Gå til innhold

SO-tråden 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Tror dere at det er sannsynlig at det kommer rundt midnatt? Virker jo litt rart, antar ta ingen i SO er på jobb nå, så da kunne de like så godt ha publisert det tidligere i dag liksom. Men vil jo gjerne at noe magisk skal skje om fem min...

Anonymkode: 4629f...a13

I 2017 fikk jeg svar 01.59 18. juli 😂

Anonymkode: a1e68...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah fuck it, tar kvelden, satser på en mer innholdsrik dag i morgen😎 

Anonymkode: d0e28...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I 2017 fikk jeg svar 00.07 18.juli. Da hadde også folk begynt å få svar fra 21-22 på kvelden. Så jeg tviler på at det skjer noe nå i natt dessverre. Om 24 timer vet dere svaret 🤪

Anonymkode: fbdbe...b0d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uken har vært et helvete, sovner alt mellom 4-7 om morgenen. Hadde egentlig innfunnet meg med at jeg måtte vente til Lørdag før jeg så denne tråden her tilfeldigvis. Ble ikke noe lettere å sove nå som jeg fant ut at jeg allerede kan få svar i morgen 😂

Jeg har søkt sosialt arbeid, 10 forskjellige steder i landet. Det verste med det hele er å vite at jeg skal flytte fra kone og bikkjer for et år (hu blir hjemme i et år og fullfører bacheloren, før hun flytter etter neste sommer), og jeg vet ikke engang hvor jeg skal flytte 😭 

Jeg kan havne i Lillehammer, Sogndal, Volda eller Bodø (har søkt i de store byene også, men tviler sterkt)

Det er bare pining å sitte med leiligheter to steder i landet jeg aldri har besøkt, og ikke engang vite om jeg skal flytte dit. Eller kanskje jeg kommer inn et annet sted hvor jeg ikke har fått leilighet så kommer det stresset i tillegg.. Nei huff. Måtte bare dele litt tanker her før jeg (forhåpentligvis) sovner til det tikker inn en mail om at opptaket er klart.

God natt folkens! Spennende tid fremfor oss 😃

Anonymkode: a62a0...ace

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle! Jeg var i deres situasjon ifjor og kom inn på førstevalget, holdt på å tisse på meg når jeg åpna brevet. 

Anonymkode: 16149...dc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å reise på jobb 😂 Det er så lite å gjøre om dagen og jeg har en trang til å sjekke SO hele tiden... 🙈

Anonymkode: 2a7e6...c16

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gruer meg til å reise på jobb 😂 Det er så lite å gjøre om dagen og jeg har en trang til å sjekke SO hele tiden... 🙈

Anonymkode: 2a7e6...c16

Samme her! Tror ikke jeg tør å sjekke verken SO eller KG før jeg er ferdig, er en fare for at jeg blir å gråte uansett resultat :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det brått for meg i natt at praksis jeg har (søker via 23/5 regel) ikke blir godkjent slik at all den harde jobbingen med å ta opp alle studiekompetansefagene er bortkastet🙈 for jeg har skader som gjør at jeg er helt avhengig av å få tatt en utdannelse for å komme meg i jobb. Så å samle mer praksis blir et mareritt 🙄 hjelpes.... 

Anonymkode: 0f3aa...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk det brått for meg i natt at praksis jeg har (søker via 23/5 regel) ikke blir godkjent slik at all den harde jobbingen med å ta opp alle studiekompetansefagene er bortkastet🙈 for jeg har skader som gjør at jeg er helt avhengig av å få tatt en utdannelse for å komme meg i jobb. Så å samle mer praksis blir et mareritt 🙄 hjelpes.... 

er du sikker på at den ikke blir godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marco-Polo skrev:

er du sikker på at den ikke blir godkjent?

Nei 😅 det var bare en tanke som slo meg, «hva om» 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den ikke hadde blitt godkjent hadde du blitt kontaktet for "lenge" siden. Jeg har vært i kontakt med saksbehandler, og de sa at de hadde ringe/brevrunde i slutten av juni for å be om mer dokumentasjon om søkere hadde for lite/ugyldig dokumentasjon. Jeg har ikke hørt noe, så regner med at det er godkjent for meg, og da er det nok det for deg også. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drømte at svaret var ute når jeg brå våknet av drømmen klokka sju idag😂:alice: Var trist når det viste seg at det ikke var tilfellet og jeg kikket i denne tråden og fant ut at det var like stille her som før jeg la meg...

Anonymkode: 669d2...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 😅 det var bare en tanke som slo meg, «hva om» 🙈

Åja 😅 dokumentasjonen er nok i orden ettersom du ikke har blitt kontaktet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis den ikke hadde blitt godkjent hadde du blitt kontaktet for "lenge" siden. Jeg har vært i kontakt med saksbehandler, og de sa at de hadde ringe/brevrunde i slutten av juni for å be om mer dokumentasjon om søkere hadde for lite/ugyldig dokumentasjon. Jeg har ikke hørt noe, så regner med at det er godkjent for meg, og da er det nok det for deg også. :)

Åh herregud nå ble jeg letta!! Du er favorittmennesket mitt i dag ❤️❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper samordna ler seg ihjel av alle nervevrakene her 🙄 kunne godt gjort slutt på lidelsene våre snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...