Måneskinn Skrevet 11. juli 2019 #41 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har et meget bevisst forhold til det - og er sub. Oppdaget det for noen år tilbake, og det var litt som å komme hjem. Men det ts skriver om at flere skal ha et bevisst forhold til dette.. tja. Jeg vet ikke helt. Det er jo ikke for alle. Selv kjenner jeg flere som rynker på nesen over det hele og ikke forstår det, så det er jo ikke bare å sette tittel på seg selv og så er det i boks, liksom. Mange som er vanilje og ikke vil være noe annet, og det skal man også respektere. 2
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #42 Skrevet 11. juli 2019 Akkurat nå, Titania skrev: Det er vel en av mange andre grunner til at jeg leter etter en ny å være med Ja det må du jo velge selv men mitt poeng er at man kan være mere bevisst på dette og dermed få det bedre, få det slik man lengter etter. Samt at det er masse ledige menn på disse sidene.
Titania Skrevet 11. juli 2019 #43 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, Snillmann her.. skrev: Ja det må du jo velge selv men mitt poeng er at man kan være mere bevisst på dette og dermed få det bedre, få det slik man lengter etter. Samt at det er masse ledige menn på disse sidene. Ja da, absolutt Men til nå er ikke jeg der at jeg klarer å bli mer dominant - har virkelig prøvd
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #44 Skrevet 11. juli 2019 Jeg er sub. Har overrasket meg selv med at jeg liker å ta kontrollen, men det kommer helt an på partneren og situasjonen. Jeg liker også å bli brukt. Funker dårlig med mannen min, siden han er mer "jeg vet ikke hva jeg liker/vil". Han er nok sub han også, dessverre. Anonymkode: 6cdfc...c40
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #45 Skrevet 11. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har svart over her, men lurer på hva du egentlig mener. Snakker vi full lærdrakt med pisk og straff? Der de tar det heelt ut med ydmykelse og hundehalsbånd med lenke o.l.? Jeg er nok ikke så ekstrem! Ønsker ikke rollelek med kostymer, men ganske enkelt litt røff sex der mannen sjefer i senga. Dask på rompa, presse meg hardt ned i senga. En gang vi var litt "utpå" med mye alkohol og diverse, satt han seg over brystkassa og presset pikken langt ned i halsen på meg og gøyv løs. Kunne ikke røre meg, og det var så vidt jeg fikk puste med munnen full. Men fy faen! Det var utrolig digg og tror jeg kunne fått orgasme om han hadde holdt på lengre, og det uten at jeg blei stimulert nedentil🤪. Men usikker på om han likte det like mye som meg eller om det ble lit "too much". Men altså, fora på nett er uaktuelt! Jeg har mannen min, men vil at han skal være røffere litt oftere. Hvordan får jeg det til? Spør jeg, blir det litt teit og poenget er borte. Vil jo bare at han skal hive meg over kjøkkenbordet og rundpule meg hardt og brutalt, helst bakfra også skal han holde meg hardt etter håret 😛.....uten at jeg må spørre om det først🤭 Anonymkode: faf0b...f53 Hei nei hva du ønsker er opp til deg selv. Det finnes alle versjoner og grader av det. Men du kan jo være på slike fora for å lære og lese hva andre skriver. Behøver ikke å søke ny partner. Til det siste poenget ditt, du behøver ikke spørre, men kan si "det du gjorde da og da hadde jeg bare godt av" eller komme med små hint. Kanskje oppvarte han litt ekstra og være ydmyk og kjærlig etter en seanse så han skjønner at det ikke var feil. 1
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #46 Skrevet 11. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Oh ja😛. Av en bestemt mann/ mannen min som "hiver" meg rundt i senga og komanderer meg til allslags😬. Jeg er ganske tiny, og mannen min er en kraftkar så det forsterker det hele😍. Men det skjer ikke så ofte, men han vet nok ikke at jeg liker det sååå godt🤭 Anonymkode: faf0b...f53 Spennende. Du kan gi han litt hint da vet du og være ekstra kjærlig etter en seanse.
MuffinStud Skrevet 11. juli 2019 #47 Skrevet 11. juli 2019 Jeg tenker sub/dom er et rollespill, uansett nivå og uansett kostyme eller ei. Det er litt rart å lese folk som ikke har gjort dette formene om det. Ganske sikker på at hun som gag'et på kuk fra undersiden bare kunne snudd hodet til siden og stoppet opp og alt annet ville stoppet opp. Det er forskjell på motstand gjort in-character og når man avbryter. Det er lett å forbinde domina/sub med distansering/objektivisering av partneren, men i mine øyne er det langt tettere kommunikasjon mellom de to enn to som optimaliserer for effektivt knull. Noen har kodeord slik at man kan si ting som "au" og "nei" uten at man trenger miste flyten. Vanlig er: "Grønn": Gi litt mer på. "Gul": brems litt. "Rød" : Stopp. Jeg har en kone som sliter en del med selvfølelsen, så det falt mest naturlig at hun prøvde seg som dom. Funket for oss begge. Jeg tilber kvinnekroppen i utgangspunktet, så det var ikke vanskelig å dra fram en "Indre sub", men jeg tror jeg lett kunne vært dominant. Hun synes det er lettere å hente frem et mer selvsikkert vesen innenfor den trygge rammen av oss to og hun blir mer selvsikker i det daglige også. Selv om jeg har vært f.eks en ren slikkeslave (hun ligger nonchalant med iPad i ene hånden og "pisken" (en helt smertefri gummidusk-greie) i andre hånden og meg mellom beina, så er vi ikke over/under danig i forholdet forøvrig. Det er faktisk motsatt, for når hun gir meg en eller annen kommando med tilgjort domina-stemme utpå ettermiddagen utenfor seksuell setting, så er det invitasjon til at vi skal leke senere på kvelden og foreplay kan jo da starte allerede da og foregå mens vi gjør andre ting som å rydde/vaske eller titte på TV ("Hei du! Lag meg en te!").
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #48 Skrevet 11. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Vel, skal love deg at kniv, flammer og breathplay er mer hardcore enn det vi driver med. Eller rettere sagt det jeg drømmer om. Bli tatt hard bakfra, deepthroat, lett spanking på baken ( ingen merker eterpå). Men først og fremst det psykologiske rundt det. Liker følelsen Og ideen om at han "eier meg" og kan "gjøre hva han vil" med meg i senga. At han sjefer og komanderer rett og slett. Og bare sånn at det ikke blir flere spekulasjoner: Han er en snill mann som aldri har truet eller lagt en hånd på meg. 😍 Anonymkode: faf0b...f53 Hvordan definerer du "hardcore"? Man kan både misbruke og dominere noen totalt, uten å legge en hånd på dem. D/s kan være mer "hardcore" enn S/M, kontroll og dominans kan være mer seriøst og gjennomgripende, enn noen som leker seg litt med kniv og flammer en fredag annenhver måned. Anonymkode: 2f76d...796
Kjetting Skrevet 11. juli 2019 #49 Skrevet 11. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan få det litt røffere uten å måtte be om det? Da er det ikke så sexy lenger😂 Anonymkode: faf0b...f53 Du må nok på en eller annen måte fortelle det. Hvis ikke så vil han alltid begrense seg når du protesterer. Eller mer riktig, "protesterer". Hva med å bare si det helt uformelt i sofaen en kveld. "Du, den gangen du gjorde....Det synes jeg var innmari digg". Han vil kanskje respondere med at du protesterte eller sa au. Du kan si at det behøver han ikke bry seg om og at om du virkelig vil han skal stoppe så sier du for eksempel "Rødt". Da har dere allerede etablert et sikkerhetsord som umiddelbart skal avslutte det dere holder med på. Ellers kan jeg si etter mye erfaring at kommunikasjon er viktig. Hvis begge er bevisst og enige om at dette er veien dere vil gå så vil ikke dialog rundt dette gjøre det mindre sexy og deilig. Tvert i mot så vil det føre til at fantasier som bare har vært fantasier delvis eller helt kan oppfylles. Det betyr selvfølgelig ikke at alt skal gjøres. 3
Kjetting Skrevet 11. juli 2019 #50 Skrevet 11. juli 2019 17 timer siden, Snillmann her.. skrev: Jeg ønsker å spørre kvinner om de har noe bevisst forhold til det å være dominant eller underdanige i et forhold. Jeg ser på slike nettfora som fetlife og smil norge at det er mange gutter og menn som søker etter en underdanig eller en dominant dame. Det virker som at gutter har et mere bevisst forhold til dette enn damer? Jeg tror at setter du to personer sammen i et forhold så er somregel den ene mere dominant enn den andre. Jeg mener damer burde få et mere bevisst forhold til dette. Hvis en dame melder seg inn i et slik forum og søker det hun evt ønsker så får hun nok mange svar. Tenk at du kan få deg en underdanig slave som gjør allt du bestemmer? Eller en dominant som tar vare på deg og er spennende mannemann. Jeg oppfordrer damer til å ha et mere bevisst forhold til dette så kan de/dere oppleve mange spennende og morsomme ting. Sjekk ut ulike fora på nett. Jeg svarer selv om jeg er mann. Mitt inntrykk er at veldig mange damer fikk en mulighet til å sette ord på dette i kjølvannet av "50 shades"-bøkene og filmene. Bdsm ble stuerent nærmest over natten. Selv om filmene (har ikke lest bøkene) gir et helt feil inntrykk av dette så har de hatt en positiv påvirkning og har ført til at mange tør å eksperimentere mer. 1
MuffinStud Skrevet 11. juli 2019 #51 Skrevet 11. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: . Hvordan få det litt røffere uten å måtte be om det? Da er det ikke så sexy lenger😂 Anonymkode: faf0b...f53 Er kanskje verdt et forsøk. Se bakover lekent mens du er i doggie, "come on, big boy" eller noe slikt. Hvis han gir på litt ekstra så si en blanding mellom "au" og "ah" og gjenta. Hvis du får litt respons og han ser ut til å bli med på leken, så kan du jo prøve deg med litt "Er det alt du har?" (altså: utfordre hans "maskulinitet" litt). Hvis han ikke catcher blandingen av "au" og "mer", som kan gjøres fullstendig in-character, så vil han nok ikke leke. Eller så får dere ta denne praten da, vettu. 1
Atania Skrevet 11. juli 2019 #52 Skrevet 11. juli 2019 Jeg er veldig klar over at jeg er submissive, både seksuelt og relasjonsmessig. 1
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #53 Skrevet 11. juli 2019 46 minutter siden, MuffinStud skrev: Jeg tenker sub/dom er et rollespill, uansett nivå og uansett kostyme eller ei. Det er litt rart å lese folk som ikke har gjort dette formene om det. Ganske sikker på at hun som gag'et på kuk fra undersiden bare kunne snudd hodet til siden og stoppet opp og alt annet ville stoppet opp. Det er forskjell på motstand gjort in-character og når man avbryter. Det er lett å forbinde domina/sub med distansering/objektivisering av partneren, men i mine øyne er det langt tettere kommunikasjon mellom de to enn to som optimaliserer for effektivt knull. Noen har kodeord slik at man kan si ting som "au" og "nei" uten at man trenger miste flyten. Vanlig er: "Grønn": Gi litt mer på. "Gul": brems litt. "Rød" : Stopp. Jeg har en kone som sliter en del med selvfølelsen, så det falt mest naturlig at hun prøvde seg som dom. Funket for oss begge. Jeg tilber kvinnekroppen i utgangspunktet, så det var ikke vanskelig å dra fram en "Indre sub", men jeg tror jeg lett kunne vært dominant. Hun synes det er lettere å hente frem et mer selvsikkert vesen innenfor den trygge rammen av oss to og hun blir mer selvsikker i det daglige også. Selv om jeg har vært f.eks en ren slikkeslave (hun ligger nonchalant med iPad i ene hånden og "pisken" (en helt smertefri gummidusk-greie) i andre hånden og meg mellom beina, så er vi ikke over/under danig i forholdet forøvrig. Det er faktisk motsatt, for når hun gir meg en eller annen kommando med tilgjort domina-stemme utpå ettermiddagen utenfor seksuell setting, så er det invitasjon til at vi skal leke senere på kvelden og foreplay kan jo da starte allerede da og foregå mens vi gjør andre ting som å rydde/vaske eller titte på TV ("Hei du! Lag meg en te!"). For noen er det rollespill og ''bare på soverommet'' for andre er det 24/7 og ikke bare sex. Det finnes alle muligheter og versjoner. Men fint å være bevisst og tenke gjennom hva man liker. 1
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #54 Skrevet 11. juli 2019 6 minutter siden, Atania skrev: Jeg er veldig klar over at jeg er submissive, både seksuelt og relasjonsmessig. Det er jo kjempefint å hvite hvem/hva man er. :-)
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #55 Skrevet 11. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De foraene du skriver om handler om dominant/underdanig i den seksuelle betydningen, gjerne ment i sterk grad. Det er ikke noe alle mennesker trenger å tenke over, de fleste er vanilje. Hvis man er dominant eller underdanig vet man det og oppsøker likesinnede matcher, for eksempel på sånne sider. Det er ingen grunn til at hvermannsen skal sette deg i en av de boksene. Anonymkode: 45aa3...38f Tja , er de fleste 100% vanilje? Dessuten er alle forskjellige, dermed er to personer i et forhold ulike..
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #56 Skrevet 11. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha hatt sex i 15år, så fant jeg ut at jeg var sub++ Har ikke hatt et bevisst forhold til det å navngi denne siden, har alltid kjent at jeg var mer enn villig. Men etter å ha gått på Donna(osloklubb) fant jeg ut at dette miljøet var noe for meg. Har nå brukt 2 ÅR på å bli kjent med denne siden i meg. Jeg trodde jeg var klar over hva jeg likte i sengen, men nei. Det var jeg ikke. Jeg trenger en skikkelig Dom, men de plukker du ikke opp på gaten. Anonymkode: a91af...a27 Da var det jo fint å endelig finne ut av det! Nei, ikke så lett på gaten men det er mange på slike nettfora som nevnt for eksempel.
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #57 Skrevet 11. juli 2019 32 minutter siden, Kjetting skrev: Jeg svarer selv om jeg er mann. Mitt inntrykk er at veldig mange damer fikk en mulighet til å sette ord på dette i kjølvannet av "50 shades"-bøkene og filmene. Bdsm ble stuerent nærmest over natten. Selv om filmene (har ikke lest bøkene) gir et helt feil inntrykk av dette så har de hatt en positiv påvirkning og har ført til at mange tør å eksperimentere mer. Sant, det kan være en ''døråpner'' ja.
Katten.2.0 Skrevet 11. juli 2019 #58 Skrevet 11. juli 2019 Til de som føler at det er kleint/usexy å forklare hva man liker: Denne tankegangen skjønner jeg virkelig ikke. Ingen er tankelesere, og god kommunikasjon ligger til grunn for det meste som er godt i et forhold. Som langvarig aktiv BDSM'er har viktigheten av nettopp kommunikasjon, og det å kunne prate om ens ønsker, tenninger og grenser, blitt en del av meg. Prat om det utenfor sengen, og la sexen være drevet av lysten og tryggheten rundt hva den andre liker og ikke liker. 4
Kjetting Skrevet 11. juli 2019 #59 Skrevet 11. juli 2019 Akkurat nå, Katten.2.0 skrev: Til de som føler at det er kleint/usexy å forklare hva man liker: Denne tankegangen skjønner jeg virkelig ikke. Ingen er tankelesere, og god kommunikasjon ligger til grunn for det meste som er godt i et forhold. Som langvarig aktiv BDSM'er har viktigheten av nettopp kommunikasjon, og det å kunne prate om ens ønsker, tenninger og grenser, blitt en del av meg. Prat om det utenfor sengen, og la sexen være drevet av lysten og tryggheten rundt hva den andre liker og ikke liker. Jeg er helt enig, men for de som skal ta skrittet inn i dette første gang så kan det virke både kleint og skummelt å ta opp dette. Likevel er det egentlig bare å hoppe i det for det blir så mye bedre når man tør å åpne seg. Og etter hvert går det av seg selv.
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #60 Skrevet 11. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame, sub og har visst det siden min første seksuelle fantasi, lenge før jeg visste at det fantes et navn for det. Jeg sliter imidlertid litt med å leve det ut i virkeligheten, men har hatt kortere forhold av løs karakter der det har fungert. Anonymkode: 3ae89...d3d Bra at du fant det ut selv men det kan være fint å se at man ikke er alene i verden og lære av andres erfaringer, evt hente inspirasjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå