Gå til innhold

Fastlege venteliste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, R730 skrev:

Hvordan setter man seg på venteliste? Jeg har logget inn der man kan bytte fastlege, men det går ikke an å sette seg på venteliste til noen av de som har det? Uavhengig av hvor få eller mange de har det fra før av 

Ikke alle legene ønsker å ha venteliste. Jeg tror de vil ha en reduksjon i pasientlista si og tar ikke inn nye uansett. En populær lege her i området har redusert med flere hundre pasienter ved naturlig avgang over mange år.  (Etter min mening mye bedre enn de som ved loddtrekning skreller bort en god del i en jafs).

Anonymkode: 8c6ee...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle legene ønsker å ha venteliste. Jeg tror de vil ha en reduksjon i pasientlista si og tar ikke inn nye uansett. En populær lege her i området har redusert med flere hundre pasienter ved naturlig avgang over mange år.  (Etter min mening mye bedre enn de som ved loddtrekning skreller bort en god del i en jafs).

Anonymkode: 8c6ee...a38

Ja det er en bra måte å gjøre det på. Vil være fryktelig frustrerende for endel pasienter å få brev i posten om at du plutselig er ute av lista. Men noen leger har vel ikke mulighet til å gjøre det ved naturlig avgang fordi man av en eller annen grunn må ha ned listene raskt.

Anonymkode: b59dc...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her jeg bor var jeg nummer tre på venteliste og fikk plass etter en måned. Så vidt jeg vet rykker du inn på lista med en gang det blir en ledig plass

Anonymkode: 18b0e...e4b

Det stemmer ikke. Lista åpnes ikke opp før det blir 10 eller 20 ledige plasser

Anonymkode: 5c810...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...