AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #21 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, applestories said: Etter fem år i jobben kan jeg si at i dag kommer ca. 5% til kommunen for å erklære seg som far. Det gjelder de siste to årene - før det gikk alt via sykehuset. I samme tidsperiode har vi fått nytt sykehus for fødende, vi ser stor forskjell. De fleste gjør det jo før fødsel. Og det er lett å se hvem som ikke har fått med seg endringen, for de lager veldig drama på termin/foreldre-grupper i etterkant Anonymkode: 732f2...425
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #22 Skrevet 14. juli 2019 I februar 2019 kunne far til min baby signere papirene på sykehuset i forbindelse med fødsel i hvert fall. Anonymkode: 055ea...2ba
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #23 Skrevet 14. juli 2019 Fikk beskjed da jeg fødte i november 2017 om at det var slutt på at sykehusene gjorde dette for deg og at man måtte innom nav kontor for å registrere far, men sykehuset fikset det med engang ungen var ute. Skal snart føde igjen på samme sykehus, så får se hva de gjør da 😛 Anonymkode: 9fb10...fa9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå