Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Marco-Polo skrev:

Åja 😅 dokumentasjonen er nok i orden ettersom du ikke har blitt kontaktet ;) 

Du aner ikke hvor letta jeg ble nå 🙈 trodde man bare fikk beskjed på svardagen at «nei sorry mac, den dokumentasjonen din var ikke bra nok» 🙈

Anonymkode: 0f3aa...381

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømte at svaret var ute når jeg brå våknet av drømmen klokka sju idag😂:alice: Var trist når det viste seg at det ikke var tilfellet og jeg kikket i denne tråden og fant ut at det var like stille her som før jeg la meg...

Anonymkode: 669d2...2ef

Drømte at jeg hadde fått positivt svar jeg! Ble skuffa når jeg våknet 😂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du aner ikke hvor letta jeg ble nå 🙈 trodde man bare fikk beskjed på svardagen at «nei sorry mac, den dokumentasjonen din var ikke bra nok» 🙈

Samme her! Var livredd for å få den beskjeden samme dag som opptaket 😅 var så stressa at jeg kontakta saksbehandler og fikk da heldigvis bekrefta at den var i orden (og at jeg var kvalifisert for studiene jeg har søkt) 😄 phuuu

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Var livredd for å få den beskjeden samme dag som opptaket 😅 var så stressa at jeg kontakta saksbehandler og fikk da heldigvis bekrefta at den var i orden (og at jeg var kvalifisert for studiene jeg har søkt) 😄 phuuu

Ble noen kilo lettere her! 😅 da er det håp med mine 49 konkurransepoeng 💪🏼

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømte at jeg hadde fått positivt svar jeg! Ble skuffa når jeg våknet 😂

Det har jeg gjort flere netter på rad nå. Merker at jeg trenger et konkret svar nå! Håper bare svaret ikke ødelegger resten av ferien 😅

Anonymkode: 731ac...68c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble noen kilo lettere her! 😅 da er det håp med mine 49 konkurransepoeng 💪🏼

Ja 😄 hva og hvor har du søkt?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jeg gjort flere netter på rad nå. Merker at jeg trenger et konkret svar nå! Håper bare svaret ikke ødelegger resten av ferien 😅

Anonymkode: 731ac...68c

Samme her! Dette er kanskje det værste jeg har ventet på å få svar på i mitt liv 🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Ja 😄 hva og hvor har du søkt?

Lillehammer for det meste, sosialt arbeid, barnevern, pedagogikk. Har også søkt i oslo, men det er det SISTE stedet jeg vil, å med tanke på at fjordårets snitt var høyere i oslo enn lillehammer så er vel sannsynligheten størst for å havne på lillehammer 😛 

AnonymBruker
Skrevet

KAN DET IKKE BARE KOMME NÅ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KAN DET IKKE BARE KOMME NÅ?

Enig 🤯🤯

AnonymBruker
Skrevet

Er det håp at det kommer 13? Hva tror dere?

Anonymkode: 1d220...dd4

Skrevet

Er det håp at det kommer 13? Hva tror dere?

Anonymkode: 1d220...dd4

Samordna er litt sadister og venter nok til klokken er 23:59

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lillehammer for det meste, sosialt arbeid, barnevern, pedagogikk. Har også søkt i oslo, men det er det SISTE stedet jeg vil, å med tanke på at fjordårets snitt var høyere i oslo enn lillehammer så er vel sannsynligheten størst for å havne på lillehammer 😛 

kult, jeg har også søkt sosialt arbeid :) håper vi kommer inn! har du søkt vanlig PPU? det må man ha master for å komme inn 🤔 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Marco-Polo skrev:

kult, jeg har også søkt sosialt arbeid :) håper vi kommer inn! har du søkt vanlig PPU? det må man ha master for å komme inn 🤔 

Jeg skal ta bachelor, så veit ikke helt hva du mener med master 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har også søkt Lillehammer, sosialt arbeid. Sykt spent nå 😱

Anonymkode: 108d5...79d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også søkt Lillehammer, sosialt arbeid. Sykt spent nå 😱

Heier på oss 🙌🏼

AnonymBruker
Skrevet

Har Lillehammer på førstevalget jeg også, på sosialt arbeid.

Men jeg ligger litt under snittet i fjor, og det er flere søkere i år, så lover ikke så godt for min del.. Har fått leilighet i Lillehammer og alt, så det hadde vært supert. Men den utdannelsen er drømmen min, så jeg flytter til Bodø på 10.valget mitt om jeg må 😂

Anonymkode: a62a0...ace

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg ligger litt under snittet i fjor, og det er flere søkere i år, så lover ikke så godt for min del.. Har fått leilighet i Lillehammer og alt, så det hadde vært supert. Men den utdannelsen er drømmen min, så jeg flytter til Bodø på 10.valget mitt om jeg må 😂

Jeg har også ordnet meg hybel på lillehammer 😅 har 49 konkurransepoeng, så jeg krysser fingrene for at det holder 🙈 

AnonymBruker
Skrevet

Haha, samme her, fiksa bosted og alt. Har også Bodø langt nede, vil ikke dit, helst til Lillehammer.. men vi må bare vente å se.. Sosionom er veldig populært nå ser jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også ordnet meg hybel på lillehammer 😅 har 49 konkurransepoeng, så jeg krysser fingrene for at det holder 🙈 

Har 48, håper det også holder 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...