AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #21 Skrevet 16. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Blandingshund! Jo flere blandinger i den jo bedre! Mine har ca 6 raser i seg og sunnere og sjokkerende vakre hunder skal det godt gjøres å finne i Norge. ( jeg takket nei til avisintervju om disse unike hundene) Anonymkode: 2bcb7...a57 De er ikke nødvendigvis sunnere nei. Mange ganger har man jo ikke peiling på om hunden har arvelige sykdommer. Min tantes hund måtte avlives som 8 åring grunnet kreft, å hun var en blanding av alt mulig. Anonymkode: 459aa...dbc
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #22 Skrevet 17. juli 2019 På 16.7.2019 den 9.12, AnonymBruker skrev: jeg kommer til å dra på mye turer,og jeg kommer til å jobbe mye på verksted. Hvilke hund velger jeg, og hvilken hund takler å være hjemme alene? Alaskan malamut blir for stor å ta med i bilen som jeg har. Det må være en mellom stor hund. Anonymkode: a3a68...e00 Mye turer er jo en selvfølge når man har hund. En hund skal jo ha minimum tre turer hver dag,pluss lek, kos og mental trening. Du bør også tenke på hvor mye alene hunden din blir om du skal jobbe mye. De fleste hunder er jo alene hjemme og tåler det,-fordi de må, men da bør man tenke på at man MÅ ha overskudd til å aktivisere den når man selv kommer sliten hjem. Selv har jeg labrador, og han krever gode turer og mye lek og mental trening for å bli sliten. Vi er to voksne som deler på dette gjennom dagen, og jeg hadde ikke klart å gi han like stor livskvalitet alene. Anonymkode: f455c...167
Gjest Mask Skrevet 17. juli 2019 #23 Skrevet 17. juli 2019 (endret) Is this you john wayne? is this me. Endret 17. juli 2019 av Mask
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #24 Skrevet 17. juli 2019 On 7/16/2019 at 12:25 AM, AnonymBruker said: De er ikke nødvendigvis sunnere nei. Mange ganger har man jo ikke peiling på om hunden har arvelige sykdommer. Min tantes hund måtte avlives som 8 åring grunnet kreft, å hun var en blanding av alt mulig. Anonymkode: 459aa...dbc Ha! Joda. Spør veterinærer, folk som daglig jobber med hunder, folk som bor i land der det er adskillig flere prosent blandingshunder og se hva de sier om den generelle trenden. Du trodde ikke at jeg mener at 100% av alle mutts er sunnere?😆 Vi snakker om TREND. Ta gjerne kontakt med de største hundeforsikringsselskapene og hør hvilket hunder som det koster minst å forsikre- de hundene de har minst utbetalinger for. Forsikringsselskapene gjør sikkert det fordi de er så snille og lite opptatt av penger. Oppdrett og innalv av renrasede er et økende problem. Anonymkode: 2bcb7...a57 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå