Gå til innhold

Lave menn - den nye diskriminerte minoriteten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 178 cm og har fått så mye damer og fitte gjennom hele livet at det halve kunne vært nok.

Det er jo ikke lavt.

Når en snakker lavt snakker en menn som ligger mellom 160 og 170

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Selv en veldig overvektig dame får mye mer oppmerksomhet  enn en mindre poppulær mann.

results-after-4-months.png

Anonymkode: 5ce7a...a27

Tviler på at det er mye kvalitetesmeldinger de får. Viktig å tenke over det også.

https://www.dagbladet.no/nyheter/funnet-i-14-deler-etter-tinder-date/71386203

 

Anonymkode: 014a1...ed9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

De overvektige damene har det på samme måte

Anonymkode: 8e8ea...293

Så slutt å spise så jævla mye da. Det er ikke så vanskelig.

Anonymkode: f2bcf...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Snakker som en mann på 163 her. Denne fyren gir oss andre et dårlig rykte, ikke rart folk tror at Napoleons komplekset er en legit greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 167, og siden jeg er 159, så er han høy for meg. 😁

Anonymkode: df3a9...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To av eksene mine var under 165

Anonymkode: 6e016...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kvinne spiller det ingen rolle om mannen er lav så lenge han er rik. Faktisk så spiller ingenting rolle som oftest for kvinner når mannen har penger. Han kan se ut som et takras, lav og ha null sosiale antenner. Det spiller ingen rolle for dem. 

Skjønner ikke folk som nevner lave damer? En lav dame er veldig populær mens en lav mann er stikk motsatt. Hvorfor putte de i samme kategori?

Anonymkode: c9384...43f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en kvinne spiller det ingen rolle om mannen er lav så lenge han er rik. Faktisk så spiller ingenting rolle som oftest for kvinner når mannen har penger. Han kan se ut som et takras, lav og ha null sosiale antenner. Det spiller ingen rolle for dem. 

Skjønner ikke folk som nevner lave damer? En lav dame er veldig populær mens en lav mann er stikk motsatt. Hvorfor putte de i samme kategori?

Anonymkode: c9384...43f

Hva med høye damer?

 

Men nei. Du tar helt feil. Alle damer bryr seg ikke om rike menn. Hvorfor skulle norske damer gjøre det uansett? Du kan tjene bra og leve helt fint og komfortabelt her bare ved å jobbe på matbutikken.

Dette er nok mye mer et amerikansk fenomen - (som vi ser i videoen) både dette med høyde og rike menn. Der har man ikke gratis helsevesen engang, så det lønner seg å være rik der og ikke middelsklasse.

Anonymkode: 014a1...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å syr. Dere sier det samme om høye jenter. Dere vil ha små fordi de er mer "feminine og søte". Som en annen skriver så er det rart hvor sinte menn blir når de blir behandlet på samme måte som dere behandler oss.

Anonymkode: a4143...49e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 181 og har aldri fått kommentarer på at jeg er lav, selv om jeg er og føler meg lav. Tror mye handler om innstilling altså. 

Anonymkode: 2518e...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv er jeg 181 og har aldri fått kommentarer på at jeg er lav, selv om jeg er og føler meg lav. 

Anonymkode: 2518e...408

180 er snittet for menn, altså 13 cm over smitthøyda for kvinner som er 167. Du er høyere enn dette.

Du er ikke lav, du er helt normal. 

Anonymkode: 6e016...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...