Gå til innhold

Min debut som nudist :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til de(n) som kommenterte om at jeg ikke burde fortelle kona dette....

Jeg burde helt sikkert ha gjort det, men jeg tviler på at hun ville forstå. Ville nok ikke ha skjønt at jeg faktisk ikke er der for å titte på nakne damer (selv om noen helt sikkert har tolket det dithen at det er det som er grunnen min i tidligere innlegg) men at jeg elsker å være naken i det fri. I stedet for å gå ut i skogen å være naken var det mye bedre å gjøre det "lovlig" sammen med samme interesse. Hun er av typen som dekker seg til fra badet til soverommet etter hun har dusjet, og i det heletatt veldig "gnien" med å være naken på hjemmebane. Jeg kan tusle rundt nede naken, mens hun kler på seg så fort som mulig.

Men hva ville du ha sagt hvis du fant ut at partneren din har vært på nudiststrand i hemmelighet? Ville det vært greit, eller hadde det skapt konflikt i forholdet?

Anonymkode: fc6eb...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk opplevelse du får og komme så tett innpå likesinnede og der du selv ikke minst får oppleve noe som du kanskje har fortrengt i flere år så er det vel neste fase å invitere kona de med... 

Anonymkode: adb17...979

Hehe, skulle gjerne ha tatt henne med ja, men se mitt svar over... Med to små barn er ikke det like lett. Terskelen for dette hadde vært mye lavere hvis vi hadde vært alene i syden, da kunne det kanskje vært aktuelt å overtale henne til å prøve seg som nudist.

Takk for "støtten" i tråden forresten, er du mann eller dame?

Jeg er forresten relativt glad jeg ikke møtte noen kjente. Jeg har et relativt stort kontaktnett via jobben, så mange potensielt flaue situasjoner kunne ha oppstått :)

Anonymkode: fc6eb...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Til de(n) som kommenterte om at jeg ikke burde fortelle kona dette....

Jeg burde helt sikkert ha gjort det, men jeg tviler på at hun ville forstå. Ville nok ikke ha skjønt at jeg faktisk ikke er der for å titte på nakne damer (selv om noen helt sikkert har tolket det dithen at det er det som er grunnen min i tidligere innlegg) men at jeg elsker å være naken i det fri. I stedet for å gå ut i skogen å være naken var det mye bedre å gjøre det "lovlig" sammen med samme interesse. Hun er av typen som dekker seg til fra badet til soverommet etter hun har dusjet, og i det heletatt veldig "gnien" med å være naken på hjemmebane. Jeg kan tusle rundt nede naken, mens hun kler på seg så fort som mulig.

Men hva ville du ha sagt hvis du fant ut at partneren din har vært på nudiststrand i hemmelighet? Ville det vært greit, eller hadde det skapt konflikt i forholdet?

Anonymkode: fc6eb...90d

Det ville i hvert fall vært beyond creepy om han hadde skrevet en tråd som dette. Og ja, jeg forventer at han er påkledt i offentligheten, sorry.

Anonymkode: b53a1...ca0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper hun blir glad den dagen hun får høre din nye hobby, og blir nysgjerrig å få være med deg... Hvem drar vel ikke med dem som  har erfaring?

Anonymkode: adb17...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det ville i hvert fall vært beyond creepy om han hadde skrevet en tråd som dette. Og ja, jeg forventer at han er påkledt i offentligheten, sorry.

Anonymkode: b53a1...ca0

Men hvis han alltid har "drømt" om å bli nudist, ville du ha nektet han det? I såfall, hvorfor? Hva hadde skjedd hadde han trosset ønsket ditt?

Anonymkode: fc6eb...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tipper hun blir glad den dagen hun får høre din nye hobby, og blir nysgjerrig å få være med deg... Hvem drar vel ikke med dem som  har erfaring?

Anonymkode: adb17...979

Vi får begynne med noen nakenkveldsbad helt alene først...

Anonymkode: fc6eb...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men hvis han alltid har "drømt" om å bli nudist, ville du ha nektet han det? I såfall, hvorfor? Hva hadde skjedd hadde han trosset ønsket ditt?

Anonymkode: fc6eb...90d

Da hadde vi vært inkompatible. Visse ting må forbli privat.

Anonymkode: b53a1...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi får begynne med noen nakenkveldsbad helt alene først...

Anonymkode: fc6eb...90d

God ide! :) 

Anonymkode: adb17...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til de(n) som kommenterte om at jeg ikke burde fortelle kona dette....

Jeg burde helt sikkert ha gjort det, men jeg tviler på at hun ville forstå. Ville nok ikke ha skjønt at jeg faktisk ikke er der for å titte på nakne damer (selv om noen helt sikkert har tolket det dithen at det er det som er grunnen min i tidligere innlegg) men at jeg elsker å være naken i det fri. I stedet for å gå ut i skogen å være naken var det mye bedre å gjøre det "lovlig" sammen med samme interesse. Hun er av typen som dekker seg til fra badet til soverommet etter hun har dusjet, og i det heletatt veldig "gnien" med å være naken på hjemmebane. Jeg kan tusle rundt nede naken, mens hun kler på seg så fort som mulig.

Men hva ville du ha sagt hvis du fant ut at partneren din har vært på nudiststrand i hemmelighet? Ville det vært greit, eller hadde det skapt konflikt i forholdet?

Anonymkode: fc6eb...90d

Kona di vil jo se at du blir brun på hele deg, uten skille? Hvordan skal du forklare det? Jeg går også på nudiststrand, uten mannen min, men jeg har sagt at jeg gjør det og han aksepterer at mitt behov og hans behov er forskjellige. Han ønsker det ikke, skjemmes nok over egen kropp og vil ikke vise seg naken. Jeg nyter å sole hele meg, uten at det ligger noe seksuelt bak. 

Anonymkode: 6f0c4...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kona di vil jo se at du blir brun på hele deg, uten skille? Hvordan skal du forklare det? Jeg går også på nudiststrand, uten mannen min, men jeg har sagt at jeg gjør det og han aksepterer at mitt behov og hans behov er forskjellige. Han ønsker det ikke, skjemmes nok over egen kropp og vil ikke vise seg naken. Jeg nyter å sole hele meg, uten at det ligger noe seksuelt bak. 

Anonymkode: 6f0c4...edd

når startet du som nudist.Jeg synes det er topp noen har gode fritids interesser og gleder seg ved det. 

Anonymkode: adb17...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kona di vil jo se at du blir brun på hele deg, uten skille? Hvordan skal du forklare det? Jeg går også på nudiststrand, uten mannen min, men jeg har sagt at jeg gjør det og han aksepterer at mitt behov og hans behov er forskjellige. Han ønsker det ikke, skjemmes nok over egen kropp og vil ikke vise seg naken. Jeg nyter å sole hele meg, uten at det ligger noe seksuelt bak. 

Anonymkode: 6f0c4...edd

For å si det sånn var jeg raus med solkremen, både mengde og faktor... Og det var bare skikkelig sol en av dagene, ellers var det litt av og på. Tenkte på det for å si det sånn, hadde vært litt avslørende å vise seg med en solbrent rumpe...

Var opp til flere par der hvor kun den ene var naken og den andre med badetøy, så det er mulig å kombinere.

Anonymkode: fc6eb...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

når startet du som nudist.Jeg synes det er topp noen har gode fritids interesser og gleder seg ved det. 

Anonymkode: adb17...979

Jeg har badet naken i mange år, alene på fjellet, eller med mannen min når vi har visst at vi var alene. Men han vil ikke vise seg naken med andre, ikke her hjemme. Har klart å få ham med meg i utlandet, der det ikke er kjentfolk. For et par år siden begynte jeg å gå på naturiststrand med en venninne. Helt greitt for mannen min, heldigvis. Har også vært der flere ganger alene, når det ikke passer for andre å bli med. 

Anonymkode: 6f0c4...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt i alt vil jeg tippe at brukerene av stranden er et tversnitt av befolkningen.

Nei det er det på ingen måte. Er en mye større andel aldre, overvektige og menn på nudiststrender enn andre steder. Og en del steder er det også veldig mange homofile menn, mens i den generelle befolkningen er de en relativt liten andel.

Du vil f.eks finne et mye bedre tverrsnitt av befolkningen på den påkledde delen av huk (kanskje med litt overrepresentasjon av unge), enn på nakendelen av huk.

Anonymkode: 77f21...ed0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det er det på ingen måte. Er en mye større andel aldre, overvektige og menn på nudiststrender enn andre steder. Og en del steder er det også veldig mange homofile menn, mens i den generelle befolkningen er de en relativt liten andel.

Du vil f.eks finne et mye bedre tverrsnitt av befolkningen på den påkledde delen av huk (kanskje med litt overrepresentasjon av unge), enn på nakendelen av huk.

Anonymkode: 77f21...ed0

At det ikke er et bedre tverrsnitt på noen måte er en sterk overdrivelse!

På tekstilstrender er kvinner overrepresentert mens på naturiststrender er menn overrepresentert. På Naturiststrender er andel kvinner rundt 20% når det er få til stede mens det vokser opp mot 40% når det er mange der. Når det gjelder alder er unge sterkt overrepresentert på tekstilstrender. Gjennomsnittalderen på naturiststrender var på slutten av 70-tallet godt under gjennomsnittet for befolkningen men har økt jevnt og trutt for hvert år. Gjennomsnittsalderen på naturiststrender er likevel nærmere snittet for befolkningen enn det er på tekstilstrender. Når det gjelder overvekt, handicap, kvinner med et bryst etter kreftoperasjon o.s.v. er det langt flere på naturiststrender enn på tekstilstrender. Det kommer trolig naturistkulturen har et uttalt opprør mot kroppspress og har mye større kroppsaksept ovenfor alle former for avvik.

Det er mitt inntrykk at mange som mener at tekstilstrender er mer representative gjerne er yngre mennesker som i hovedsak er vant med å se og omgås unge mennesker i studier, arbeidsliv og trening. Det virker som om de ikke er klar over hvor mange eldre mennesker vi faktisk har og hvor mange som er i dårlig form og ikke går på treningssentere o.s.v.

Anonymkode: d5c84...87e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha denne historien i hall of fame i KG. 

Anonymkode: adb17...979

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha denne historien i hall of fame i KG. 

Anonymkode: adb17...979

Enig. 

Anonymkode: 25db2...6d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.7.2019 den 19.22, Jytte skrev:

Ja, to linjer. 

Ts. Teknikken er å gi et lite knips foran på penishodet, rett hvor du har forhud. Da legger den seg rolig ned i flere timer. Jeg lover. Det er et knep blant annet sykepleiere bruker av og til. 

Har sett menn gjøre det på seg selv. Lar det seg forklare. Ja, om en mann er rammet av en kjønnssykdom og har utbrudd gjør han det. 

Har gjort det selv, en som var plagsom. Hadde han vært en fremmed ville han … jeg aner ikke, men kanskje jeg hadde sparket han midt i ballene. Det gjør ikke vondt å bli knipset forsiktig der forhuden starter. Hele området blir straks lammet uten smerter. 

kan du ikke bare dra den da litt?

Anonymkode: adb17...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Så du bruker to linjer på å fortelle oss at du legger tråden der du gjør fordi nudisme ikke handler om seksualitet, og resten av (det ganske lange) innlegget på å fortelle oss at du har vært en kåt gris på nudiststranda ... 

Jadda. Sommer på KG. 

Anonymkode: c9105...154

Bare tull at nudisme ikke kan handle om seksualitet. For mange gjør det det, for andre ikke.

Anonymkode: 5d2fc...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, July 20, 2019 den 13.31, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ha denne historien i hall of fame i KG. 

Anonymkode: adb17...979

Folk burde lage sin egen klubb! 

"Kvinneguidens nudister"    

Anonymkode: 0e216...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil gjerne høre oppdatering. En fantastisk historie. 

Anonymkode: adb17...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...