AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Hvilken syns du smaker best? Jeg kommer til å kjøpe meg en moccamaster i neste uke og er egentlig bare kjent med Ali og Evergood fra før av. Jeg har også sett slike store sorte maskiner i matbutikk som maler kaffe fra bønner og over i en pose som man setter innpå uttaket, men husker ikke hvor de har det lengre. Liker det best fra normal fyldig til litt kraftigere smak. Noen som har et godt tips til meg? Anonymkode: 455b6...73e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 Evergood Dark Roast Anonymkode: ae3a5...71f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken syns du smaker best? Jeg kommer til å kjøpe meg en moccamaster i neste uke og er egentlig bare kjent med Ali og Evergood fra før av. Jeg har også sett slike store sorte maskiner i matbutikk som maler kaffe fra bønner og over i en pose som man setter innpå uttaket, men husker ikke hvor de har det lengre. Liker det best fra normal fyldig til litt kraftigere smak. Noen som har et godt tips til meg? Anonymkode: 455b6...73e https://meny.no/Tema/Kaffe/Kvern-din-egen-kaffe/ Anonymkode: 7eb17...772 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken syns du smaker best? Jeg kommer til å kjøpe meg en moccamaster i neste uke og er egentlig bare kjent med Ali og Evergood fra før av. Jeg har også sett slike store sorte maskiner i matbutikk som maler kaffe fra bønner og over i en pose som man setter innpå uttaket, men husker ikke hvor de har det lengre. Liker det best fra normal fyldig til litt kraftigere smak. Noen som har et godt tips til meg? Anonymkode: 455b6...73e Om du kjøper på kaffebarer, har de som også som service at de maler opp kaffe til deg. Det er også ganske billige kaffekverner å få på elkjop, o.l., så du kan male helt fersk når du skal trakte deg en kopp. Det er å anbefale (og noe vi flottet oss med hver helg før vi fikk barn). Da får man plutselig langt større repetoar å leke seg med. Anonymkode: b35d2...49b 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 Takk for bra tips. Anonymkode: 455b6...73e
Vox_populi Skrevet 12. juli 2019 #8 Skrevet 12. juli 2019 Jeg har testet Evergood hele bønner malt av maskina mot kokemalt Evergood i samme maskin. Umulig å smake forskjell. (Derimot synes jeg kokemalt gir bedre resultat enn filtermalt i alle traktemaskiner.) Av de normalprisede maskinene jeg har brukt, er Severin Café Caprice i en klasse for seg når det gjelder smaken, noe som sikkert skyldes den spesielle konstruksjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå