Gå til innhold

Min debut som nudist :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men fant ut at dette var det mest passende stedet (for nudisme har jo ingenting med seksualitet å gjøre....

Tok endelig skrittet og debuterte som nudist i dag. Tok en tur til Huk i ettermiddag. Trodde kanskje jeg fort kom til å feige ut, men det føltes helt naturlig ut å gå mot nudiststranden. Fant meg et fint sted, siden det var første gang la jeg meg ikke rett i klyngen av folk. Samtidig passet jeg på at det var noen damer i nærheten ;)

For en befriende følelse det var. Kjempedeilig var det. Var veldig spent på hvordan penisen ville reagere, og det gikk helt greit. Til å begynne med ble han litt halvstiv og siklet litt, men da la jeg meg bare på magen litt. Skjedde vel en 4 - 5 ganger. Sånn sett turte jeg ikke å ligge så mye på ryggen, men satt oppe en del. Etterhvert følte jeg at jeg hadde relativt kontroll, og da var det bare å legge seg på rygg. Holdt meg stort sett i ro, vet ikke helt hva som hadde skjedd hadde jeg møtt ei vakker dame ute i vannet...

Ellers må jeg si det var litt skuffende med damer der, var jo  flest mannfolk (ikke overraskende, men hadde kanskje trodd det skulle være noen flere). Selv om motivet mitt selvsagt ikke er å se på nakne damer, er det tross alt mer spennende å se på enn godt voksne menn. Kom heldigvis ei dame noen meter bortenfor og "reddet" dagen. Ung og pen var hun også

I morgen skal jeg tilbake for å si det sånn, da tror jeg at jeg satser på den store gressplenen.. Og kanskje prøver meg på en dukkert... Noen andre som skal i morgen?

Selv om det gikk relativt greit med penis, følte jeg for å lette på trykket da jeg kom hjem.. Måtte jo holde igjen mens jeg var der så... Men det er en annen tråd...

Anonymkode: fc6eb...90d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du bruker to linjer på å fortelle oss at du legger tråden der du gjør fordi nudisme ikke handler om seksualitet, og resten av (det ganske lange) innlegget på å fortelle oss at du har vært en kåt gris på nudiststranda ... 

Jadda. Sommer på KG. 

Anonymkode: c9105...154

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du bruker to linjer på å fortelle oss at du legger tråden der du gjør fordi nudisme ikke handler om seksualitet, og resten av (det ganske lange) innlegget på å fortelle oss at du har vært en kåt gris på nudiststranda ... 

Jadda. Sommer på KG. 

Anonymkode: c9105...154

Javel? Hva tolker du det som jeg var en kåt gris på stranda? At jeg skrev litt om hvordan penisen "oppførte" seg første gang den er blant mange andre nakne? Eller var det det på slutten med å lette på trykket?

Jeg tror jeg oppførte meg relativt normalt på stranda, tittet selvsagt litt men stort sett leste jeg bare avisa og hørte på musikk...

Jaja

Anonymkode: fc6eb...90d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du bruker to linjer på å fortelle oss at du legger tråden der du gjør fordi nudisme ikke handler om seksualitet, og resten av (det ganske lange) innlegget på å fortelle oss at du har vært en kåt gris på nudiststranda ... 

Jadda. Sommer på KG. 

Anonymkode: c9105...154

Ja, to linjer. 

Ts. Teknikken er å gi et lite knips foran på penishodet, rett hvor du har forhud. Da legger den seg rolig ned i flere timer. Jeg lover. Det er et knep blant annet sykepleiere bruker av og til. 

Har sett menn gjøre det på seg selv. Lar det seg forklare. Ja, om en mann er rammet av en kjønnssykdom og har utbrudd gjør han det. 

Har gjort det selv, en som var plagsom. Hadde han vært en fremmed ville han … jeg aner ikke, men kanskje jeg hadde sparket han midt i ballene. Det gjør ikke vondt å bli knipset forsiktig der forhuden starter. Hele området blir straks lammet uten smerter. 

Endret av Jytte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, AnonymBruker said:

Javel? Hva tolker du det som jeg var en kåt gris på stranda? At jeg skrev litt om hvordan penisen "oppførte" seg første gang den er blant mange andre nakne? Eller var det det på slutten med å lette på trykket?

Jeg tror jeg oppførte meg relativt normalt på stranda, tittet selvsagt litt men stort sett leste jeg bare avisa og hørte på musikk...

Jaja

Anonymkode: fc6eb...90d

Hvorfor passet du på at det var damer i nærheten, blunkefjes? Og hvorfor snakker du konstant om understellet ditt? Hva var egentlig motivasjonen din for å dra på stranda?

Anonymkode: b53a1...ca0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor følte du for å legge dette ut på nett? Tror du noen bryr seg om runketråden din? 

Anonymkode: 9283f...cc6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv mange ikke forstår historien til trådstarter og sporer tvert av så var dette faktisk første gang, og for å få oppøvd at det er normalt å være naken sammen med andre, så gir jeg honnør til trådstarter for sin ærlige innlegg. Trådstarter dro alene. Tøft gjort. 

Anonymkode: adb17...979

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv mange ikke forstår historien til trådstarter og sporer tvert av så var dette faktisk første gang, og for å få oppøvd at det er normalt å være naken sammen med andre, så gir jeg honnør til trådstarter for sin ærlige innlegg. Trådstarter dro alene. Tøft gjort. 

Anonymkode: adb17...979

Takk skal du ha for et skikkelig innlegg. Du skjønte poenget med tråden.

Jeg beskrev bare litt om hvordan understellet mitt oppførte seg da dette var en stort spenningsmoment for meg på forhånd. Har knapt sett andre nakne folk enn kona mi. Hvorfor jeg skrev innlegget aner jeg ikke, følte det bare måtte ut. Er skapnudist, så har ingen andre å snakke med det om. Kona aner ingenting om hva jeg har bedrevet de siste dagene (ho er på jobbreise...)

Jeg elsker å være naken, så det er/var hovedintensjonen min med å prøve meg som nudist. Og ja, jeg er mann, så jeg synes det er helt greit å heller se på nakne damer enn nakne menn selv om dette som sagt ikke var noen årsak til turen.

Var tilbake i dag, var mange flere folk der. Nøt å ligge der naken og kjenne solen varme der den ellers ikke varmer. Og understellet oppførte seg relativt bra i dag også, i dag gikk jeg til og med litt rundt og ikke minst tok noen dukkerter.

Den mest "kritiske" situasjonen var da jeg badet og det kom ei fin dame som var helt glattbarbert ut i vannet. Som skrevet, har stort sett kun sett kona naken (og hun har full busk) så dette var noe nytt for meg. Men det gikk bra det også, ble bare et litt lengre dukkert enn planlagt. Og nei, den ble ikke stiv, bare litt halvstiv...

 

 

 

Anonymkode: fc6eb...90d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Så du bruker to linjer på å fortelle oss at du legger tråden der du gjør fordi nudisme ikke handler om seksualitet, og resten av (det ganske lange) innlegget på å fortelle oss at du har vært en kåt gris på nudiststranda ... 

Jadda. Sommer på KG. 

Anonymkode: c9105...154

Samtidig som at han har lagt ut nøyaktig samme innlegget under seksualitets forumet i en tråd om Eksibisjonisme:

 

Anonymkode: 77f21...ed0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er skapnudist, så har ingen andre å snakke med det om. Kona aner ingenting om hva jeg har bedrevet de siste dagene (ho er på jobbreise...)

Er det rett av deg å skjule dette for din kone?

Anonymkode: 7d113...fd8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk skal du ha for et skikkelig innlegg. Du skjønte poenget med tråden.

Jeg beskrev bare litt om hvordan understellet mitt oppførte seg da dette var en stort spenningsmoment for meg på forhånd. Har knapt sett andre nakne folk enn kona mi. Hvorfor jeg skrev innlegget aner jeg ikke, følte det bare måtte ut. Er skapnudist, så har ingen andre å snakke med det om. Kona aner ingenting om hva jeg har bedrevet de siste dagene (ho er på jobbreise...)

Jeg elsker å være naken, så det er/var hovedintensjonen min med å prøve meg som nudist. Og ja, jeg er mann, så jeg synes det er helt greit å heller se på nakne damer enn nakne menn selv om dette som sagt ikke var noen årsak til turen.

Var tilbake i dag, var mange flere folk der. Nøt å ligge der naken og kjenne solen varme der den ellers ikke varmer. Og understellet oppførte seg relativt bra i dag også, i dag gikk jeg til og med litt rundt og ikke minst tok noen dukkerter.

Den mest "kritiske" situasjonen var da jeg badet og det kom ei fin dame som var helt glattbarbert ut i vannet. Som skrevet, har stort sett kun sett kona naken (og hun har full busk) så dette var noe nytt for meg. Men det gikk bra det også, ble bare et litt lengre dukkert enn planlagt. Og nei, den ble ikke stiv, bare litt halvstiv...

 

 

 

Anonymkode: fc6eb...90d

Hvor gammel er du? Hvorfor tåler du ikke å se nakne folk uten å bli helt yr? Kanskje nudist ikke er noe for deg.

Anonymkode: a1e22...e83

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint, man trenger tid til å bli vant med, det er helt normale spørsmål man stiller, og enda verre kan det bli å dra alene uten noen å snakke med, men kun bare erfare man er blant andre likesinnede. 

Trist er det at rutinerte kritiserer, om de er her. Eller de som ikke vet hva dem snakker om, men allikevel må angripe en som har fått sin debut som nudist, vært sammen med likesinnede, og trenger tid at tankene skal normalisere det til at man kan etterhvert slutte å tenke at man i det hele tatt er sammen med andre nakne, men helt annet tema og fellesskap med likesinnede kan etter hvert komme til uttrykk. 

Anonymkode: adb17...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som du skriver roer det seg etterhvert. Er du opplært i at det er noe erotisk i at damer er nakne, er toppløse, dekker til håret eller håndhilser så vil det ta litt tid før det roer seg. Når man har sett tusen damer nakne på naturiststrender, tusen toppløse damer sole seg eller håndhilst på tusen damer uten at det har medført sex så blir det ikke noe annerledes enn noe annet.

Anonymkode: d5c84...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Kjempedeilig var det. Var veldig spent på hvordan penisen ville reagere, og det gikk helt greit. Til å begynne med ble han litt halvstiv og siklet litt,

Var det virkelig nødvendig å ta med sikkelet i din beskrivelse av din P's oppførsel? :jolie:

Anonymkode: 7d113...fd8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/17/2019 at 1:15 AM, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du? Hvorfor tåler du ikke å se nakne folk uten å bli helt yr? Kanskje nudist ikke er noe for deg.

Anonymkode: a1e22...e83

De fleste som er vant med å knytte kjønnsblandet nakenhet kun med sex trenger noe tid til å venne seg til det

 Det samme med de som er opplært i at kvinner kun håndhilser på menn de vil ligge med. Man fjerner ikke slik opplæring på null komma niks.

I vår kultur er det en veldig overseksualisering av toppløse kvinner. Det trengs en del toppløse kvinner over noe tid for å roe dette ned til et normalt nivå.

Anonymkode: d5c84...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay.... Etter tre turer på nudiststranden denne uken kan jeg oppsummere...

Et herlig mangfold av kropper av alle slag. Noen kjempetjukke, noen syltynne, noen veltrente men de fleste helt normale. Peniser kommer i alle fasonger og størrelser, jeg har sett de med bitte små og de med svære, men flest normale. Når det gjelder selvtillit ang egen størrelse på penis får man både en knekk og en boost i selvtilitten. (Nå får jeg sikkert kjeft igjen siden jeg kommenterer min egen størrelse...) For en som ikke ble velsignet med den aller største (iallefall i slapp tilstand) får man som oftest en liten knekk, samtidig blir man utrolig "glad" når man ser at flere har mindre enn deg også...

Det har vært folk i alle aldre, flest godt voksne, men også en del unge (type i 20-årene). Det er flott å se ei veldreid ung dame ligge der, men det er jammen noe vakkert med ei dame på 60+ også.

Det er alle slags "frisyrer" der, de med full busk, de uten et hårstrå og de men noe midt mellom. Dette gjelder både damene og menn.

Alt i alt vil jeg tippe at brukerene av stranden er et tversnitt av befolkningen.

Det var helt "ufarlig" å være der, og det var ingen sak å kaste klærne første gang. Og etter et par ganger har den "verste" spenningen lagt seg og det føles helt naturlig å bare ligge der naken blant andre nakne folk.

Da er det bare å vente til neste gang anledningen byr seg for et nytt besøk.

 

Anonymkode: fc6eb...90d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk opplevelse du får og komme så tett innpå likesinnede og der du selv ikke minst får oppleve noe som du kanskje har fortrengt i flere år så er det vel neste fase å invitere kona de med... 

Anonymkode: adb17...979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...