Gå til innhold

Greit å jogge i bare sport-BH?


Gnå

Anbefalte innlegg

Synes dere det er greit for damer å løpe/trene ute i bare sports-BH (beholder shortsen, altså :P)?Avhenger det av hvor man løper?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit på fjellturer O. L., men ville ikke gjort der selv i en storby. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig folk overopphetet om de tar på seg en løs singlet?

Jeg blir ikke fornærmet, men jeg antar det er for å vise kroppen.

Anonymkode: 49ba9...bd0

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer menn og jogge i skjorte, så klarer nok damer også å gjøre det.

Men om du gjør det, så  ikke klag på om folk stirrer på deg, for du vet godt hva det innebærer når folk går lettkledde :)

Anonymkode: 56f57...426

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor... jeg vandrer mye rundt i fjellet i bare bh nå, definitivt ikke for å vise kroppen men for å sole meg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig ville ikke gjort det :) viser for mye kropp. man klarer å ha på seg en singlet :) 

K23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville jeg glatt gjort. Om folk tror det er for å vise meg frem så vær så god å glo. 

Anonymkode: 05953...dc7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn her? 

https://www.ellos.no/rohnisch/sports-bh-kay-sports-bra/1066047-08-XS?extcmp=01_NO_SEM_G4&LGWCODE=106604708;87173;4797&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMI39Xpx4mw4wIVxBsYCh1EXg8LEAQYAyABEgKCE_D_BwE

Jeg ser ikke problemet med det. Deilig å slippe masse klær når man trener i varmen. Ser mange menn løper i bar overkropp, så hvorfor i all verden skulle ikke en dame kunne løpe i sportsbh?

Anonymkode: c336f...034

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper kun i sports-bh og shorts når det er over 20 grader, og ser at de fleste langs løypen min gjør det samme. På samme måte som man bader og soler seg i bikini så er det selvfølgelig helt greit å trene i et antrekk tilpasset været. 

Anonymkode: 43a30...00e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer menn og jogge i skjorte, så klarer nok damer også å gjøre det.

Men om du gjør det, så  ikke klag på om folk stirrer på deg, for du vet godt hva det innebærer når folk går lettkledde :)

Anonymkode: 56f57...426

Ser masse menn som løper i bare shorts, med bar overkropp. Det er myye luftigere å få avdampning fra svetten på rygg og mage fremfor å løpe i våt singlet. 

Anonymkode: 9a998...ab2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På steder med mye folk, synes jeg godt både menn og kvinner kan ta på seg noe på overkroppen, uansett hva man driver med. Jeg ville jo aldri finne på å gå rundt i sentrum  bare BH, jeg skjønner ikke helt hvorfor det er en selvfølge å gjøre det når man jogger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger nesten utelukkende på sti i skogen. På varme dager hender det jeg vrenger av trøya, men jeg tar den alltid på igjen når jeg nærmer meg områder med mer folk. 

Men ville ikke falt meg inn å gjøre det samme om jeg løp langs Akerselva i Oslo sentrum.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så 2 som jogget her om dagen. Begge i sports-bh, den ene tenkte jeg over fordi hun hadde store pupper og selv med sports-bh hoppet de veldig opp og ned. Men det var eneste grunn for at jeg la merke til det, så for min del må de gjerne jogge sånn. 

Anonymkode: 632bc...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du vil få sultende blikk fra kåte mannfolk så kan du gjøre det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det noen ganger fordi det er digg og for å få farge på den bleke kroppen. Og fordi det er så sjelden det er varmt nok så når det faktisk går an...! Men løper som regel på grusstier og i områder hvor jeg typisk treffer på 1-2 personer i løpet av de 60-90 minuttene jeg er ute. Skulle jeg løpt et offentlig sted eller om jeg feks skulle innom en matbutikk på vegen hjem OL ville jeg uten tvil fortrukket åvha en t-skjorte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk skal få trene i hva de vil! Jeg kan ikke trene med kun sports bh, fordi jeg har alt for store pupper og jeg syns det ser rart ut om jeg skal sprade rundt i kun sports bh og tights, kanskje litt vulgært også... 

Anonymkode: 6417b...e97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...