AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #1 Skrevet 15. juli 2019 Mange som spør om dette i første melding? Er de fleste bare ute etter et ligg eller sex? Mange skriver de først og fremst er ute etter bekjentskap og vennskap.... Anonymkode: 6cea1...fea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #2 Skrevet 15. juli 2019 Tinder skiller seg ut fra mer tradisjonelle datingsider ved at det er flere som ikke er ute etter en kjæreste. Hvis det først og fremst er kjærlighet du leter etter så er kanskje ikke tinder plassen, selv om det selvfølgelig går an å finne på tinder og. Ingen søker vennskap i tradisjonell forstand på tinder da 🤭Vennskap betyr vel mer FF. Hva er det du søker da? Anonymkode: 0b552...7a2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #3 Skrevet 15. juli 2019 Ikke sant.... jeg vil ha en kjæreste- iallfall på sikt. Men vært ute av datingverden noen år, så trenger litt opplæring 🤣 Anonymkode: 6cea1...fea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #4 Skrevet 15. juli 2019 Sex, men også åpen for forhold. Såpass frustrert og oppgitt at jeg "per nå" er i en bruk-og-kast-fase. Mann 35 Anonymkode: fb016...a1c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #5 Skrevet 15. juli 2019 Synes det er greit å spørre om jeg for da får jeg sortert vekk mannfolka som bare er ute etter en ting. Anonymkode: 5e94f...e67 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #6 Skrevet 15. juli 2019 Det er fint å finne ut av det med en gang så slipper man å kaste bort tid Anonymkode: 25306...c62
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #7 Skrevet 15. juli 2019 Ja mange spør, hvis ikke han gjorde det, gjorde jeg det. Kjæresten min spurte hva jeg er ute etter på 5. Melding eller noe, så veeeldig kjapt😂 Anonymkode: 3e004...adb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #8 Skrevet 15. juli 2019 Mann her. Det er et naturlig spørsmål, når nesten ingen gidder å skrive så mye som et stikkord i profilen. Det er bedre for begge parter om grovsortering kan skje med et venstresveip, enn at det må utveksles flere meldinger før det avsluttes. At en viss prosent har uærlige hensikter, må du bare ta med på kjøpet. Anonymkode: 1a7bc...328
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #9 Skrevet 16. juli 2019 Det er et helt naturlig spørsmål å starte med. Tinder er laget for å være effektivt. Er du ute etter en kjæreste, burde du slippe å bruke tid på de som bare vil ha et ligg. Derfor viktig å få avklart slikt så fort som mulig. Anonymkode: 46573...7ff
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #10 Skrevet 16. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er greit å spørre om jeg for da får jeg sortert vekk mannfolka som bare er ute etter en ting. Anonymkode: 5e94f...e67 Da begynner det å bli skrinnt i utvalget som er igjen Anonymkode: ec307...8bc
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #11 Skrevet 16. juli 2019 Men svarer folk ærlig på slike spørsmål? Vil det ikke være enkelt å gi et litt mer pyntelig svar for nettopp å unngå å bli sortert vekk? Anonymkode: 4ee5a...00b 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #12 Skrevet 16. juli 2019 Åpen for mye, sex, elskerinne, av og til forhold... Søker ikke samboer. Anonymkode: 0d175...6f6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #13 Skrevet 16. juli 2019 OK men den er grei. Jeg er heller ikke ute etter samboer. Ts 😊 Anonymkode: 6cea1...fea
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #14 Skrevet 17. juli 2019 On 7/15/2019 at 10:53 PM, AnonymBruker said: Mann her. Det er et naturlig spørsmål, når nesten ingen gidder å skrive så mye som et stikkord i profilen. Det er bedre for begge parter om grovsortering kan skje med et venstresveip, enn at det må utveksles flere meldinger før det avsluttes. At en viss prosent har uærlige hensikter, må du bare ta med på kjøpet. Anonymkode: 1a7bc...328 Mann her - har brukt tid og skrevet profil på Tinder. Jeg får spørsmålet «Hva er du ute etter»....fra damer som har ikke giddet å skrive et ord i profilen sin. Dette tolker jeg som en slags maktdemonstrasjon: du leser profilen min, nekter å si noe om deg - meg vil kreve at jeg bukker og skraper foran deg. Absolutt ikke. Slette. Anonymkode: eee0e...5de
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #15 Skrevet 17. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann her - har brukt tid og skrevet profil på Tinder. Jeg får spørsmålet «Hva er du ute etter»....fra damer som har ikke giddet å skrive et ord i profilen sin. Dette tolker jeg som en slags maktdemonstrasjon: du leser profilen min, nekter å si noe om deg - meg vil kreve at jeg bukker og skraper foran deg. Absolutt ikke. Slette. Anonymkode: eee0e...5de Kan garantere for at du misforstår de damene på det groveste. Hvis de har lite i profilen og starter med "Hva er du ute etter?" er de bare forsiktige typer. Den aller siste grunnen for at de er sånn, er det du tror.. Anonymkode: deb8e...e5e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #16 Skrevet 17. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan garantere for at du misforstår de damene på det groveste. Hvis de har lite i profilen og starter med "Hva er du ute etter?" er de bare forsiktige typer. Den aller siste grunnen for at de er sånn, er det du tror.. Anonymkode: deb8e...e5e Det er jo veldig rart at de gjør sånn da. Ville heller gått ut i fra at de ikke hadde giddet å lese profilen. Anonymkode: 1a7bc...328
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #17 Skrevet 17. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig rart at de gjør sånn da. Ville heller gått ut i fra at de ikke hadde giddet å lese profilen. Anonymkode: 1a7bc...328 Nei, det er ikke rart. Det fins knapt en dame i hele Norge som ikke er blitt brukt til sex av en eller annen useriøs fyr. Damer blir skeptisk til menn av sånt. Anonymkode: deb8e...e5e 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #18 Skrevet 17. juli 2019 Hvem tror virkelig at menn på Tinder er seriøse? Anonymkode: de78a...6aa 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #19 Skrevet 17. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tror virkelig at menn på Tinder er seriøse? Anonymkode: de78a...6aa Samboeren min vil jeg si er ganske seriøs.. han sitter nå her enda da, to år etter tindermatchen vår 😊 Anonymkode: 6c4ac...5a8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2019 #20 Skrevet 17. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann her - har brukt tid og skrevet profil på Tinder. Jeg får spørsmålet «Hva er du ute etter»....fra damer som har ikke giddet å skrive et ord i profilen sin. Dette tolker jeg som en slags maktdemonstrasjon: du leser profilen min, nekter å si noe om deg - meg vil kreve at jeg bukker og skraper foran deg. Absolutt ikke. Slette. Anonymkode: eee0e...5de Du bekrefter jo bare for dem at du ikke taklet det ekstremt tøffe spørsmålet som er «hva er du ute etter?» Hvis du da ikke allerede har skrevet det i profilen, men på tinder kan en aldri for sikker uansett om en det står en er ute etter noe seriøst Anonymkode: ec307...8bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå