litt  om starten; For en tid tilbake fant jeg ut at jeg ønska å piffe opp sexlivet med kona. Kjøpte derfor en Womanizer Liberty (var på salg hos Lyko.no). Kona er litt konservativ, men ho gikk med på å prøve. Funka greit, men kona er litt "powequeen", ho har prøvd den par ganger, men den gir henne ikke særlig.

Så jeg gjorde litt research, og fant ut at "Lelo Sona" kunne være noe.

Fytterakkern, aldri har jeg sett henne vri og orme seg sånn som hun gjør med den.

En gang fikk hun en skikkelig spruteorgasme. Da hadde jeg kost og fingra en god halvtime med klitoris og hele området. Når hun da til slutt putta Sonaen på klitten,  og jeg masserte hennes G-pkt eller A-pkt (veldig usikker på hvilken det faktisk er), så var det nærmest hyling i et minutt. Hun lå med spredte ben, løfta opp hoftepartiet. Hele hoftepartiet og lår vibrerte og nærmest ristet før hun skrek til og det fossa ut av musa. Et stort område av lakenet var fullstendig gjennomvått, og hun pusta og pesa og rødmet over hele kroppen og så ut som hun hadde vært en time i badstua. Det er det sexigste jeg noensinne har opplevd.

Nøkkelen var nok et langt forspill. Jeg har en liten snopp (12 cm i både lengde og omkrets). Derfor gjør jeg mitt beste og prøver å kompensere med fingre og av og til munn. Desverre er hun ikke veldig glad i oralt, hverken gi eller få.

Så gutter, kjøp en Lelo Sona, kona elsker den. Finnes i to varianter, hvorav den ene heter "Cruise" i tillegg. Den skal visstnok ikke miste kraft om man presser hardt mot klitten. Tror ikke det er verdt de ekstra hundrelappene.

Anbefalingen gjelder selvsagt også jentene. Vær dog klar over at det er kraftig stimuli. Husker ikke hvor mange trinn og forskjellige mønstre den har. Kona liker ikke vibrasjon, så denne er perfekt. Ho griper etter den omtrent hver gang vi koser oss.

Beklager langt innlegg, men hadde lyst å dele opplevelsen.

Veldig hyggelig fra din side at du har gitt slik gave til kona og har gjort en god innsats for at hun skal ha høye opplevelser.

Jeg tror jeg hadde blitt fornærmet om kjæresten min hadde kjøpt meg vibrator. Hvis ikke fornærmet så hadde jeg nok lurt på hvorfor gjør han det,  om han er usikker på seg selv eller om jeg begynner å være kjedelig osv.

Har brukt en del sexleketøy som singel og virkelig setter stor pris på det ekte..

Men det har nok sammenheng med antall år i forholdet. 

Så er vi mennesker veldig forskjellige å.

Anonymkode: 05a00...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, bestilte en til meg selv! 

Min første kjæreste bestilte min første vibrator til meg. Da bodde vi ikke sammen, var 17 tror jeg. Mange mange år siden nå. Men best gift ever! Og det har virkelig ikke gått ut over sexlysten, heller tvert imot. Blir som å si at å la en mann runke går ut over sex i forholdet, det er jo ikke sånn det funker. Jo mer glede man får av egen kropp på egenhånd jo mer ønsker man å bruke den sammen med kjæresten. Og en kjæreste som gjør sitt for at jeg skal ha best mulig nytelse er et stort pluss. 

Men som er redd for å bli "utkonkurrert" gjør seg selv en bjørnetjenste. 

Anonymkode: 7f7c7...4dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 13.44, LH H skrev:

Det var litt kjedelig å høre - og kan bare beklage. Det å anbefale et leketøy er selvfølgelig litt risikabelt, alle har forskjellige preferanser og toleransenivå på sine "sweetspots". Har du prøvd med f. eks. trusa på? Slik at det på en måte blir litt dempet stimulans. Det var i hvertfall ikke min intensjon å få deg (eller noen andre) til å gjøre bomkjøp.

Spennende å prøve uansett. :)

Vil forsøke den igjen på ulike måter. Tror imidlertid at jeg må ha noe annet for hånden og bytte med når orgasme nærmer seg. 

Ja folk er utrolig ulike. Min mann ble anbefalt et vibrerende egg han kan styre sist han handlet noe til oss. Har hørt at andre nyter dette, men meg gir det absolutt ingenting. Kjenner at det vibrerer, men setter ikke igang noe for min del. Vibrasjoner fungerer kun for meg utenpå og i selve åpningen. Innvendig er det kun trykk som stimulerer, og eneste måten jeg kan nyte noe innvendig er derfor å bruke musklene til å skape trykk. Til det er egget for lite, og som nevnt er det helt uvesentlig for meg at det vibrerer. 

Så man må bare forsøke ulikt, til man finner sine favoritter. 

Min desiderte favoritt er dessverre gått ut av produksjon. Slet ut fire før av typen før jeg skuffet måtte slå fast at den ikke er å få tak i lenger. Skulle kjøpt et stort lager om jeg forsto at den var på vei ut av produksjon. :(

Et lite tips tilbake. Om dere ikke har Fleshlight anbefaler jeg virkelig det. Herregud så deilig det er å se mannens reaksjon når jeg bruker den på ham. 

I går la jeg den i varmt vann før jeg førte pikken hans inn. Den var på grensen til for varm, men ikke slik at jeg skjoldet ham altså. Han gispet av både sjokk og nytelse da jeg førte ham inn i den hete, trange "fitten", og holdt på å miste kontrollen etter to drag. 

Å se partner nærmest få sjokk av nytelse er så fantastisk deilig. Når jeg kombinerer Fleshlight, munn og hender er han nærmest ruset av nytelse. 

Anonymkode: 84a0f...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...