Gå til innhold

Anbefaling til gutta: kjøp denne til dama


LH H

Anbefalte innlegg

Først litt  om starten; For en tid tilbake fant jeg ut at jeg ønska å piffe opp sexlivet med kona. Kjøpte derfor en Womanizer Liberty (var på salg hos Lyko.no). Kona er litt konservativ, men ho gikk med på å prøve. Funka greit, men kona er litt "powequeen", ho har prøvd den par ganger, men den gir henne ikke særlig.

Så jeg gjorde litt research, og fant ut at "Lelo Sona" kunne være noe.

Fytterakkern, aldri har jeg sett henne vri og orme seg sånn som hun gjør med den.

En gang fikk hun en skikkelig spruteorgasme. Da hadde jeg kost og fingra en god halvtime med klitoris og hele området. Når hun da til slutt putta Sonaen på klitten,  og jeg masserte hennes G-pkt eller A-pkt (veldig usikker på hvilken det faktisk er), så var det nærmest hyling i et minutt. Hun lå med spredte ben, løfta opp hoftepartiet. Hele hoftepartiet og lår vibrerte og nærmest ristet før hun skrek til og det fossa ut av musa. Et stort område av lakenet var fullstendig gjennomvått, og hun pusta og pesa og rødmet over hele kroppen og så ut som hun hadde vært en time i badstua. Det er det sexigste jeg noensinne har opplevd.

Nøkkelen var nok et langt forspill. Jeg har en liten snopp (12 cm i både lengde og omkrets). Derfor gjør jeg mitt beste og prøver å kompensere med fingre og av og til munn. Desverre er hun ikke veldig glad i oralt, hverken gi eller få.

Så gutter, kjøp en Lelo Sona, kona elsker den. Finnes i to varianter, hvorav den ene heter "Cruise" i tillegg. Den skal visstnok ikke miste kraft om man presser hardt mot klitten. Tror ikke det er verdt de ekstra hundrelappene.

Anbefalingen gjelder selvsagt også jentene. Vær dog klar over at det er kraftig stimuli. Husker ikke hvor mange trinn og forskjellige mønstre den har. Kona liker ikke vibrasjon, så denne er perfekt. Ho griper etter den omtrent hver gang vi koser oss.

Beklager langt innlegg, men hadde lyst å dele opplevelsen.

Endret av LH H
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter gjør kanskje det. Menn lar kona kjøpe det kona vil, selv. For så pass klarer dagens sterke, selvstendige, kvinner.

Anonymkode: 9c5a0...3db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da lever jeg nok ikke opp til din standard. Det lever jeg fint med. Har en fantastisk kone som ikke klager. Det er mer verdt enn trolling fra anonyme duster.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å la kvinne være sterke og selvstendige er en for høy standard for din del? At på til mener du det er trolling å mene at kvinner burde klare å være sterke og selvstendige, med egne meninger?

Jaggu.

Anonymkode: 9c5a0...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke krangle med deg. Gir en god fan i hva du mener. Gjør som du vil og det du mener er bra. Har ikke nevnt og ikke tenkt på kvinners selvstendighet i denne tråden. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er både bra og viktig. Hva mener damene her? Burde jeg latt være å kjøpe sexleketøy til kona?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, LH H said:

Først litt  om starten; For en tid tilbake fant jeg ut at jeg ønska å piffe opp sexlivet med kona. Kjøpte derfor en Womanizer Liberty (var på salg hos Lyko.no). Kona er litt konservativ, men ho gikk med på å prøve. Funka greit, men kona er litt "powequeen", ho har prøvd den par ganger, men den gir henne ikke særlig.

Så jeg gjorde litt research, og fant ut at "Lelo Sona" kunne være noe.

Fytterakkern, aldri har jeg sett henne vri og orme seg sånn som hun gjør med den.

En gang fikk hun en skikkelig spruteorgasme. Da hadde jeg kost og fingra en god halvtime med klitoris og hele området. Når hun da til slutt putta Sonaen på klitten,  og jeg masserte hennes G-pkt eller A-pkt (veldig usikker på hvilken det faktisk er), så var det nærmest hyling i et minutt. Hun lå med spredte ben, løfta opp hoftepartiet. Hele hoftepartiet og lår vibrerte og nærmest ristet før hun skrek til og det fossa ut av musa. Et stort område av lakenet var fullstendig gjennomvått, og hun pusta og pesa og rødmet over hele kroppen og så ut som hun hadde vært en time i badstua. Det er det sexigste jeg noensinne har opplevd.

Nøkkelen var nok et langt forspill. Jeg har en liten snopp (12 cm i både lengde og omkrets). Derfor gjør jeg mitt beste og prøver å kompensere med fingre og av og til munn. Desverre er hun ikke veldig glad i oralt, hverken gi eller få.

Så gutter, kjøp en Lelo Sona, kona elsker den. Finnes i to varianter, hvorav den ene heter "Cruise" i tillegg. Den skal visstnok ikke miste kraft om man presser hardt mot klitten. Tror ikke det er verdt de ekstra hundrelappene.

Anbefalingen gjelder selvsagt også jentene. Vær dog klar over at det er kraftig stimuli. Husker ikke hvor mange trinn og forskjellige mønstre den har. Kona liker ikke vibrasjon, så denne er perfekt. Ho griper etter den omtrent hver gang vi koser oss.

Beklager langt innlegg, men hadde lyst å dele opplevelsen.

Neitakk.. Det er en måte til og få dama til å ikke ha sex med deg, er å kjøpe sexleketøy de vil leke med istedent for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers takk. Hun trenger ikke sånt.

Anonymkode: 9f75d...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke min erfaring da - men det er sikkert tilfelle for noen. Vi har oss mer enn noengang, og kona er mer leken og åpen for ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange surmaga innlegg! Blir folk virkelig overrasket av å lese anbefalinger om sexleketøy på et seksualitetsforum? 

Anonymkode: 624f6...04c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LH H skrev:

Vel, ikke min erfaring da - men det er sikkert tilfelle for noen. Vi har oss mer enn noengang, og kona er mer leken og åpen for ting.

Kjempesmart av deg å kjøpe den, og takk for tipset! Noen kvinner elsker jo sexduppeditter spesielt når mannen kjøper dem. At dere har mere sex enn noengang og er mere leken og åpen ting, tyder på god kommunikasjon Og i ditt tilfelle at du gjør det for å kompensere for snoppen din, viser jo bare omsorg for dama di sin nytelse, og det ser ut som hun elsker det❤️

Snoppen din skal du ikke tenke så mye på, du har så mye andre gode kvaliteter som få menn har🤫

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 5.24, LH H skrev:

Gidder ikke krangle med deg. Gir en god fan i hva du mener. Gjør som du vil og det du mener er bra. Har ikke nevnt og ikke tenkt på kvinners selvstendighet i denne tråden. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er både bra og viktig. Hva mener damene her? Burde jeg latt være å kjøpe sexleketøy til kona?

Ehh. Jeg syns dette høres helg perfekt ut! Jeg har en god del leketøy, men det er litt ekstra spennende om han kjøper noe han vil teste på meg. Oh yes herfra! 😁😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 5.24, LH H skrev:

Gidder ikke krangle med deg. Gir en god fan i hva du mener. Gjør som du vil og det du mener er bra. Har ikke nevnt og ikke tenkt på kvinners selvstendighet i denne tråden. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er både bra og viktig. Hva mener damene her? Burde jeg latt være å kjøpe sexleketøy til kona?

Støtter deg jeg, selv om jeg ikke har erfaring med nøyaktig det leketøyet.

Jeg blir ikke mindre selvstendig av at partner kjøper leketøy til meg.... For min del viser det at han har fokus på min nytelse også, og at han ikke er redd for at leketøy skal utkonkurrere han.

Det viser meg at det er en mann som er trygg på egen seksualitet og som samtidig ønsker at jeg skal ha det best mulig, at det er en som et nysgjerrige og ønsker å utforske sammen med meg.

Mannen min kjøper leketøy til meg om han kommer over noe han tror jeg kan kose meg med, men jeg kjøper også leketøy selv når jeg finner noe jeg liker.....

Skjerp dere damer! Vi mister ikke vår selvstendighet av at partneren vår kjøper ting til oss innimellom......

Eller.... Jeg er hvertfall ikke sånn.......jeg kan jo ikke snakke for dere.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 5.24, LH H skrev:

Gidder ikke krangle med deg. Gir en god fan i hva du mener. Gjør som du vil og det du mener er bra. Har ikke nevnt og ikke tenkt på kvinners selvstendighet i denne tråden. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er både bra og viktig. Hva mener damene her? Burde jeg latt være å kjøpe sexleketøy til kona?

Jeg hadde satt pris på det om jeg var kona de. Jeg er sikkert ikke så selvstendig som jeg burde være 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2019 den 5.24, LH H skrev:

Gidder ikke krangle med deg. Gir en god fan i hva du mener. Gjør som du vil og det du mener er bra. Har ikke nevnt og ikke tenkt på kvinners selvstendighet i denne tråden. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er både bra og viktig. Hva mener damene her? Burde jeg latt være å kjøpe sexleketøy til kona?

Jeg hadde satt pris på det om jeg var kona de. Jeg er sikkert ikke så selvstendig som jeg burde være 😂

 

En liten digresjon. Kunne du ha kjøpt sleeve også? Ville du blitt fornærmet om kona de ville prøve det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips 👍

Jeg kjøper av og til leketøy til kona, hun har aldri klaget, og tror ikke hun er mindre selvstendig av den grunn.

Må innrømme jeg også har bommet, har leketøy som er brukt en eller to ganger, og så blitt liggende, men har også ting som blir brukt hyppig. Hun har selv sagt at hun ikke ville turt å hå å kjøpe det selv, men setter stor pris på at jeg overrasker med noe nytt.

Vi har også kjøpt sammen, da sitter vi å ser i nettbutikken og snakker om hva som kan være spennende å prøve 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 5.24, LH H skrev:

Gidder ikke krangle med deg. Gir en god fan i hva du mener. Gjør som du vil og det du mener er bra. Har ikke nevnt og ikke tenkt på kvinners selvstendighet i denne tråden. Det betyr selvsagt ikke at det ikke er både bra og viktig. Hva mener damene her? Burde jeg latt være å kjøpe sexleketøy til kona?

Noen kvinner ville blitt glad, og noen ville blitt sur. Din kone likte det jo tydeligvis, så da er det ikke mer å tenke på. Ikke bry deg om negative kommentarer. Kos dere og nytdet hverandre.

Jeg synes det er fint med menn som åpner for bruk av leketøy i senga. Mange kvinner (meg selv inkludert) kommer ikke uten vibrator, og det har ingenting med størrelsen på snoppen og kvaliteten på selve samleiet å gjøre. 

Anonymkode: 0b82b...2a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.7.2019 den 5.36, Darkrobin27 skrev:

Neitakk.. Det er en måte til og få dama til å ikke ha sex med deg, er å kjøpe sexleketøy de vil leke med istedent for deg.

Vel.. min erfaring er motsatt, hun synes det er spennende når nytt leketøy dukker opp, og vil heller at jeg bruker det på henne, enn at hun bruker det selv og alene. Men det er sikkert forskjell på damer på dette området.

Når kona nå har begynt å få lyst mer sjelden, er leketøy en gid nøkkel til å komme i gang. Bare å se på og bestille leketøy, gjør at lysten hennes vekkes. Så bygger det forventning og spenning frem til pakken kommer i posten. Har aldri opplevet at dette har ført til at hun velger leketøyet fremfor meg.

Og skulle hun velge å bruke det slene på seg selv, så er det topp synes jeg, for forskning viser jo at hyppig sex øker lysten. Så leker hun alene er det stor mulighet for at det blir mer på meg også, netopp fordi som hun sier, «der er enda bedre når vi bruker det sammen»

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemann du ts som bryr deg så om nytelsen til dama di!!! Du er nok en drøm å ha i senga:) kjekt å se menn som bryr seg om damas nytelse. skal sjekke ut det leketøyet, hørtes spennende ut. K24 

Anonymkode: a462b...17e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 6.03, AnonymBruker skrev:

Ellers takk. Hun trenger ikke sånt.

Anonymkode: 9f75d...f59

Hahah, godt å se du er en ordentlig mannemann! Typen min bke overrasket over hvor insane mye bedre jeg fikk det i senga med et leketøy involvert. Og det når vi i utgangspunktet begge mente vi hadde bra sex fra før av.. Han får nyte av det selv og, faktisk.

Anonymkode: eb3b1...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...