AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #21 Skrevet 18. juli 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Du bekrefter jo bare for dem at du ikke taklet det ekstremt tøffe spørsmålet som er «hva er du ute etter?» Hvis du da ikke allerede har skrevet det i profilen, men på tinder kan en aldri for sikker uansett om en det står en er ute etter noe seriøst Anonymkode: ec307...8bc Svaret ligger I profilen min. Om du gidder ikke å lese den, gidder ikke å skrive noen selv, er det deg som er useriøs og ikke verdt tiden min. Tinder er bildebasert og det er helt ok om du skriver ikke noenting i profilen. Men med en gang du har matchet forventer jeg at du begynner med og si noe om hvem du er - og tar inn informasjonen som jeg har lagt ut for deg å lese. FØR du stiller spørsmål som er besvarte om du klarer og lese og tenke. Sparer masse tid ved å kutte ut slik damer - de er låte og bruker tinder som underholdning. Anonymkode: eee0e...5de 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #22 Skrevet 18. juli 2019 Kvinne her. Synes det er sykt turnoff å få det spørsmålet, for erfaringsmessig kommer det bare fra menn som kun er på jakt etter noe useriøst. Dessuten mener jeg at det ligger i kortene at jeg er kontaktsøkende når jeg er på tinder... Anonymkode: e3fb2...920
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #23 Skrevet 18. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinne her. Synes det er sykt turnoff å få det spørsmålet, for erfaringsmessig kommer det bare fra menn som kun er på jakt etter noe useriøst. Dessuten mener jeg at det ligger i kortene at jeg er kontaktsøkende når jeg er på tinder... Anonymkode: e3fb2...920 Kontaktsøkende er man vel uansett om det er litt kortvarig moro en ser etter? At det er turn off er jo synd, for så lenge det finnes forskjellige hensikter å velge i blant begge kjønn, så er det jo om å klarlegge det, før noen føler seg lurt. Anonymkode: 1a7bc...328
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå