Gå til innhold

Lave menn - den nye diskriminerte minoriteten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter årevis med diskriminering for sin lave høyde, rant det til slutt over for denne fyren. Videoen gikk viralt, og han omtaler nå seg selv som de laves Martin Luther King.

https://www.thesun.co.uk/news/9484125/bagel-shop-rant-short-man-dating-tackled/

Samer, svarte, handikappede, jøder, homofile, sigøynere og lave menn.

Minoritetene har det ikke lett nå til dags.

Anonymkode: d459c...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har en youtube kanal med flere sånne videoer ...

Anonymkode: 4f3f5...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter årevis med diskriminering for sin lave høyde, rant det til slutt over for denne fyren. Videoen gikk viralt, og han omtaler nå seg selv som de laves Martin Luther King.

https://www.thesun.co.uk/news/9484125/bagel-shop-rant-short-man-dating-tackled/

Samer, svarte, handikappede, jøder, homofile, sigøynere og lave menn.

Minoritetene har det ikke lett nå til dags.

Anonymkode: d459c...a45

De overvektige damene har det på samme måte

Anonymkode: 8e8ea...293

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Har ikke noe imot lave menn, eller kvinner.

Er over 170 selv og kvinne.

 

Aner ikke hva dette dreier om, men jeg har ikke hørt om at lave menn blir mobbet i Norge noe særlig.

Anonymkode: 014a1...ed9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 175, og ser mange menn som er lavere enn meg, og mye lavere skaffer seg kone og barn.

Har aldri merket at noen har blitt mobbet pga høyde, og jeg var den lille tassen som ikke engang var 150 cm da jeg begynte på ungdomsskolen.

Det er ikke mobbing at damer har høydekrav, men det er en preferanse som kan såre på samme måte som at mange menn søker slanke damer, yngre damer eller damer uten barn. Det er sårende for damer også.

Men så er det jo slik at man er i sin rett til bestemme hvem man vil ha i livet sitt. Både damer og menn. Man må bare takle det, og gjøre det beste ut av det. Det er vel håp for alle.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Jeg er 175, og ser mange menn som er lavere enn meg, og mye lavere skaffer seg kone og barn.

Har aldri merket at noen har blitt mobbet pga høyde, og jeg var den lille tassen som ikke engang var 150 cm da jeg begynte på ungdomsskolen.

Det er ikke mobbing at damer har høydekrav, men det er en preferanse som kan såre på samme måte som at mange menn søker slanke damer, yngre damer eller damer uten barn. Det er sårende for damer også.

Men så er det jo slik at man er i sin rett til bestemme hvem man vil ha i livet sitt. Både damer og menn. Man må bare takle det, og gjøre det beste ut av det. Det er vel håp for alle.

Her har vi virkelig en fornuftig mann!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Boodelooap skrev:

Her har vi virkelig en fornuftig mann!

Ja, selvinnsikten er på topp😋

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med 2 menn ikke høyere enn 165, og de begge to fikk damer lett som bare det. Og ser da jevnlig lave menn, med dame. 

Anonymkode: 17881...888

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vanskelig å ha så lite selvinnsikt at man ikke ser at det gjerne er andre grunner til at man ikke får seg kjæreste, for eksempel personligheten. 

Anonymkode: 375ef...097

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tolke HI som et ironisk innlegg. Hvis menn under 175 skulle være diskriminert på noen måte burde det gjelde halvparten av mine mannlige kollegaer. De virker ikke å ha særlige problemer i hverdagen i så måte, tvert om. Trivelige, sosiale og populære, hele gjengen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste blir "diskriminert" på en eller annen måte, og faller utenfor noens preferanser. Det dummeste en kan gjøre tror jeg er å grave seg ned i offermentalitet, kanskje særlig når en tilhører en gruppe en vet ikke har noen politisk støtte for det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 178 cm og har fått så mye damer og fitte gjennom hele livet at det halve kunne vært nok.

Selv i dag er jeg plaget av at kvinner «prøver seg» selv om jeg er godt gift og snart femti år.

Tror at i den virkelige verden er det andre kriterier enn høyde som teller mest.

problemet i dag er at mennesker velger hverandre fra en smørbrødliste før de møtes, og da er det naturlig at de høyeste rekesmørbrødene blir smakt på først, selv om de kanskje ikke smaker best.

Hvis folk begynner å møtes på naturlige arenaer i stedet for Tinder så hadde ikke dette vært et problem.

Anonymkode: a5f36...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De overvektige damene har det på samme måte

Anonymkode: 8e8ea...293

Nei. Selv en veldig overvektig dame får mye mer oppmerksomhet  enn en mindre poppulær mann.

results-after-4-months.png

Anonymkode: 5ce7a...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sutre over at man er lav blir som å sutre over at man er svart. Sutrete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest xfs367

Jeg syns man har rett til å bli forbanna, og vise det, hvis det er sånn at man får kommentarer på det, spesielt når disse kommentarene kommer fra noen som skulle ha behandlet deg som enhver annen kunde. Så en annen video av ham, hvor han får en kommentar fra en som jobber bak disken i en Deli hvor han har handlet: "How tall are you?" Bra for ham at han står opp for seg selv, og ikke bare godtar rollen som "noen å le av" bare fordi andre gjerne vil putte ham i den boksen. Hvis jeg hadde vært vitne til den bagel-insidenten helt øverst her, og absolutt skulle blande meg inn, ville jeg i det minste først fått klarhet i om dama bak disken faktisk gav ham en "smirk" eller ikke. Mest patetisk av alle var han som slengte ham i bakken, "dagens helt" liksom.

Endret av xfs367
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvor forbannet menn blir når de blir behandlet som kvinner. Nå er jeg veldig høy for kvinne å være over 180, men har så klart mange venninner som er alt fra 160 til 170. De på 160, får ofte høre fra menn at de er søte og små, at menn får lyst å beskytte de mm. Og som en høy person, får jeg absolutt samme følelser for lave menn, litt sånn, men hælledussen, skal passe på deg jeg. Dog har jeg vett nok til å ikke si noe og blir i såfall ikke wur når jeg blir kalt valkyrie, giganten mm. Ja jeg er høyere enn gjennomsnittsmannen. Plager ikke meg, dog virker det som noen menn føler seg truet?

Anonymkode: 27242...f7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en mann som står opp for seg selv!! Ble helt sjarmert her jeg 😊😊

Anonymkode: 73cac...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei. Selv en veldig overvektig dame får mye mer oppmerksomhet  enn en mindre poppulær mann.

results-after-4-months.png

Anonymkode: 5ce7a...a27

Du tror alle som sendte melding til kvinnen ønsket forhold? Det er nå slik at kvinner får mye sexmeldinger, og jeg er ganske sikker på at minst 8 av meldingene hun fikk var menn som sendte slibrige meldinger, eller som ganske kjapt ville gått fra "hei, du er søt, gjør på" til "skal vi knulle"

Den type oppførsel er sjeldent blant kvinner. Menn sender sexmeldinger til alle så de kan pule bare for å pule. Kvinner sender kun sexmeldinger når de ønsker pule noen de er tiltrukket til

Derfor denne skeivfordelingen

Skal sies at vi ikke ser hva disse personene har skrevet på profilen sin....

Å bli ønsket til pulings fordi mannen tenker du er så stygg at du tar til takke med hva som helst er ikke noe som øker selvtillit eller noe som er positivt på noen måte for den som opplever det. 

Anonymkode: 2c71e...61a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...