Gå til innhold

Diskusjonsforumet «Kvinnsnakk» på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun kunne i det minste ha spurt noen før hun la ned gruppa. Det er ikke engang lagt opp til at man kan reagere eller komme med noen kommentarer.

Anonymkode: 7d274...09b

Ja,som nevnt,det er unødvendig å legge ned. Vet flere som har gjort det slik at de bare legger ned,det kan være temmelig irriterende for medlemmene som trives der. Jeg startet en gruppe (ikke kvinnegruppe)som etterhvert ble temmelig stor,fikk etterhvert inn flere moderatorer og det fungerte ok. Etter et par år,gikk jeg lei,det kan være ganske mye jobb når det er endel tusen medlemmer. Var flere moderatorer og andre som ville overta,så overførte ansvaret videre,null problem å få fikset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

Hun kunne i det minste ha spurt noen før hun la ned gruppa. Det er ikke engang lagt opp til at man kan reagere eller komme med noen kommentarer.

Anonymkode: 7d274...09b

Hun la den sikkert ned fordi hun var lei av folks reaksjoner og kommentarer.

Anonymkode: dec24...bd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg likte med den adminen var at hun ikke tillatte eksponering av barn, og at gruppa ble oversvømt av barnebilder.

Anonymkode: da09c...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun la den sikkert ned fordi hun var lei av folks reaksjoner og kommentarer.

Anonymkode: dec24...bd2

Ja men når der er flere som ønsker å holde liv i gruppa så kunne hun i det minste spurt noen av brukerne om de ville ta over. Er veldig irriterende at hun plutselig bare la den ned, det er vanlig skikk å i det minste la folk kommentere hvis de i det minste vil ta over.

Anonymkode: 7d274...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fått for lite oppmerksomhet i det siste? 

Anonymkode: f9783...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det kommet en ny gruppe? Skriv gjerne link. Jeg får opp så masse når jeg søker på fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...