Gå til innhold

Min debut som nudist :)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her...

Lite oppdateringer for tiden, på ferie med kona og barn igjen så nudismen er lagt litt på is enn så lenge. Håper på noen fine dager i august slik at mine "tar en liten tur til byen etter jobb" kan nytes uten klær på Huk igjen.

Tok et bittelite nakenbad i går kveld etter en liten treningstur, men det var snakk om 30 sekunder bare for å skylde av meg svetten. Var ved et bryggeanlegg, så følte ikke akkurat for å slå meg ned  der. Litt spent på om jentene som festet på brygga tvers over fjorden fikk med seg en blek herrerumpe i vannet...

Anonymkode: fc6eb...90d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 7/15/2019 at 9:41 PM, AnonymBruker said:

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men fant ut at dette var det mest passende stedet (for nudisme har jo ingenting med seksualitet å gjøre....

Tok endelig skrittet og debuterte som nudist i dag. Tok en tur til Huk i ettermiddag. Trodde kanskje jeg fort kom til å feige ut, men det føltes helt naturlig ut å gå mot nudiststranden. Fant meg et fint sted, siden det var første gang la jeg meg ikke rett i klyngen av folk. Samtidig passet jeg på at det var noen damer i nærheten ;)

For en befriende følelse det var. Kjempedeilig var det. Var veldig spent på hvordan penisen ville reagere, og det gikk helt greit. Til å begynne med ble han litt halvstiv og siklet litt, men da la jeg meg bare på magen litt. Skjedde vel en 4 - 5 ganger. Sånn sett turte jeg ikke å ligge så mye på ryggen, men satt oppe en del. Etterhvert følte jeg at jeg hadde relativt kontroll, og da var det bare å legge seg på rygg. Holdt meg stort sett i ro, vet ikke helt hva som hadde skjedd hadde jeg møtt ei vakker dame ute i vannet...

Ellers må jeg si det var litt skuffende med damer der, var jo  flest mannfolk (ikke overraskende, men hadde kanskje trodd det skulle være noen flere). Selv om motivet mitt selvsagt ikke er å se på nakne damer, er det tross alt mer spennende å se på enn godt voksne menn. Kom heldigvis ei dame noen meter bortenfor og "reddet" dagen. Ung og pen var hun også

I morgen skal jeg tilbake for å si det sånn, da tror jeg at jeg satser på den store gressplenen.. Og kanskje prøver meg på en dukkert... Noen andre som skal i morgen?

Selv om det gikk relativt greit med penis, følte jeg for å lette på trykket da jeg kom hjem.. Måtte jo holde igjen mens jeg var der så... Men det er en annen tråd...

Grunnen til at det er lite damer der finnes i dette avsnittet ditt. De aller fleste menn som går på nudiststrand er der for å se på damer, og vi liker ikke å bli siklet på mens vi er nakne. Noen er der også for å vise seg frem og står med hendene på hoftene på et synlig sted og vifter med pikken. Jeg kommer aldri til å gå på en nudiststrand frivillig, det kommer simpelthen ikke til å skje. Jeg har ikke noe imot å bade naken når jeg er sammen med mennesker som ser på meg som et menneske, men disse mannfolkene som er der bare for å glo eller vise seg frem klarer jeg ikke.

Anonymkode: dc4a8...724

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
On 7/19/2019 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Var det virkelig nødvendig å ta med sikkelet i din beskrivelse av din P's oppførsel? :jolie:

Anonymkode: 7d113...fd8

Det er nødvendig fordi ts er ekshibisjonist. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det er lite damer der finnes i dette avsnittet ditt. De aller fleste menn som går på nudiststrand er der for å se på damer, og vi liker ikke å bli siklet på mens vi er nakne. Noen er der også for å vise seg frem og står med hendene på hoftene på et synlig sted og vifter med pikken. Jeg kommer aldri til å gå på en nudiststrand frivillig, det kommer simpelthen ikke til å skje. Jeg har ikke noe imot å bade naken når jeg er sammen med mennesker som ser på meg som et menneske, men disse mannfolkene som er der bare for å glo eller vise seg frem klarer jeg ikke.

Dette bevises tydelig av TS sin fantasi over om noen kvinner så ham naken da han badet etter treningsturen osv. Det fyren ikke skjønner, er at damer flest ville gjennomskuet ham som en rar avviker som var der for å vise seg fram. Det er alltid urkomisk med nudistene som hårdnakket påstår at det ikke er noe seksuelt involvert. Det er bare en litt mer avansert form enn de tullingene som blotter seg rundt om på offentlige steder.

Anonymkode: 7abe6...398

• Liker 3
Gjest Made4u
Skrevet

TS: Synd at du helt tydelig sjelden eller kanskje aldri opplever nærkontakt med det motsatte kjønn, sjansene dine er ikke bedre på Huk selv om du misoppfatter voldsomt og naivt tror at bare damer ser penisen din så er det gjort... Aner i grunn ikke hva du tenker, er det fordi ei dame liker å bade naken at du tror at hun er mer tilgjengelig for deg?

Når det er sagt så bekrefter bare ditt innlegg hvor vannvittig sprøtt de tenker, dere som blir bortvalgt og tydelig er blitt så desperat at dere må ty til de sprøeste tiltak for å få se nakenhet eller være naken selv blant noen... Bare dropp det prosjektet der, tro meg når jeg sier at det er dødfødt!!

Skrevet (endret)

Ts er ikke nudist eller naturist det er helt sikkert.

Selv er jeg naturist og nakenhet er noe helt naturlig

Ts blir kåt av å være naken sammen med andre, dette har ingenting med nudisme eller naturisme å gjøre

Endret av barbent
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, barbent skrev:

Ts er ikke nudist eller naturist det er helt sikkert.

Selv er jeg naturist og nakenhet er noe helt naturlig

Ts blir kåt av å være naken sammen med andre, dette har ingenting med nudist eller naturisme å gjøre

han er fersk og jobber ikke med tankene sammen med noen, så her kan det ikke annet enn å gi debutanten tid til å få det til å bli normalt. Håpet virkelig du skulle forstå det. Regner med du også var debutant engang, men imotsetning til trådstarter så var du mest sannsynligvis sammen med andre, og kunne ha fokus med den du pratet med. 

:) 

Anonymkode: adb17...979

• 3 uker senere...
Skrevet
På 26.7.2019 den 23.58, AnonymBruker skrev:

TS her...

Lite oppdateringer for tiden, på ferie med kona og barn igjen så nudismen er lagt litt på is enn så lenge. Håper på noen fine dager i august slik at mine "tar en liten tur til byen etter jobb" kan nytes uten klær på Huk igjen.

Tok et bittelite nakenbad i går kveld etter en liten treningstur, men det var snakk om 30 sekunder bare for å skylde av meg svetten. Var ved et bryggeanlegg, så følte ikke akkurat for å slå meg ned  der. Litt spent på om jentene som festet på brygga tvers over fjorden fikk med seg en blek herrerumpe i vannet...

Du er litt av en optimist dersom du tror at noen feststemte jenter bryr seg om en blek herrerumpe sånn uten videre. Dersom de la merke til det, ble det sikkert bare humoristiske kommentarer og latter utav det. Andre ganger blir slikt bare påtrengende. På fjellet i sommer lå vi (en venninne og jeg) en natt ikke så langt fra et eldre ektepar i bobil. Det var nesten som han demonstrerte da han vasset uti og sto og vasket seg med baken lysende mot oss. Først oppfattet vi det nesten som blotting, men så kom fruen og gjorde det samme, så vi konkluderte med at de var naturister.

Anonymkode: c6cd5...f2d

• Liker 2
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

finnes det en fortsettelse?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

finnes det en fortsettelse?

Tja, en liten fortsettelse kan du alltids få. Innledet sesongen sist onsdag, måtte ta en hvit løgn til kona da men. Utrolig deilig følelse det er å komme til stranden (i mitt tilfelle Huk) brette ut håndkleet og bare kle av seg alle klærne uten å tenke på å måtte dekke seg til når badeshortsen skal på. Fant meg en fin plass blant en fin miks av kjønn og alder. OG jeg klarte faktisk hele ettermiddagen uten å måtte ligge på magen... :)

Dagens lille undring... Tre damer bortenfor (tror kanskje det faktisk var tre generasjoner...) hvor ho yngste lå med en liten stringtruse og ho eldste lå naken. Men da de skulle bade tok den yngste av seg stringen, mens jo eldste tok på seg bikinibukse...

Har i tillegg hatt et par nakenbad i forbindelse med joggeturer i det siste, men det er på kvelden og godt skjult fra andre. Det vil si at gårsdagens bad var like ved en sti, men i og med at det var både relativt seint og det regnet tok jeg sjansen på at trafikken der var liten.

Om halvannen uke har jeg sendt familien på ferie når jeg jobber, da håper jeg på bra vær slik at det blir Huk etter jobb....

AnonymBruker
Skrevet
På 17.7.2019 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Takk skal du ha for et skikkelig innlegg. Du skjønte poenget med tråden.

Jeg beskrev bare litt om hvordan understellet mitt oppførte seg da dette var en stort spenningsmoment for meg på forhånd. Har knapt sett andre nakne folk enn kona mi. Hvorfor jeg skrev innlegget aner jeg ikke, følte det bare måtte ut. Er skapnudist, så har ingen andre å snakke med det om. Kona aner ingenting om hva jeg har bedrevet de siste dagene (ho er på jobbreise...)

Jeg elsker å være naken, så det er/var hovedintensjonen min med å prøve meg som nudist. Og ja, jeg er mann, så jeg synes det er helt greit å heller se på nakne damer enn nakne menn selv om dette som sagt ikke var noen årsak til turen.

Var tilbake i dag, var mange flere folk der. Nøt å ligge der naken og kjenne solen varme der den ellers ikke varmer. Og understellet oppførte seg relativt bra i dag også, i dag gikk jeg til og med litt rundt og ikke minst tok noen dukkerter.

Den mest "kritiske" situasjonen var da jeg badet og det kom ei fin dame som var helt glattbarbert ut i vannet. Som skrevet, har stort sett kun sett kona naken (og hun har full busk) så dette var noe nytt for meg. Men det gikk bra det også, ble bare et litt lengre dukkert enn planlagt. Og nei, den ble ikke stiv, bare litt halvstiv...

Hvis grunnen til at folk går på nudiststeder er for å se nakne folk, så håper jeg de strammer inn disse stedene. Man kan finne seg en sex-club, tenker jeg. Jeg lukker ikke å bli stirra ned på stranda! Er ung og ser bra ut, men vet du hva. Synes menn kan trekke til seg øynene. Går ikke på stranda for å behage andres underliv! 

Anonymkode: 283ac...432

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En annen ting, spesielt å være så "fri" om egen seksualitet og kropp at man er nødt til å lyve til kone og resten av familien. Lukter ugler i mosen her. 

• Liker 1
Skrevet

Trist å lese om hvordan du «sender bort familien» for å ligge naken på huk slik at unge damer kan se penisen din 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nudisme har ingenting med seksualitet å gjøre? 😂😂😂Du bør kanskje lese ditt eget innlegg en gang til.

Anonymkode: 5937c...ee0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2020 den 23.27, AnonymBruker skrev:

En annen ting, spesielt å være så "fri" om egen seksualitet og kropp at man er nødt til å lyve til kone og resten av familien. Lukter ugler i mosen her. 

Tja, "resten av familien" er to små barn... Lyver mest grunnet en tørrpinne av en kone på akkurat det feltet der. Hun dekker seg til fra badet til soverommet for å si det sånn.... Ville aldri ha skjønt det.

På 29.6.2020 den 23.31, AllahBallah skrev:

Trist å lese om hvordan du «sender bort familien» for å ligge naken på huk slik at unge damer kan se penisen din 🤣

Sender de ikke bort, jeg skal jobbe, hun tar de med på ferie til foreldrene sine. Hvis noen unge damer ser penisen min kunne det ikke bry meg mindre. Den er dessuten ikke all verden å se på uansett.

Men at folk skal forstå at det ikke har noe med seksualitet å gjøre er ikke lett gitt.. Selvsagt er det fint å ha noe fint å se på (det er det jo på vanlig strand også) men det er ikke grunnen til at jeg gjør det. Hadde det vært rene kjønnsdelte nudiststrender hadde jeg fremdeles gått på en...  Det er frihetsfølelsen og bare det å kunne være naken "lovlig" som er hovedgreia mi. Å bade naken er også helt nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...