Gå til innhold

Dominant/underdanig kvinne i et forhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er selv kvinnelig Domme. 

Den ene vil kanskje være mer dominant i ett forhold, men snakker man om en sub/Dom-relasjon er jo dette en kink enkelte har. De fleste mennesker har kanskje litt av det ene i seg, men ikke like uttalt som de som omtaler seg som sub eller Dom, og mange lever jo et liv uten at det skal være en tydelig maktfordeling (mer Top/Bottom). Tror ikke det nødvendigvis handler om at man ikke er bevisst på sin rolle, men mer at det ikke er en kink man har. 

Anonymkode: ea98f...db5

Ja, er både enig og uenig med deg, jeg tenkte mest på å nå de som har tanker og følelser som de ikke har satt ord på og som liksom føler seg alene i verden eller ikke har snakket med partner eller andre om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et bevisst forhold til det. Jeg er sub.

Anonymkode: 2f76d...796

Så bra,  å ha et bevisst forhold til det , vil jeg si..

Skrevet
6 timer siden, Pragmatiker skrev:

Du må oppgi telefonnummeret ditt for registrering.

Jeg vil se an litt hvem jeg kommuniserer med. Ønsker ikke bli stalket av gærne damer, og jeg ønsker ikke knytte seksuell informasjon til ting som lett kan brukes til å identifisere meg i offentligheten. Fetisj har en negativ konnotasjon for svært, svært mange.

Telefonnummeret?? neei, du kan være helt anonym. Ingen behøver å få muligheten til å stalke deg utenom forumet.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,nei, vondt har jeg det ikke! Og han tar ikke på meg med silkehansker under sexen heller! Han kjører ganske hardt på i doggystyle, helt til jeg får småvondt og roper au! Da blir han forskrekka og stopper opp, men jeg må bare "Nei, nei fortsett!" Men da er det litt "ødelagt" da. Når jeg må si at han skal fortsette. Vil jo bare at han skal presse hodet mit ned i puta og fortsette når jeg begynner å jamre meg😬. Hvordan få det litt røffere uten å måtte be om det? Da er det ikke så sexy lenger😂

Anonymkode: faf0b...f53

Snakk sammen 

forklar hva du drømmer / fantaserer om at han skal gjøre med deg --gjærne over en flaske vin eller tre.

Da slipper du at det blir stopp underveis når han er inneforstått om hva du liker vil 

M@ster

0004f537-9baf-1b59-154b-af3a776c6448_110 (1).jpg

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja har vel egentlig det. Vil helst at mannen min skal "kue" meg litt under sex. Litt røfft og gjerne holde meg nede. Når han legger seg med hele tyngden oppå meg, så jeg så vidt får puste, er det utrolig sexy! Tør ikke si det, for redd det vil bryte magien om jeg må fortelle han hva han skal gjøre. Da er jo vitsen borte liksom😁

Om du ikke sier det rett ut så bør du komme med noen hint , være litt ekstra blid, ydmyk og kjærlig etter slike seanser, så han skjønner at han ikke har gjort noe feil.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Chekk ✔ til allt det over👍. Med et lite forbehold om informert😁. Han vet nok ikke heeelt hvor godt jeg digger det litt røfft, men han har jo fått noen pekepinn☝️

Lurt med noen hint ja..

Skrevet
2 timer siden, Titania skrev:

Det er vel en av mange andre grunner til at jeg leter etter en ny å være med :fnise:

Da kan det være fint å være medlem på Smil Norge , Fetlife og lignende steder. Det finnes jo også klubber og møtesteder.

Skrevet
3 minutter siden, Snillmann her.. skrev:

Da kan det være fint å være medlem på Smil Norge , Fetlife og lignende steder. Det finnes jo også klubber og møtesteder.

Mange hyggelige å bli kjent med her inne også :fnise: Nei da - først må jeg klare å få han jeg bor med til å forstå at jeg ikke vil ha han lenger, og det har han litt tungt for. Så får tingene etter det gå som det går 😄 

Skrevet
2 timer siden, Titania skrev:

Ja da, absolutt :) Men til nå er ikke jeg der at jeg klarer å bli mer dominant - har virkelig prøvd :fnise:

Du behøver ikke bli mer dominant eller sub, bare mer bevisst på hva du vil. se at du ikke er alene i verden og se hva andre skriver om dette emnet.

Skrevet
2 minutter siden, Titania skrev:

Mange hyggelige å bli kjent med her inne også :fnise: Nei da - først må jeg klare å få han jeg bor med til å forstå at jeg ikke vil ha han lenger, og det har han litt tungt for. Så får tingene etter det gå som det går 😄 

Selvsagt finnes det hyggelige folk alle steder, men man bør vite hva man vil og gjerne tørre å si det til andre iblandt. Så du må nok si ting litt klarere til han partneren din også...

Skrevet
1 minutt siden, Titania skrev:

Anbefaler ikke fetlife. Det kan være voldsomt for de som bare er nysgjerrige og er uten erfaring med dette. Der får du alt kastet i ansiktet med en gang. Det er mye bedre å rådføre seg på mer litt nøytrale steder eller snakke med noen du kjenner. Dessuten kommer du sikkert til å få noen private pm'er her inne. ;) 

Skrevet
4 minutter siden, Snillmann her.. skrev:

Selvsagt finnes det hyggelige folk alle steder, men man bør vite hva man vil og gjerne tørre å si det til andre iblandt. Så du må nok si ting litt klarere til han partneren din også...

DER kommer utfordringen min :fnise: Jeg er nysgjerrig og egentlig ganske uerfaren så vet ikke helt hva jeg vil 😛 

Og samboeren er et kapittel for seg selv, så det får gå som det går - han må jobbes med på mange måter 😛 

6 minutter siden, Kjetting skrev:

Anbefaler ikke fetlife. Det kan være voldsomt for de som bare er nysgjerrige og er uten erfaring med dette. Der får du alt kastet i ansiktet med en gang. Det er mye bedre å rådføre seg på mer litt nøytrale steder eller snakke med noen du kjenner. Dessuten kommer du sikkert til å få noen private pm'er her inne. ;) 

Takk for tips! 

Har fått mye rare pmer her allerede, men jeg klager ikke jeg 😂

• Liker 1
Skrevet

DER kommer utfordringen min :fnise: Jeg er nysgjerrig og egentlig ganske uerfaren så vet ikke helt hva jeg vil 😛 

Og samboeren er et kapittel for seg selv, så det får gå som det går - han må jobbes med på mange måter 😛 

Takk for tips! 

Har fått mye rare pmer her allerede, men jeg klager ikke jeg 😂

Selvfølgelig gjør du det. ;) Anbefaler i hvert fall å finne ut av det med samboeren. Jeg vet at når disse tankene har satt seg så blir du ikke kvitt dem og da er det like greit å ta tak med en gang.

Skrevet
1 minutt siden, Kjetting skrev:

Selvfølgelig gjør du det. ;) Anbefaler i hvert fall å finne ut av det med samboeren. Jeg vet at når disse tankene har satt seg så blir du ikke kvitt dem og da er det like greit å ta tak med en gang.

Jepp. Problemet, uten å gå alt for langt inn på det her er at jeg virkelig ikke vil mer, han insisterer på at vi må prøve igjen, og på en måte truer med selvmord hvis jeg ikke er i livet hans. 

Og når jeg er litt usikker på meg selv, ganske utkjørt mentalt allerede og ikke sterk nok til å si han imot når han begynner, da blir alt ganske vanskelig.

Skrevet

Jepp. Problemet, uten å gå alt for langt inn på det her er at jeg virkelig ikke vil mer, han insisterer på at vi må prøve igjen, og på en måte truer med selvmord hvis jeg ikke er i livet hans. 

Og når jeg er litt usikker på meg selv, ganske utkjørt mentalt allerede og ikke sterk nok til å si han imot når han begynner, da blir alt ganske vanskelig.

Ok, da er det andre utfordringer som må tas tak i før dere starter med å leke med bdsm. Går litt utenfor trådens tema nå, men jeg anbefaler deg å snakke med ditt lokale familievernkontor. Gjennomfør først en samtale alene så du får litt hjelp til hvordan dette skal takles.  Du kan jo ikke leve i et forhold der partneren direkte eller indirekte truer med å ta livet sitt om det blir slutt. Det er ikke ditt ansvar i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Så drittlei av sub/dom debtter. Det koker ned til at alle som driver med dette ble seksuelt misbrukt som barn. Særlig subkvinner!!! Innse det nå da og slutt å forsvar voldtektsmennene deres som bere må kalle Master eller hvafaen.....

Anonymkode: 53f32...438

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Så drittlei av sub/dom debtter. Det koker ned til at alle som driver med dette ble seksuelt misbrukt som barn. Særlig subkvinner!!! Innse det nå da og slutt å forsvar voldtektsmennene deres som bere må kalle Master eller hvafaen.....

Jeg har aldri blitt seksuelt misbrukt som barn, men tenner allikevel på å være underdanig.

Go figure.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker å underkaste meg i senga. Samtidig er det noe jeg absolutt ikke gjør i hverdagslivet. Altså jeg og samboeren min inngår kompromiss, og jeg gjør selvfølgelig enkelte ting kun for å glede han også. Men jeg liker ikke å bli herset med i dagliglivet, og lar det heller ikke skje.

Heldigvis fant jeg meg en samboer som er med på denne dynamikken. Han kan være veldig tøff og dominant i senga, drar gjerne igang litt bondage og "tvinger" meg til ting. Men i det øyeblikket samleiet er over er det over.

Liker variasjon da. Vi har også vaniljesex innimellom. Og en sjelden gang greier jeg å være dominant også... Men da må jeg få en genuin lyst til å dominere. Det trigges stort sett bare hvis vi tuller/bryter litt, hvor konkurranseinstinktet slår til og jeg vil vise at jeg kan ta han på teknikk selv om jeg er fysisk svakere enn han. Da får det fram lysten til å ta kontroll og dominere han skikkelig.

Men dere hadde ikke funnet meg på et slikt nettsted. Jeg har alltid foretrukket å finne mine sexpartnere steder vi møtes ansikt til ansikt, så vi føler på kjemien med en gang og slipper å investere tid i noen som ikke er på samme bølgelengde. Er mye man ikke merker over nett. Har ikke hatt noe problem med å finne domiante menn ute på mine naturlige arenaer, (selv om min nåværende er den mest "ekstreme" av de jeg har hatt :ninuskapus:), så da unngår jeg nettsider.

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHA oj, trur du tar litt feil der- seksuelle tanker og drifter og følelser har alle, misbrukt eller ikke. At noen kan ha vært misbrukt, ja men det gjelder langt fra alle.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri blitt seksuelt misbrukt som barn, men tenner allikevel på å være underdanig.

Go figure.

Helt naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...