Gå til innhold

Greit å jogge i bare sport-BH?


Gnå

Anbefalte innlegg

Jeg hadde selv ikke jogget i sports-bh blant mange mennesker, men jeg bryr meg ikke om hva andre gjør. Altså hadde jeg ikke reagert så mye på det, hvis jeg hadde sett andre. 

Endret av Supernova17
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk gått igjennom deler av sentrum i shorts og bikinioverdel de siste dagene 😱 Skulle på stranda, gikk over Barecode. 😅

Anonymkode: 9bd38...5cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor noen har problemer med det. Det er faktisk utrolig mye bedre å jogge i bare sports-bh enn med singlet. 

Anonymkode: 5ae6c...767

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor noen har problemer med det. Det er faktisk utrolig mye bedre å jogge i bare sports-bh enn med singlet. 

Anonymkode: 5ae6c...767

Det er det virkelig 👍 Jeg løper i skogen - er en rundløype der- og når det er varmt er det jo skikkelig digg å få slippe ut svetten skikkelig 🤩 Jeg løfter ikke et øyelokk for å se på hverken hva den som løper forbi meg har på seg - være seg mye eller lite. Jeg trener og er i min sone. Der er det fint😂 Og ser jeg noen løpe ellers, så tenker jeg akkurat det; ah- de er i sonen, og har det nok braaa 🥰 

Helt uvesentlig hva de har på seg 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør man om ting som er naturlig. Løp som du vil, bh eller ikke.

Anonymkode: 5946c...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på bygda og jogger langs veien og litt på sti, er det varmt så jogger jeg i shorts og sportsbh. Ser mange menn jogger i baris også. Synes det er helt naturlig, er jo ubehagelig med så mye klær når det er så varmt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det greit, folk må slutte å seksualisere ALT som rører seg.

Anonymkode: 07762...75a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 20.58, Gnå skrev:

Synes dere det er greit for damer å løpe/trene ute i bare sports-BH (beholder shortsen, altså :P)?Avhenger det av hvor man løper?

Ja, jeg synes ikke det er noe galt å gjøre det. Det er jo veldig behagelig å ikke ha noe løst utenpå som blir vått av svette! Foretrekker alltid å trene slik inne, samt ute såfremt det er varmt nok. 

Så får folk heller glane og mene hva de måtte.. 

Endret av VinterRose
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 21.05, Bondenisse skrev:

Helt innafor... jeg vandrer mye rundt i fjellet i bare bh nå, definitivt ikke for å vise kroppen men for å sole meg

Helt enig! Hvorfor ikke?

Anonymkode: 3ca62...85a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil. Om du selv ikke syns det er greit så dropper du det. Ville ikke gjort det selv, enkelt og greit fordi jeg kan fint bruke en t-skjorte eller singlet. Ser ingen fordeler med å bare jogge i sports bh. Jeg er heller ikke glad i å bli sett på, og trener man i en liten shorts og sports bh kan man fort tiltrekke seg blikk. Jeg har store pupper i tillegg, så ja, innlysende nok beholder jeg klærne på. Så ei dame som jogga langs veien her en dag, hun hadde på seg en slik liten shorts og sports bh. Tenkte bare wow i mitt stille sinn, for hun så bra ut. :P 

Endret av Mehr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det alle, eller bare de med slank kropp og små pupper som ikke disser? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...