Gå til innhold

Diskusjonsforumet «Kvinnsnakk» på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskusjonsforumet kvinnsnakk på Facebook har blitt arkivert i dag, til tross for at det er aktive brukere der inne som er engasjert og velvillig skriver nye tråder. Noen som vet hvorfor gruppen har blitt arkivert?

Anonymkode: 7d274...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diskusjonsforumet kvinnsnakk på Facebook har blitt arkivert i dag, til tross for at det er aktive brukere der inne som er engasjert og velvillig skriver nye tråder. Noen som vet hvorfor gruppen har blitt arkivert?

Anonymkode: 7d274...09b

Hun har visst andre ting å bruke tiden på, så i stedet for å delegere så gjør hun det sånn 😅

Anonymkode: e6710...6c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre gang dette skjer. Sist gang slettet de forrige gruppen og laget ny, nå arkiverer de denne. Irriterende, stor underholdningsfaktor der inne. Maktsjuk admin som i stedet bare kunne meldt seg ut og latt andre overta roret.

Anonymkode: 5fe71...24b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har visst andre ting å bruke tiden på, så i stedet for å delegere så gjør hun det sånn 😅

Anonymkode: e6710...6c6

Men det der er veldig dårlig gjort overfor brukerne. Vi har ikke fått noe beskjed i det hele tatt. Da kunne hun i det minste gitt ansvaret til noen andre🙄

Anonymkode: 7d274...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er andre gang dette skjer. Sist gang slettet de forrige gruppen og laget ny, nå arkiverer de denne. Irriterende, stor underholdningsfaktor der inne. Maktsjuk admin som i stedet bare kunne meldt seg ut og latt andre overta roret.

Anonymkode: 5fe71...24b

Dette reagerte jeg også på. Folk kunne bli moderator men det var begrenset med hva de hadde lov til å gjøre der inne, og da er selve poenget borte. Admin gjorde heller ikke så godt inntrykk på folk når hun konstant kjeftet og smelte i gruppa helt uten grunn!

Anonymkode: 7d274...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette reagerte jeg også på. Folk kunne bli moderator men det var begrenset med hva de hadde lov til å gjøre der inne, og da er selve poenget borte. Admin gjorde heller ikke så godt inntrykk på folk når hun konstant kjeftet og smelte i gruppa helt uten grunn!

Anonymkode: 7d274...09b

Sånn blir det når man tror man er verdens navle. 

Anonymkode: e6710...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn blir det når man tror man er verdens navle. 

Anonymkode: e6710...6c6

Er det ingen andre moderatorer som reagerer på dette? De har vel rett til å drive videre gruppa hvis hu ikke vil?

Anonymkode: 7d274...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ingen andre moderatorer som reagerer på dette? De har vel rett til å drive videre gruppa hvis hu ikke vil?

Anonymkode: 7d274...09b

Tror ikke de kan, siden de ikke har eierrettigheter til gruppa.. 

Anonymkode: 5fe71...24b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. said:

Jeg ble kastet ut derfra før jul.

Vet du hvorfor?

Anonymkode: 5fe71...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ei gruppe som heter kvinnebevegelsen. Prøv den :)

Anonymkode: e6710...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, xfs367 skrev:

La meg gjette: Du brukte ordet "skrævatøs"?

Nei, jeg gadd ikke å hjelpe en annen bruker på gruppen. En bruker med innvandrerbakgrunn, som var gift religiøst med en eller annen med samme bakgrunn og som bodde i Tyskland og hadde gjort det i årevis (hadde ikke oppholdstillatelse overhodet, tviholdt på tysk oppholdstillatelse), mens hun var registrert som singel her i Norge og fikk stønader fra den norske stat. Han kom til Norge mye godt hver sommer og smelte henne på tjukken og så dro han tilbake til Hamburg når Oktoberfest startet. Hun lurte på hvilke stønader hun hadde krav på nå etter det siste regjeringsskifte, og jeg stilte noen spørsmål som opprørte henne, moderatorene ble sure og så ble jeg kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke de kan, siden de ikke har eierrettigheter til gruppa.. 

Anonymkode: 5fe71...24b

Har admin eierrettigheter? Hun er jo bare 19 år eller no? Hva med de tidligere adminene?

Anonymkode: 7d274...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det i det hele tatt noen medlemmer igjen? De kastet jo ut alle som sa noe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har admin eierrettigheter? Hun er jo bare 19 år eller no? Hva med de tidligere adminene?

Anonymkode: 7d274...09b

Altså eierskap til gruppen, hun startet den mener jeg. Hun har ikke noe økonomisk forhold til den. Alle kan starte en gruppe. De tidligere adminene har ikke så mye de skulle sagt tydeligvis. Da ville nok en av dem fått admin-rettigheter for å drive videre.

Anonymkode: 5fe71...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som admin kan man legge ned ei gruppe.Det er jo unødvendig å gjøre det,dersom andre vil overta.Det er en enkel sak å ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Chantielle skrev:

Som admin kan man legge ned ei gruppe.Det er jo unødvendig å gjøre det,dersom andre vil overta.Det er en enkel sak å ordne.

Hun kunne i det minste ha spurt noen før hun la ned gruppa. Det er ikke engang lagt opp til at man kan reagere eller komme med noen kommentarer.

Anonymkode: 7d274...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...