AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har lyst til å lage pastasalat og ha med i lunsjen, er det noen som har noen tips til en basisoppskrift, eller noe godt dere pleier å lage selv? Anonymkode: e381b...9d8
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Min favoritt er pasta,rød løk,agurk,mais,kikerter,oliven,rå brokkoli og røkt tofu. Har også med en lite beger hjemmelaget pesto og litt av denne https://www.grønnogfrisk.no/produkter/dryss-pa/salattopping/ for ekstra krønsj Anonymkode: e6b87...d8c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Den jeg pleier å lage e rmed pastaskruer, bog skinke (sånn i boks), agurk, mais og purreløk. Det som er greit med pastasalat er at du kan lage den akkurat slik som du vil, med ting du liker. Pleier å mikse en boks rømme og en pose majones til "kremen" + krydre med salt, pepper og grillkrydder/piffikrydder. Hvor mye jeg har av de andre ingrediensene varierer, men kanskje en boks skinke, en boks mais og en agurk + fingerlengde av purreløk. Pastaen bare heller jeg oppi, da det for meg ikke gjør noe om det er "for mye" pasta ift. andre ting da jeg elsker pastaen. Viktig at etter du koker opp pastaen at du skyller den med kaldt vann slik at pastaen blir kjølt ned før du setter den i kjøleskapet. Den jeg lager kan jeg fint la stå i 2-3 dager uten noen problem, og har den også med på skolen til lunsj og den tåler noen timer uten kjøleskap. Anonymkode: 59d33...7f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå