Gå til innhold

Hudpleie på ferie


Frøken.stille

Anbefalte innlegg

Opprettholder dere deres hudpleierutiner på ferie? Hva tar dere med dere? :) jeg skal en uke til syden og lurer på hvordan jeg skal pakke. Jeg syns det virker så voldsomt å pakke med alt av rens, toner og ansiktskrem - det er jo store flasker og redd de skal lekke 😫😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar kun med dag og nattkrem og vasker med vann. Og solkrem selvsagt.

Anonymkode: 81227...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter krem og rens i små flasker/krukker. Bruker ikke så mye forskjellig jeg da, men det er et tips. 

Anonymkode: 0edb1...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper reisesett med tomme flasker. 

Anonymkode: 5195c...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker renseservietter for å fjerne sminken. Har med vanlig rens, serum og dagkrem. 

Anonymkode: 2ccc6...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til søreuropa fredag. Tar med Clinique 72 hour moist, rens, toner og fuktkrem i i reisestørrelser, noen småtuber av Peter T Roth masker, Emma S øyegel,  et par miniflasker med diverse serum, og min redning Cikaplast fra La Roshe Posay. Tror det er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper reisesett med tomme flasker. 

Anonymkode: 5195c...e0e

Passer slike tomme reisesett til alle typer rens? Både tykke foamer og ansiktsvann? 😊 

 

Endret av Frøken.stille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alltid med det vanlige, akkurat det samme som jeg bruker hjemme. Er bare en vane. Nesten enda viktigere å ha gode rutiner på ferie enn vanlig. Få fjernet all solkremen (rens x 2 for å få den bort skikkelig, solkrem er jo laget for å ligge som et skjold på huden og man har forhåpentligvis flere lag av den etter en hel dag ute), og tilføre nok fukt tilbake i huden.

Anonymkode: a7b2c...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...